مبل شنی تکنفره راحتی اینتکس

MBL-046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره راحتی اینتکس

مبل شنی تکنفره راحتی اینتکس از سری مبل های شنی طرح خوابیده و زیبا می باشد که شرایط استراحت را برای شما فراهم می آورد و مناسب برای استفاده در اتاق های خواب است . این مبل شنی با توجه به آگونومی ساختی که دارد بیشتر برای حالت درازکش مورد استفاده قرار می گیرد . وزن این محصول برابر با 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است و در داخل این مبل شنی از یونولیت یا همان فوم خُرد شده استفاده شده است که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . رویه این محصول از جنس پارچه مخمل می باشد که دارای نرمی و حالت پذیری قابل قبولی می باشد و از همین رو می تواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی باشد . لازم به ذکر است که این مبل شنی دارای ضمانت دو ساله بدنه می باشد . همچنین در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض ، کم و ی زیاد کردن فوم داخلی مبل نمایید . مبل شنی تکنفره راحتی اینتکس  با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود است که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی تکنفره راحتی اینتکس

مبل شنی تکنفره راحتی اینتکس از سری مبل های شنی راحتی متفاوت و با کیفیت می باشد که در زمان ورود به بازار علاوه بر طرفداران بسیاری که به خود جلب کرد از منتقدان زیادی نسبت به آرگونومی ساختی که دارد برخوردار بود . جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی تکنفره راحتی اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل شنی راحتی کمی متفاوت تر از سایر مبل های شنی می باشد و از این محصول بیشتر به صورت درازکش و برای استراحت می توان استفاده کرد . بدنه طرح دار مقاوم این مبل شنی بر قابلیت تحمل وزن این محصول افزوده است و به راحتی می تواند وزن یک نفر بزرگسال تا 150 کیلو گرم را تحمل نماید . لازم به ذکر است که به همراه این محصول ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را به طور کلی پس از خرید نیز راحت می کند . همچنین در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن ساختار درونی مبل شنی از پارچه رویه قابل جدا شدن است و علاوه بر شستشو پارچه رویه می توانید در صورت نیاز اقدام به تعویض ساختار داخلی نیز نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه ان مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که به صورت متداول در ساخت مبل های شنی و هپی چیر مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع ارچه به علت کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی که دارد به خوبی توانسته است مورد توجه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار بگیرد و امروزه به صورت متداول در ساخت مبل های شنی و هپی چیر از آن استفاده می شود . همچنین در ساختار داخلی این محصول از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که از استحکام و انعطاف پذیری ایده آلی برخوردار است و به خوبی با آرگونومی بدن شما تطابق پیدا می کند تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست نمی دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

این مبل شنی یکی از سبک ترین مبل های شنی موجود در بازار می باشد که وزنی بالغ بر 4 کیلو گرم دارد . سبک بودن این محصول ، آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفرها تبدیل کرده است . ابعاد این مبل شنی تکنفره راحتی اینتکس به مشخصات ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 70 سانتی متر و ارتفاع : 50 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را چه در حالت نشسته و چه در حالت درازش برای یک نفر بزرگسال فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای این محصول دارد .

جمع بندی :

این مبل شنی راحتی دارای ساختاری با طول زیاد و عرضی کم و در حدود بدن یک فرد بزرگسال می باشد که از آن برای استراحت و به صورت درازکش نیز استفاده می شود . جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد ، دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . لازم به ذکر است که به همراه این محصول ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را به طور کلی پس از خرید نیز راحت می کند . مبل شنی تکنفره راحتی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از مشاهده تصاویر و بررسی اطلاعات می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 100 سانتی متر
عرض 72 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ بدنه طرح دار
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...