مبل شنی جدید اینتکس

MBL-077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ جدید اینتکس

مبل شنی دو رنگ جدید اینتکس از نمونه های فوق العاده زیباییست که با خلاقیت و ظرافت بالایی توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه شده است. پارچه اصلی این محصول ساخته شده از نوع پلی استر است که کیفیت بالایی داشته و در شرایط مختلف جوی و اب و هوایی هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت. هم چنین این محصول ساخته شده از دو رنگ کرم و مشکی است که ترکیب این دو باعث شده تا یک سری خطوط چین دار در کنار هم قرار گرفته و یک طرح فوق العاده خاص را شکل دهند. هم چنین ارگونومی ساخت این محصول هم به صورت گرد می باشد که به راحتی می توانید ان را در مکان دلخواه و مورد نظر خود قرار داده و از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش نشیمنگاه ان است که مقداری فرو رفته بوده و با هر بار نشستن نرم تر از قبل خواهد شد. این محصول بی نظیر را با قیمت عالی می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی دو رنگ جدید اینتکس

مبل شنی دو رنگ جدید اینتکس

مبل شنی دو رنگ جدید اینتکس یکی از خلاقانه ترین و با کیفیت ترین محصولاتی است که در بازار موجود می باشد. این کالا به گونه ای طراحی شده که شما در هنگام نشستن بر روی ان نرمی و لطافت را احساس کرده و از داشتن این محصول قطعا لذت خواهید برد. این کالا شکل و شمایل جذابی هم دارد که باعث شده تا این محصول بیشتر به چشم اید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم 

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص ارگونومی ساخت این محصول باید به این نکته اشاره کرد که این کالا ظاهری گرد دارد. این ارگونومی باعث شده تا بتوانید از این محصول در هر مکانی استفاده کرده و از ان لذت ببرید. نکته مهم دیگر در خصوص طراحی این محصول بخش نشیمنگاه این کالاست که مقداری فرو رفته بوده و باعث شده تا نرمی و لطافت بیشتری را شاهد باشیم. هم چنین بدنه و رویه این محصول هم از دو رنگ کرم و مشکی طراحی و تولید شده است. این رویه به گونه ای ساخته شده که به صورت خطوط زیگزاگی و در کنار هم قرار گرفته شده بوده و در جهات مختلف و هم اندازه بر روی این محصول نقش بسته اند که باعث هر چه بیش تر دیده شدن و زیبا تر شدن این کالا گردیده است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول این است که شما قادر خواهید بود تا در صورت اسیب دیدن رویه و یا نشست بیش از اندازه محتویات داخلی این محصول ، ان ها را تعویض نموده و محصولی نو را مجدد در اختیار داشته باشید.

جنس بدنه

در کنار طراحی فوق العاده زیبای این محصول که باث شده تا مشتریان این محصول را در اولویت خرید خود قرار دهند ، نکته مهم دیگر جنس این مبل شنی است که مکمل ظاهر خواهد بود. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا رویه ای ساخته شده از پارچه پلی استر دارد که کیفیت بی نظیری دارد. هم چنین مواد داخلی تشکیل دهنده این مبل شنی هم از نوع فیبر می باشد.

ابعاد و وزن

طول و عرض این محصول هم اندازه هم بوده و هر دو 110 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا هم تنها 68 سانتی متر است. این ابعاد متناسب با میانگین قدی افراد بوده و با در نظر گرفتن تمام جوانب و به صورت استاندارد طراحی و تولید شده است. هم چنین این محصول قادر است تا 100 کلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کند که از نقاط قوت این مبل شنی به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای استفاده از این محصول شما نیاز به راه اندازی و یا اماده کردن این کالا نخواهید داشت. تنها کافی است که شما این مبل شنی را در جای مناسب قرار داده و اقدام به استفاده از ان کنید. این مورد یعنی این که این محصول به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. شما در صورتی که این محصول اسیب ببیند تنها نیاز دارید که ان را ترمیم کرده و رویه و مواد داخلی ان را تعویض کنید در غیز این صورت تنها کافی است که از این محصول در جای مناسب استفاده کرده و یک سری اصول را در حفظ و سلامت این محصول رعایت کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا را باید از وسایل نوک تیز ، اشیا تیز و داغ و هم چنین وسایل سنگین وزن که از تحمل وزن این کالا بیشتر خواهد بود دور کنید تا این مبل شنی اسیب نبیند.

جمع بندی

مبل شنی دو رنگ جدید اینتکس یک محصول زیبا و جذاب است که ساختاری فوق العاده دارد و مناسب برای استفاده بزرگسالان می باشد. هم چنین این کالا رنگ و طرح جذابی هم دارد که باعث شده تا چشم نواز تر شود. تمام این موارد نکاتی است که باعث می شود تا بخواهید هم اکنون این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 68 سانتی متر
رنگ بدنه کرم - مشکی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...