مبل شنی بچه گانه اینتکس

MBl-55657

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بچه گانه اینتکس

مبل شنی بچه گانه اینتکس از سری مبل های شنی پر طرفدار در میان کودکان می باشد . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد . از ویژگی های کلیدی پارچه مخمل می توان به نرمی و مقاومت بالا در برابر فشار ضربه و ساییدگی اشاره کرد . این محصول در سال جاری و در رنگبندی متنوع توسط برند محبوب و جهانی اینتکس عرضه شده است . در ساختار داخلی این مبل شنی به منظور بالا بردن راحتی و استحکام از فوم خرد شده استفاده شده است که به خوبی با بدن کودک حالت گرفته و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود . لازم به ذکر است که در بخش کف این محصول ، یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید مبل های شنی با آن توجه می شود ، وزن محصول می باشد که تاثیر بسزایی در جا به جایی آن توسط کودک دارد . وزن این مبل شنی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . مبل شنی بچه گانه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی بچه گانه اینتکس

مبل شنی بچه گانه اینتکس یکی از محبوب ترین مبل های شنی در میان کودکان می باشد . این محصول با طراحی زیبا و رنگبندی متنوع قادر است تا نظر هر کودکی را به خود جلب نماید . علاوه بر این وزن کم و تحمل وزن بالا یکی از ویژگی های مهم این کالا می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بچه گانه همراهی کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

همه ما خواستار محصولی شکیل هستیم تا علاوه بر استفاده از آن از زیبایی آن نیز لذت ببریم . به خصوص کالایی که مورد استفاده کودک قرار می گیرد مستلزم زیبا ترین طرح و رنگ می باشد. این مبل شنی با طراحی گرد دارای ظاهری جذاب برای کودکان می باشد . همچنین این ویژگی موجب شده تا کودک شما بتواند متناسب با سلیقه خود آن را شکل داده و مورد استفاده قرار دهد. این محصول دارای رنگ بندی های متنوع و شاد می باشد که بر روی آن خال های سفید نقش بسته است . این طرح و رنگ بر روحیه لطیف کودک تاثیر بسزایی داشته و در حین استفاده حس آرامش را به آن ها القا می نماید. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ در نظر گرفته شده تا با استفاده از آن مواد داخلی را تعویض نموده و یا حجم آن را تغییر داده و به شکل دلخواه کودک خود تبدیل نمایید. همچنین شما می توانید رویه را از آستر جدا نموده و به آسانی مورد شست و شو قرار دهید.

جنس بدنه

یکی از موارد حائز اهمیت در خریداری یک کالا جنس و استحکام آن می باشد. زیرا تاثیر مستقیمی بر طول عمر آن محصول دارد . محصول مورد استفاده کودکان علاوه بر کیفیت بالا مستلزم نرمی و لطافت قابل توجه ای می باشد . به همین منظور رویه این مبل شنی از پارچه مخملی در نظر گرفته شده تا در برابر ضربه و فشار های وارده دچار پوسیدگی و ساییدگی نشود . همچنین این رویه از لطافت بالایی برخوردار بوده که حس رضایت را برای کودک شما به ارمغان می آورد . داخل این محصول نیز از یونولیت های خرد شده شکل گرفته است که بسیار نرم و منعطف بوده و به راحتی با بدن شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد . به همین منظور در حین استفاده کودک شما دچار خستگی نخواهد شد.

ابعاد و وزن

از دیگر موارد مهم در انتخاب یک محصول ابعاد و وزن آن می باشد . حجم مناسب و وزن کم از ویژگی های یک کالای با اصالت می باشد . این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده به همین منظور طول و عرضی معادل 90 سانتی متر دارد . ارتفاع آن نیز 100 سانتی متر می باشد . که به نظر فضای مطلوبی برای استفاده کودک در اختیار شما قرار خواهد داد . این مبل شنی وزنی در حدود 3 کیلو گرم داشته که بسیار سبک و قابل حمل برای کودک می باشد . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده کودکان بسیار ایده آل می باشد . با توجه به نکات ذکر شده این محصول مطابق با استاندارد های موجود طراحی و تولید شده است .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

یکی از عوامل افزایش طول عمر یک محصول نحوه مراقبت شما از آن می باشد . محصولات شرکت اینتکس از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و به آسانی دچار آسیب نمی شوند . اما به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب به این مبل شنی می بایست آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید . درنظر داشته باشید که درصورت هرگونه آسیب دیدگی شما قادر خواهید بود رویه و یا مواد داخلی را به راحتی تعویض نمایید .

جمع بندی

مبل شنی بچه گانه اینتکس یکی از محبوب ترین و با دوام ترین مبل شنی مخصوص کودک به شمار می رود. که با توجه به رنگ بندی های متنوع با سلیقه اغلب کودکان سازگار خواهد بود . این محصول بسیار کم حجم و سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید در صورت نیاز رویه و یا مواد داخلی آن را تعویض نمایید . اگر شما نیز مجذوب این محصول با کیفیت شده اید می توانید از طریق نمایندگی اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را خریداری نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...