مبل شنی دو تکه راحتی

hc132019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو تکه راحتی

مبل شنی دو تکه راحتی از سری مبل های شنی جدید می باشد که با دارا بودن طرح چهارخانه بر روی بدنه از ظاهری شکیل برخوردار می باشد .رویه این محصول از جنس پارچه ای نرمخ و راحت بوده که علاوه بر لطافت ، از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نمی شود . محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده که بسیار منعطف بوده و موجب می شود که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد . به همین منظور در حین استراحت دچار درد و خستگی نخواهید شد . این محصول دارای یک عدد کوسن کوچک می باشد که بقه راحتی شما در حین استراحت کمک می نماید . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید حجم یونولیت ها را تغییر داده و به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . وزن آن نیز اندک و در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید .

از نقاط قوت مبل شنی دو تکه راحتی می توانیم به رنگ خاص آن اشاره کنیم . معمولا مبل های شنی رنگ های خاص دارند تا آن دسته از افرادی که به دنبال مبل های خاص با ظاهری زیبا و متفاوت هستند ، بتوانند مبل های شنی را انتخاب کرده و از محصول استفاده کنند . این مبل که رنگ سبز لنجی داشته و پارچه ای مخملی دارد ، ظاهری فوق العاده شیک و چشم نوازی دارد که هر فرد علاقه مند به آن خواهد شد . نوع طراحی مبل نیز آرگونومیک بوده و قوسی که بر روی مبل قرار دارد ، می تواند به خوبی بدن شما را در یک شرایط فوق العاده خوب قرار دهد . شما می توانید از مبل به صورت جداگانه از زیرپایی استفاده کنید حتی برعکس اینکار را انجام دهید . زیرپایی مبل حتی می تواند یک جلو مبلی ایده آل برای شما باشد تا بتوانید وسیله های خود را بر روی آن قرار دهید . 

جنس و ساختاری که زیرپایی مبل دارد ، کاملا شبیه به مبل بوده و از همان لایه های پوسته و آستری ساخته شده و داخل آن نیز مواد یونولیتی دارد . همانطور که از ظاهرشان نیز مشخص است ، جنس و کیفیت یکسانی نیز از این بابت دارند . پیش تر اشاره شد که رویه مبل شنی قابل شستشو می باشد که این قابلیت برای زیرپایی آن نیز وجود دارد . هر دو تکه از این مبل وزن سبکی دارند و به صورت همزمان نیز می توانید مبل ها را جابجا کنید . دوخت مبل شنی از مهم ترین نقاط قوت آن است که با ترکیب پارچه مخملی درجه یک ، کیفیت فوق العاده خوبی به مبل بخشیده است تا حتی ضربه های ناگهانی و وزن های سنگین نیز به آن صدمه ای وارد نخواهد کرد .  

نقد و بررسی مبل شنی دو تکه راحتی

مبل شنی دو تکه راحتی محصولی بسیار زیبا با طراحی جذاب می باشد که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای یک عدد کوسن نسبتا کوچک بوده که به منظور افزایش راحتی محصول در نظر گرفته شده است. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

یکی از مهم ترین مواردی که امروزه در خریداری محصولات بسیار مورد توجه قرار گرفته، شکل ظاهری و نوع طراحی آن می باشد. به همین منظور این محصول به گونه ای متفاوت طراحی شده و از زیبایی بی نظیری برخوردار می باشد. نشیمنگاه این محصول به صورت تقریبا گرد طراحی شده و دارای یک تکیه گاه می باشد که پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی شما خواهد شد. رویه ن دارای رنگ کرمی با طرح چهارخانه بوده که با اغلب سلیقه ها همخوانی خواهد داشت. در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید حجم محتویات تشکیل دهنده آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز و سلیقه خود شکل دهید. 

 

جنس بدنه

 

یکی از مهم ترین مواردی که می بایست به آن توجه نمود، جنس و کیفیت محصول می باشد که تعیین کننده طول عمر آن خواهد بود. به همین منظور رویه این محصول از جنس پارچه ای نرم و در عین حال مقاوم درنظر گرفته شده تا علاوه بر راحتی، از استحکام بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار باشد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر درنظر گرفته شده که بسیار منعطف بوده و موجب می شود که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت شود. همچنین این یونولیت ها دارای خاصیت ضربه گیری بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

همانطور که در تصویر می نمایید نشیمنگاه این محصول به صورت مربع طراحی شده و دارای طول و عرضی معادل 110 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده است. ارتفاع آن نیز 120 سانتی متر و ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر می باشد که پشت شمارا در وضعیت مناسبی قرار خواهد داد. وزن این مبل شنی اندک و در حدود 5 کیلو گرم می باشد که به سادگی و با استفاده از دستگیره ای که برای آن تعبیه شده قابل حمل بوده و نیز قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

علاوه بر کیفیت درنظر گرفته شده برای محصول، نحوه مراقبت ما نیز بر طول عمر آن بسیار مؤثر خواهد بود. به همین منظور می بایست از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و مانع از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن شوید. درصورت بروز آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس، رویه و محتویات را تعویض نموده و آن را مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

مبل شنی دوتکه راحتی محصولی با رنگ و طرح جذاب می باشد که دارای یک عدد کوسن کوچک بوده و از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد که قادر است بدن شما را در موقعیت مناسبی قرار دهد. این محصول قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد. شرکت اینتکس برای این محصول ضمانت نامه ای دو ساله درنظر گرفته تا با خیالی آسوده آن را خریداری نمایید. برای تهیه این مبل شنی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...