مبل شنی بچه گانه طرح توپ بسکتبال

MBL-21016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بچه گانه طرح توپ بسکتبال

مبل شنی کودک طرح بسکتبال سری دیگر مبل های شنی کودک در فروشگاه اینتکس برای کودکان بوده که در رنگ های متنوعی تولید و عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای ساخته شده از چرم مصنوعی بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا و دوخت های با کیفیت و مقاوم در برابر ضربه ، فشار و سائیدگی مقاومت مناسبی خواهد داشت. محصولی که از مواد داخلی به نام یونولیت خرد شده یا همان فیبر در داخل بدنه خود به کار برده که موجب انعطاف پذیری بالای مبل شده است .البته این مبل شنی امکان تعویض و یا اضافه کردن ساختار داخلی و همچنین قابلیت تعویض پوسته نیز فراهم خواهد بود. از این مبل شنی رنگ نارنجی بیشتر در اتاق خواب کودک استفاده می شود . در قسمت زیرین این مبل یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویه محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس برای خرید مبل شنی کودک با طرح توپ بسکتبال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

نقد و بررسی مبل شنی بچه گانه طرح توپ بسکتبال

مبل شنی کودک طرح توپ بسکتبال سری دیگر از محصولات زیبا و با کیفیت اینتکس می باشد که در رنگ و طرح های متنوع طراحی شده . و از پرطرفدارترین و پر فروش ترین مبل کودک روز به شمار می رود.این مبل شنی در رنگ و طرح های مجذوب کننده کودکان را تحت تاثیر قرار میدهد و این امر موجب لذت بردن آن ها در هنگام استفاده می شود. این محصول به صورت کاملا گرد طراحی شده و بسیار نرم و راحت می باشد. از این محصول می توانید در اتاق خواب کودک استفاده کنید و آن را در محل مورد نظر کودک قرار دهید. برای خرید مبل شنی کودک  نیاز به اگاهی جزئیات و کاربرد های این مبل که طراحی و ارگونومی ساخت ، جنس بدنه و ابعاد و وزن می باشد دارید، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت :

یکی از مهم ترین بخشی که برای ما اهمیت دارد و منجر به جلب توجه می شود طریقه طراحی و کیفیت آن می باشد به ویژه محصولاتی که مورد استفاده کودکان قرار می گیرد.این مبل شنی با طرح ها و رنگبندی های مختلف طراحی شده که با روحیه کودکان سازگار می باشد و حس آرامش و لذت بخشی را با این مبل تجربه خواهند کرد. این مبل کاملا گرد و به رنگ نارنجی با طرح توپ بسکتبال طراحی شده که کودکان را به خود جذب می کند در کف این مبل شنی یک زیپ قرار داده شده است که از آن می توانید در دو حالت کنید ، حالت اول : تعویض ساختار داخلی یا افزایش و کاهش  حجم آن ، حالت دوم : برای شستشوی رویه مبل یا تعویض آن استفاده می شود.

جنس بدنه :

بخش مهمی که باید با آن آشنا شوید و توجه کنید جنس و کیفیت در حین زیبایی است.جنس رویه این مبل شنی از پارچه چرم مصنوعی و مرغوب قابل شستشو می باشد هم چنین مواد داخلی این مبل از یونولیت (فیبر) خرد شده مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر می باشد و در آزمایشات انجام شده متوجه  مقاومت و استحکام این مبل شنی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی شدیم.این مبل از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که کودک هنگام استفاده از آن لذت میبرد.

ابعاد ، وزن و وزن تحمل :

ابعاد و اندازه های این مبل شنی کودک به عبارتند از :طول : 85 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر می باشد. هم چنین وزن قابل تحمل این محصول برابر با 60 کیلوگرم می باشد. اما بر خلاف سایز بزرگ این مبل شنی دارای وزن سبکی معادل 3 کیلو گرم می باشد که می توان به راحتی آن را به حرکت در آورد و در محل مورد نظر کودک قرار داد .

جمع بندی :

مبل شنی کودک از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفدران خود (کودکان) می باشد این مبل شنی درطرح و رنگبندی های مختلف و متنوع روانه بازار شده است.جنس رویه این مبل شنی از پارچه چرم مصنوعی و مرغوب می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد همچنین استحکام بالایی در برابر سائیدگی دارد. مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) خرد شده می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 60 کیلوگرم را به این محصول داده است . مبل شنی کودک با بهترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات و کاربرد های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید مطمئن و تضمین شده خود لذت ببرید.

طول 80سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 90سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...