مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی

mbl-1068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی

مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی از سری محصولات زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی در فروشگاه اینتکس موجود شده است . این محصول با توجه به ظاهر زیبا و ساختار ایده آل و راحتی که برای فرد مصرف کننده فراهم می آورد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنیو هپی چیر باز کند . رویه این مبل شنی از جنس پارچه مخمل می باشد که علاوه بر استحکام بالایی که از خود به نمایش می گذارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . ساختار داخلی این مبل شنی ازیونولیت یا همان فوم فشرده می باشد که به خوبی با بدن شما حات می گیرد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن می توانید در صورت لزوم اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . لازم به ذکر است که این محصول دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس می باشد . همچنین از سری نکات مهمی که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه نمایید ، قابلیت تحمل وزن می باشد که در این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم است . مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی

در مقایسه بین مبل های شنی با راحتی ترین مبلمان های دیگر ، باز هم خواهید دید که مبل شنی می تواند بسیار نرم و راحت تر باشد . چرا که نوع ساختاری آن کاملا با هر نوع مبلمان دیگری تفاوت داشته و انعطاف پذیری خاص و منحصر به فردی را می توان از آن انتظار داشت . این نوع از مبلمان دارای تکیه گاه هستند تا شما بتوانید بهتر بر روی آن ها استراحت کنید ، بدون اینکه فشاری را بر روی کمر خود احساس کنید . راحتی مبل شنی حتی موجب شده است تا آن دسته از افرادی که زمان زیادی را صرف نشستن می کنند و یا گیمر هستند ، بتوانند از مبل استفاده کرده و مدت طولانی از آن استفاده نمایند . رنگ پارچه ای که برای مبل شنی در نظر گرفته شده است ، رنگ زیبای طوسی است که علاوه بر زیبایی ، یک مزیت خوب دارد که آن هم عدم نمایان کردن کثیفی ها و چرک می باشد . 

بنابراین شاید کمتر نیاز به شستشو مبل داشته باشید . ولی رنگ های روشن تر همانطور که مشخص است ، ممکن است سریع تر چرک شوند . با شستشو فراوان رویه مبل شنی ، مشکلی برای آن پیش نیامده و تغییری در رنگ آن ایجاد نخواهد شد و عمر آن ثابت می ماند . مبل های شنی به سادگی قابلیت جابجا شدن را دارند و شما به تنهایی می توانید یک مبل شنی را بلند کرده و جابجا کنید . بنابراین در هر جایی از خانه می توانید از مبل استفاده کنید و به صورت موقتی آن را در مقابل تلویزیون ، در تراس ، اتاق خواب و ... استفاده کنید . حتی بسیاری از افراد از این مبل های شنی در محل کار خود استفاده می کنند تا در تایم استراحت خود ، بر روی مبل شنی نشسته و خستگی را زودتر از تن خود بیرون کنند .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی

مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی از سری مبل های شنی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرفداران پر و پا قرصی است . این محصول در سال 2018 توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و رنگبندی متفاوتی را شامل می شود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی  همراه ما باشید تا شما را با این مبل شنی زیبا بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این مبل شنی همانند سایر مبل های چوبی و یا بادی می باشد که در طرفین خود دارای دسته هایی برای استراحت دستان است . ماهیت مبل های شنی همانند مبل های دیگر می باشد اما در ساختار داخلی آن ها از فوم های مخصوص و مقاوم استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . این فوم که در ساختار داخلی مبل های شنی از آن استفاده شده است به راحتی و توسط زیپی که در بخش زیرین این مبل شنی تعبیه شده است در صورت لزوم قابل تعویض می باشد . همچنین رویه این مبل شنی به صورت کامل قابل شستشو می باشد و در تمیز نگه داشتن این محصول به شما کمک شایانی می کند . لازم به ذکر است که مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس در ایران می باشد و از این رو خیال شما را پس از خرید نیز به صورت کامل راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از نکات مهم در هنگام خرید هر محصول می باشد و اثیر بسزایی در افزایش طول عمر مبل های شنی نیز دارد . جنس بدنه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که در بخش های نشیمنگاه و زیرین آن به منظور بالا بردن استحکام و مقاومت از پارچه دولایه استفاده شده است . لازم به ذکر است که ساختار داخلی این مبل شنی نیز همانند سایر مبل های شنی ساخته شده توسط برند اینتکس از فوم مخصوص و فشرده می باشد که به خوبی با حالت بدن تطابق پیدا کرده و تاثیر بسزایی در راحتی شما به هنگام استراحت دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی به مشخصات ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که با توجه به ارتفاع 50 سانتی متری که تا نشیمنگاه دارد شرایط ایده آلی را برای راحتی در هنگام استراحت فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات کلیدی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و بدلیل ماهیت استفاده یک نفره ای که دارد ، فراتر از استانداردهای جهانی نیز است . وزن این مبل شنی بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به استفاده از دستگیره ای که در بالای تکیه گاه آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این مبل شنی یکی از جدیدترین مدل های برند اینتکس می باشد که به تازگی و در رنگبندی های مختلف روانه بازارهای جهانی شده است که در همان ابتدای ورود به بازار توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و هپی چیر باز کند . جنس بدنه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که در بخش کف آن از پارچه دولایه استفاده شده است و در بالا بردن استحکام این محصول نقش بسزایی خواهد داشت . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی که یکی از نکات کلیدی در برآورده کردن نیازهای شما می باشد بالغ بر 150 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالا آن دارد . مبل شنی بزرگسال یک نفره طوسی  با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها پارچه قابل شستشو
قابلیت تعویض ساختار داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...