مبل شنی جدید سبز اینتکس

intex 70414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی جدید سبز اینتکس

مبل شنی جدید سبز اینتکس از سری محصولات سال ۲۰۲۰ با طراحی زیبا و منحصر به فرد می باشد که دارای رنگ سبز دوست داشتنی است. نشیمنگاه و پشتی این مبل از راحی بیشتری برخوردار بوده و استفاده از آن را برای مدت زمان طولانی تری میسر می کند. با ابعاد مناسب و وزن کم، حمل بسیار آسان، دارای رویه چرمی، با ترکیب الیاف ابریشمی و فوم. بخش داخلی این کالا از یونولیت های نسل جدید اینتکس با ماندگاری و مقاومت بیشتر ساخته شده که در کیفیت مبل تاثیر بسیاری دارد.

مبل شنی جدید سبز اینتکس intex 70414 مبل های شنی امروزه به خوبی توانسته اند جای خود را در میان قشر جوان جامعه باز کنند . این محصولات دارای تنوع گسترده ای می باشند و با توجه به راحتی وصف ناپذیری که نسبت به صندلی های سنتی برای مصرف کنندگان فراهم می آورند به خوبی توانسته اند به فروش فوق العاده ای دست پیدا کنند . جنس رویه پارچه استفاده شده در ساخت این محصول از نوع چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت استاندارد و قابل قبولی را داراست . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی جدید سبز اینتکس همراه ما باشید . این مبل شنی سبز کم رنگ می باشد که دارای ساختاری گرد است و جلوه زیبایی را به خود اختصاص داده است .

نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته می باشد و به هنگام استفاده با توجه به فشاری که به آن وارد می شود به صورت خودکار تنظیم می شود اما ارتفاع نشیمنگاه تا سطح زمین اغلب 50 الی 60 سانتی متر می باشد که استاندارد است و زانو ها را به هنگام نشستن با نشیمنگاه در یک سطح قرار می دهد . لازم به ذکر است که این محصول در رنگبندی های متنوع شاد و تیره تولید شده است و همچنین قابلیت انتخاب رنگ سفارشی توسط فروشگاه تهران اینتکس فراهم شده است که به خوبی با استقبال خریداران رو به رو شده است .

این مبل شنی دارای قابلیت تحملی وزنی بالغ بر 130 کیلوگرم می باشد که برای نگهداری یک نفر بزرگسال ایده آل است . همچنین وزن این مبل شنی سبز اینتکس برابر با 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن وزن کلی محصول دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . کیفیت ساخت این مبل شنی بالا می باشد و دارای ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس است که خیال شما را پس از خرید به طور کلی راحت می کند .

همچنین تمامی خدمات پس از فروش نیز برای این محصول ارائه می شود که در صورت بروز هر گونه مشکل و سوال می توانید از مشاوره رایگان مشاورین ما بهره مند شوید . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این مبل شنی از نوع چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت ایده آلی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . همچنین برای مقاوم سازی هر چه بیشتر این محصول در بخش های داخلی آن از دوخت متراکم و الیاف مقاوم استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . این مبل شنی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی به دور از نور آفتاب باشد .

همچنین قابلیت شستشو به صورت مستقیم با فشار آب برای این مبل شنی وجود ندارد و برای تمیز نگه داشتن آن باید از پارچه مرطوب استفاده نمایید . شایان ذکر است که مواد داخلی تشکیل دهنده این مبل شنی از فوم خرد شده مخصوص می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم کرده است . این انعطاف پذیری باعث شده است تا مبل شنی نرم و راحت برای استفاده مصرف کنندگان فراهم شود .

همچنین گفتنی است که تمامی مواد داخلی درون آستر یکپارچه قرار گرفته اند و قابلیت تعویض آن ها به راحتی وجود دارد . مبل شنی جدید سبز اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

مبل شنی جدید سبز اینتکس

مبل شنی جدید سبز اینتکس یک مبل شنی زیبا و با رنگ جالب می باشد که از تولیدات جدید و موجودی های جدید فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که شما می توانید آن را برای نشستن در راحت ترین حالت ممکن خریداری کنید . بزرگترین خصوصیتی که مبل شنی دارد ، نرم بودن سطح آن است و همین مسئله است که باعث شده تا فروش بسیار خوبی را از مبل های شنی شاهد باشیم . طرفداری از مبل های شنی بسیار بالا بوده و حتی شمایی که از ان استفاده نکرده اید ، تنها با یکبار استفاده از این محصولات ، نرمی و راحتی آن را کاملا احساس خواهید کرد و می توانید به بهترین شکل از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنید . رنگی که این مبل شنی دارد ، آن را بسیار خاص و زیبا کرده است . تنوع رنگ و طرح در مبل های شنی بسیار زیاد بوده و شما می توانید حتی مدل های فانتزی و بسیار زیبا را خریداری کرده و استفاده کنید . 

مبل شنی جدید سبز اینتکس ابعاد بسیار بزرگی را دارد و می تواند به همین جهت بیشتر برای استفاده بزرگسالان مناسب باشد . البته کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند و برای همین است که در تصویر شما کودکی را می بینید که بر روی مبل شنی نشسته و در حال بازی است . اما بزرگ بودن ابعاد و همچنین ارتفاع محصول ، باعث شده است تا این مبل شنی بیشتر برای استفاده بزرگسالان مناسب باشد . حتی این مبل شنی می تواند وزن بزرگسالان را به خوبی تحمل کند و تنها ابعاد محصول نیست که این اجازه را به شما خواهد داد . شما می توانید برای طولانی مدت از این مبل ها استفاده کنید ، گاهی برای شما نیز پیش آمده است که در هنگام نشستن های طولانی ، از این حالت نیز خسته شده و بدن شما دچار کوفتگی می شود ، ولی با استفاده از مبل شنی جدید سبز اینتکس و یا سایر مبل های شنی این مشکل اصلا برای شما پیش نخواهد آمد . 

شاید بپرسید که چرا این مبل های شنی ایچنین نرم و راحت هستند و دلیل ویژگی بسیار خوب آن ها چیست ؟ برای ساخت مبل شنی جدید سبز اینتکس تنها از پارچه و یونولیت استفاده شده است . از پارچه برای ساخت رویه مبل شنی و قسمت آستری استفاده شده است که فرمی گرد و توپی شکل دارد ، از سوی دیگر این پوسته با استفاده از مواد یونولیتی که به صورت خرد شده است ، به طور کامل پر شده و می توان گفت که تمامی حجم مبل شنی را این مواد تشکیل داده است ، برای همین است که عدم وجود پایه و اجسام سخت در داخل مبل شنی و همچنین استفاده از این محتوای نرم و سبک که به صورت ریز و خرد شده می باشد ، باعث شده تا مبل بسیار نرم و راحت باشد و شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید . 

استفاده از این جنس در ساخت مبل شنی باعث می شود تا مبل شنی وزن سبک تری را به خود بگیرد ، برای همین است که جابجا کردن مبل شنی بسیار راحت بوده و یکی از مزیت های آن محسوب می شود که شما با خرید مبل شنی می توانید از این مزیت عالی برخوردار شوید . رویه مبل شنی را می توانید بشویید ، برای اینکه از پارچه مخملی ساخته شده است و این پارچه قابلیت شستشو دارد بنابراین شما می توانید زمانی که پوسته مبل شنی کثیف شد آن را بشویید و تمیز کنید . برای شستشو دقیقا باید روشی را پیش بگیرید که برای شستشو پارچه مخملی بهتر است . 

این پارچه کیفیت بسیار خوبی را دارد و با شستشو های مداوم نیز کیفیت خود را از دست نداده و همچنین ظاهر خود را به خوبی حفظ خواهد کرد ، لذا شما نیز می توانید به خوبی از این مبل شنی استفاده کنید و نگران کهنه شدن بدنه مبل شنی نباشید . یکی از ویژگی ای دیگری که مبل شنی دارد و شاید برای شما جالب باشد این است که این پارچه قابل تعمیر و حتی قابل تعویض است و شما می توانید در صورت نیاز پارچه و پوسته جدیدی را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید و آن را به طور کلی تعویض کنید . 


  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • کد محصول: intex 70414

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...