مبل شنی تک نفره تکیه گاه دار اینتکس

MBL-074

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره تکیه گاه دار اینتکس

مبل شنی تک نفره تکیه گاه دار اینتکس از نمونه مبل های شنی موجود در بازار است که بسیار نرم و لطیف بوده و ساختاری فوق العاده دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده که فرد استفاده کننده از ان احساس می کند بر روی یک مبل راحتی نشسته و به راحتی می تواند دست های خود را بر روی دو سمت این محصول قرار داده و بنشیند. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم به گونه ای طراحی شده که به صورت کامل می توانید به ان تکیه داده و از داشتن یک محصول منحصر به فرد لذت ببرید. هم چنین این محصول در رنگ یکدست ابی طراحی گردیده است که رنگی چشم نواز بوده و از ان در هر مکانی می توانید با خیال راحت استفاده کنید. هم چنین شما قادر خواهید بود کهاین محصول را به سادگی حمل و نقل کنید زیرا تنها 6 کیلو گرم این مبل شنی وزن دارد. این محصول هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس در ایران در دسترس شما خواهد بود.

مبل شنی تک نفره تکیه گاه دار اینتکس

مبل شنی تک نفره تکیه گاه دار اینتکس یکی از محصولات خاص و شکیلی است که به تازگی توسط شرکت تهران اینتکس در سبد فروش قرار گرفته است. این کالا ساختاری و شکل و شمایل بسیار جذابی دارد که هر شخص با دیدن ان مجذوبش خواهد شد. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا مناسب برای بزرگسالان است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل جزئیات این محصول را برای شما بازگو کنیم...

طراحی شکل ظاهری و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده است این کالا به صورت مبل های راحتی طراحی و ساخته شده است. در همین خصوص باید عنوان نمود که این محصول ارگونومی ساخت گرد دارد که در هر جایی می توانید به سادگی از ان استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای تکیه گاه بلندی بوده و در کناره های خود نیز جایگاه نگهداری دست را تعبیه کرده است که باعث راحتی در استفاده از این محصول شده است. هم چنین انعطاف پذیری بخش های مختلف این محصول هم از خصوصیات خوبی است که باعث شده تا بتوانید به این محصول اطمینان کرده و با خیال راحت بر روی ان بنشینید. رویه این محصول هم به صورت کاملا زیبا و شکیل به بازار عرضه شده است که قدرت انتخاب شما را بالا برده و با یک بار دیدن این مبل شنی مجذوب ان خواهید شد.

جنس بدنه

بدنه این محصول ساخته شده از جنس پارچه پلی استر می باشد. این پارچه به گونه ای طراحی شده که در عین داشتن نرمی و لطافت خوب ، مقاومت و استحکام بالایی هم دارد که با اطمینان خاطر می توانید این محصول را خریداری نمایید. هم چنین مواد داخلی این محصول را هم فیبر تشکیل داده است که بسیار نرم بوده و راحتی را برای شما به ارمغان خواهد اورد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای طول و عرض مشابه 94 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا نیز 84 سانتی متر است. نکته مهم در این خصوص این است که این ابعاد به صورت استاندارد طراحی شده و راحتی را برای شما به ارمغان اورده است. علاوه بر این ها این محصول تا 100 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل می کند که از نقاط قوت ان به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای استفاده از این محصول نیاز به راه اندازی نخواهید داشت. این محصول به صورت اماده در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید. هم چنین باید یک سری اصول را رعایت کنید تا از اسیب دیدن این کالا جلوگیری نمایید. در همین خصوص باید گفت که بهتر است اشیا و وسایل نوک تیز همانند چاقو ، قیچی و ... را از کنار این مبل شنی دور کنید. هم چنین از ضربه زدن و پرت کردن این کالا هم بپرهیزید. البته این کالا قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی را دارا می باشد اما بهتر است که از ان مراقبت نمایید تا نیاز به تعویض آن پیدا نکنید.

جمع بندی

مبل شنی تک نفره تکیه گاه دار اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت است که مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال بوده و دارای دو سال ضمانت شرکت تهران اینتکس هم می باشد که اطمینان خاطر شما را در هنگام خرید بالا برده است. هم چنین این کالا در رنگ فوق العاده زیبا و بدنه ای فوق العاده مقاوم به شما ارائه می گردد که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی تک نفره تکیه گاه دار اینتکس

مبل شنی تک نفره تکیه گاه دار اینتکس قطعا یکی از محصولات فوق العاده ای است که با در اختیار داشتن این محصول می توانید در هر فضا و مکانی از ان استفاده کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که خصوصیات اصلی این محصول سبب شده تا افراد مختلفی اقدام به خرید و در اختیار داشتن این محصول کنند. در واقع نوع ساختار ، رنگ بندی و هم چنین کیفیت این محصول از مهم ترین مواردی است که باعث شده تا شما از این محصول نهایت لذت و استفاده را ببرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در این مطلب شما می توانید به صورت کاملی با ویژگی های این محصول آشنا شوید و قطعا این موارد در خرید شما اثر مثبتی خواهد گذاشت...

در بخش توضیحات این محصول سعی کردیم تا به صورت کامل و تقریبا جامع در خصوص ویژگی های اصلی این مبل شنی با شما صحبت کنیم. هم چنین این ویژگی سبب شد تا شما با مطالعه این موارد بتوانید به صورت کاملی به خصوصیات ظاهری ، کیفیت ، ابعاد و دیگر موارد این محصول پی ببرید. حال باید به چند نکته مهم دیگر در خصوص این مبل شنی اشاره کنیم که این موارد در بخش توضیحات عنوان نشده بود.

در همین راستا در بخش اول باید عنوان کنیم که این محصول یک طراحی فوق العاده دارد که این ویژگی با بهره گیری و الگو برداری از طرح مبل های تک نفره شکل گرفته است. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که رویه اصلی این محصول نیز با طرحی شبیه به طرح لی طراحی و تولید شده است و همین عامل نیز از دیگر خصوصیات مثبت این کالا به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها باید به این مسئله اشاره کنیم که اگر شما نوع طراحی این محصول را مورد پسند دانسته باشید ، این قابلیت را در اختیار دارید تا به بهترین شکل ممکن بتوانید رنگ این محصول ، جنس پارچه و دیگر موارد را هم به صورت کامل و سفارشی ثبت نمایید تا بسته به سلیقه خود این محصول تولید شده و به دست شما برسد.

هم چنین وزن این محصول نیز از دیگر خصوصیات مثبت و مهم این مبل شنی به شمار می رود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این کالا دارای وزن 6 کیلو گرم می باشد که این وزن این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به راحتی آن را حمل و نقل نموده و جا به جا کنید. در کنار این موارد باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که قابلیت تعویض رویه و محتویات داخلی این محصول نیز برای شما فراهم خواهد بود. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که بتوانید در هر زمان که این محصول چه از نظر محتویات و فیبر های داخلی و چه از نظر رویه اصلی دچار آسیب شد ، به ساده ترین شکل ممکن این موارد را با محصولات و جنس رویه نو تعویض نموده و مجدد از محصول با کیفیت استفاده کنید.

در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کرد که این محصول از نظر جنس رویه قطعا یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار خواهد بود. در واقع شما در اکثر محصولات و مبل های شنی می توانید مشاهده کنید که عمدتا از رویه هایی با جنس پارچه مخمل و یا طرح چرم طراحی شده اند اما این محصول با بهره گیری از جنس بدنه پلی استر شکل گرفته و این ویژگی سبب شده تا از این نظر یک مبل شنی خاص و ایده آل باشد. بهره مندی از ضمانت دو ساله و خدمات پس از فروش این محصول هم از دیگر مزایای مهمی است که فروشگاه تهران اینتکس ان را در اختیار شما قرار داده است.

در واقع شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که اگر به هر دلیلی این محصول آسیب دید و یا محتویات داخلی آن پس از استفاده های مکرر دچار فرو رفتگی شد ، بتوانید به راحتی این موارد را از فروشگاه تهران اینتکس به صورت جداگانه خریداری نموده و مجدد خودتان اقدام به ترمیم و تعویض این موارد کرده و از محصول نو شده مجدد استفاده کنید. تمامی این موارد در کنار قیمت ارزان این محصول سبب شده تا افرادی که به دنبال خرید یک مبل شنی تک نفره بزرگسال می گردند این محصول را یک پیشنهاد عالی برای خود در نظر بگیرند.

طول 94 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...