مبل شنی بزرگ مربع اینتکس

MBl-55658

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
3,500,000
30%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ مربع اینتکس

مبل شنی بزرگ مربع اینتکس از سری مبل های شنی با کیفیت همراه با ساختاری متفاوت می باشد که به تازگی و در سال جاری توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . ساختار این محصول به گونه ای تعبیه شده است که در حالت های مختلف خوابیده و نشسته می توانید از آن استفاده نمایید و در واقع با یک تیر چند نشان بزنید . رنگبندی استفاده شده در ساخت این محصول به صورت متنوع می باشد و در انتخاب رنگ مبل شنی مورد نظر ، نمایندگی اینتکس دست شما را به طور گسترده ای باز گذاشته است و حتی می توانید رنگ اختصاصی خود را از میان پارچه های موجود انتخاب نمایید . پارچه استفاده شده در ساخت این مبل شنی از نوع مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد دارای خصوصیت ضد ساییدگی نیز است . لازم به ذکر است که توسط زیپی که در بخش زیرین این محصول تعبیه شده است به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و همچنین پارچه رویه نمایید . پارچه رویه این مبل شنی به صورت کامل قابل شستشو می باشد . در بخش داخلی این محصول از فوم خرد شده استفاده شده است که دارای انعطاف پذیری ایده آل است و علاوه بر استحکام بالا به خوبی با بدن شما حالت می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . مبل شنی بزرگ مربع اینتکس در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگ مربع اینتکس

مبل شنی بزرگ مربع اینتکس یکی از معدود محصولاتی است که شما می توانید آن را متناسب با نیاز خود شکل داده و مورد استفاده قرار دهید. رویه این محصول از پارچه مخمل تهیه شده که بسیار مقاوم و در عین حال لطیف می باشد. همچنین از وزن کمی برخوردار بوده که موجب می شود به راحتی آن را جا به جا نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگ همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که می‌ دانید اولین نکته ای که در حین انتخاب یک محصول مورد توجه قرار می گیرد شکل ظاهری و طراحی آن می باشد . این محصول به شکل مربع طراحی شده و با توجه به انعطاف بالای آن شما قادر خواهید بود آن را متناسب با نیاز خود شکل داده و به عنوان یک مبل تکیه گاه دار جهت مطالعه و تماشای تلوزیون و یا تشکی نرم و راحت برای استراحت از آن استفاده نمایید . ساختار این مبل شنی به گونه ای است که شما می توانید علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی نیز آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید . با توجه به محبوبیت این مبل شنی شرکت اینتکس آن را در رنگ بندی های متنوع و زیبا در اختیار شما قرار خواهد داد تا با سلیقه همه علاقمندان به این محصول سازگار باشد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که این امکان را برای شما فراهم می آورد که رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید مواد داخلی آن را تعویض نموده و یا حجم آن را تغییر دهید تا به شکل دلخواه شما تبدیل شود .

جنس بدنه

علاوه بر زیبایی یک محصول جنس و کیفیت آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است . زیرا مقاومت و استحکام بالا از نشانه های طول عمر محصول به شمار می‌آید . به همین منظور شرکت اینتکس رویه این مبل شنی را از پارچه مخملی در نظر گرفته که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار های وارده، از لطافت و انعطاف چشمگیری برخوردار می باشد. این ویژگی موجب شده تا با گردش هوا بین مبل شنی و بدن، از تعریق در استفاده های طولانی مدت جلوگیری به عمل آمده و حس آرامش را به شما القا نماید. داخل آن نیز مملوء از یونولیت های خرد شده می باشد که انعطاف آن را بیش از پیش افزایش داده و موجب شده تا با بدن شما شکل بگیرد و آن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی شود .

ابعاد و وزن

از دیگر ویژگی هایی که در حین خرید باید به آن توجه نمود ، حجم و وزن محصول می باشد . این مبل شنی با طول 130 سانتی متر، عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر محصولی با حجم مناسب می باشد که شما قادر خواهید بود آن را در هر نقطه از منزل خود مورد استفاده قرار دهید. وزن آن نیز بسیار اندک بوده و در حدود 5 کیلو گرم می باشد و با توجه به این وزن اندک قادر است تا وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را تحمل نماید . با توجه به این ابعاد و وزن می توان دریافت که این محصول مطابق با استاندارد های موجود تهیه شده است .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به این که این مبل شنی از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد برای افزایش طول عمر آن فقط کافیست که آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید. البته اگر محصول شما از هر ناحیه ای دچار آسیب دیدگی شود می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض و یا تعمیر نمایید .

جمع بندی

مبل شنی بزرگ مربع اینتکس یکی از محصولاتی است که مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. این محصول با رویه ای از جنس مخمل و دوام و استحکام بالا دارای طول عمری طولانی می باشد. وزن و حجم این محصول نیز معقول بوده و به راحتی قابل حمل می باشد . قابل ذکر است که برای آن ضمانت دو ساله درنظر گرفته شده که نشان از کیفیت بالای آن دارد . شما می توانید جهت خریداری این مبل شنی از طریق نمایندگی اینتکس و به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید .

طول 130 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...