مبل شنی دو رنگ جیر اینتکس

27665

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ جیر اینتکس

مبل شنی دو رنگ جیر اینتکس محصولی با طراحی بسیار نرم و راحت برای استفاده در منزل ، محل کار و حتی ویلا و باغ ها بوده که دارای انعطاف پذیری بالا برای گرفتن حالت های مختلف به خود می باشد. این مبل شنی ساخته شده از جنس پارچه مخملی یا همان جیر بوده که از موادی به نام یونولیت خرد شده ساخته و پر شده است. این کالا دارای کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی نسبت به مدل های بادی بوده و برای استراحت های سطحی گزینه ای بسیار مناسب خواهد بود. قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی از ویژگی های پرکاربرد این مبل هپی چیر بوده که می توان پوسته بیرونی آن را نیز شستشو داد. این کالا در رنگبندی های مختلفی تولید شده که حتی در سه سایز مختلف نیز قابل تولید خواهد بود. از دیگر مزیت های این نوع مبل های شنی داشتن ضمانت و تولید شده توسط فروشگاه اینتکس ایران بوده تا مشتریان اطمینان بالایی از خرید این نوع مبل های شنی داشته باشند.

مبل شنی دو رنگ جیر اینتکس

مبل شنی دو رنگ جیر اینتکس از محصولات فوق العاده شرکت تهران اینتکس می باشد که بسیار نرم و لطیف تولید گردیده است. طراحی این محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که می توان در رابطه با ان صحبت نمود. هم چنین این کالا به گونه ای طراحی شده که در هر مکانی به سادگی می توان ان را قرار داده و بر روی ان نشست که این امر از خصوصیات مهم این کالا می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این مبل شنی بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل های شنی معمولا از نظر ظاهر خیلی شبیه به هم هستند. در رابطه با این محصول هم می توان این مسئله را خاطر نشان کرد که از نظر ارگونومی ساخت ایستاده به صورت مستطیلی و شکل کف این محصول نیز به صورت گرد طراحی و تولید گردیده است. هم چنین بالا ترین نقطه این محصول نیز می تواند به وسیله شما دارای فرو رفتگی شود که بسته به ارگونومی بدن شما قابل تغییر است. علاوه بر این ها خط دوخت این محصول به صورتی انجام گرفته است که در زیر و در جلوی این محصول قابل رویت بوده و بسیار تمیز و زیبا صورت گرفته است. در رابطه با رنگ بندی این مبل هم می توان این مسئله را خاطر نشان کرد که جلوی این مبل به صورت یکدست ساده و خاکستری می باشد و بخش پشت این مبل هم یکی در کیان به صورت مستطیلی شکل صورتی و خاکستری رنگ است که تمام این موارد باعث شده تا محصولی فوق العاده زیبا را شاهد باشیم. هم چنین نحوه شکل گیری کامل این محصول بسته به نوع نشستن شما دارد که در صورت بد شکل گرفتن ان می توانید به سادگی با جا به جایی ان را به شکل دلخواه تغییر حالت دهید.

جنس بدنه

این مبل شنی از مقاوم ترین محصولاتی است که می توان در حوزه مبل های شنی از ان یاد کرد. این محصول به صورتی طراحی شده که به سادگی قابل تمیز کردن بوده و در شرایط مختلف اب و هوایی یا با برخورد نور خورشید به ان هیچ گونه افت کیفیت و یا تغییر حالتی نخواهد داشت. هم چنین رویه این محصول از جنس پارچه مخملی (جیر) ساخته شده که فوق العاده مقاوم است. هم چنین مواد داخل این مبل هم از جنس یونولیت (فیبر) شکب گرفته اند که در هنگام نشستن فوق العاده نرم و راحت می باشند.

ابعاد و وزن

این مبل شنی به گونه ای طراحی شده که بتوانید از ان به سادگی در منزل و یا هر مکانی دیگری استفاده کنید. طول این محصول 90 سانتی متر و عرض ان هم مانند طولش 90 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این مبل شنی تا قسمت نشیمنگاه 40 سانتی متر و تا بالا ترین نقطه این کالا هم 100 سانتی متر می باشد. از این محصول یک نفر بزرگسال هم می تواند به سادگی استفاده کند. هم چنین وزن این مبل تنها 4 کیلو گرم است که باعث شده تا به سادگی بتوانید ان را حمل و نقل کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

مبل های شنی دارای نحوه راه اندازی فوق العاده ساده ای بوده و هیچ گونه اموزش و یا ابزاری برای نصب نمی خواهند. این محصول به گونه ای طراحی شده که پس از خرید تنها کافی است در مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید ان را قرار داده و سپس اقدام به نشستن بر روی ان کنید. پس از نشستن بر روی این مبل به صورت اتوماتیک این محصول شکل دلخواه را به خود می گیرد و راه اندازی می شود. حتی در حالتی که این محصول ارگونومی بدن شما را به صورت درست به خود نگیرد یا از شکل گرفته شده ابراز نارضایتی کنید می توانید با جا به جا کردن محتویات داخل این محصول به سادگی ان را به شکل مورد نظر تبدیل کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول در وهله اول بهتر است که ملافه ای بر روی ان پهن کنید تا از ریختن مایعات و یا کثیف شدن جلوگیری کند. هم چنین از فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول هم جدا خودداری کنید چون این کار باعث می شود تا این محصول اسیب جدی ببیند. با رعایت این نکات به سادگی می توانید تا سالیان سال از این مبل با کیفیت عالی استفاده نمایید.

جمع بندی

مبل شنی دو رنگ جیر اینتکس محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که قابلیت تعویض پوسته و همین طور تعویض مواد داخلی را دارا می باشد. هم چنین این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد و در رنگ بندی مختلف طراحی و تولید گردیده است. اگر قصد خرید یک مبل شنی با کیفیت را دارید می توانید هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش مبل شنی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی (جیر)
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیری بالا
 دارای رنگ بندی مختلف  
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...