مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی

intex 30095

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی

مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی از نمونه مبل های شنی زیبا و بسیار شیک فروشگاه اینتکس است که با طراحی دو رنگ ساخته شده است . این مبل شنی کرمی و قهوه ای رنگ از رویه مخملی ساخته شده است به همین دلیل سطحی بسیار نرم و لطیف دارد که در هنگام نشستن و برخورد با آن حس خوبی به شما دست خواهد داد . این پارچه مخملی قابل شست و شو می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل رنگ آن به مرور نپریده و در هنگام کشیده شدن بر روی زمین ساییده نمی شود . در قسمت های داخلی این مبل شنی آستری قرار دارد که وظیفه آن نگهداری محتوای شنی داخلی مبل می باشد . محتوای شنی این مبل از جنس یونولیت می باشد که به صورت خرد شده در آمده اند تا انعطاف بیشتری به محصول بخشیده شود . استفاده از یونولیت باعث شده است تا مبل شنی بسیار نرم و راحت باشد و بتوان آن را تغییر حالت داد ، همچنین باعث شده است تا مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد . در قسمت زیرین این مبل شنی زیپی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید رویه را از آستری جدا کنید و یا به محتوای شنی مبل دسترسی داشته باشید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی

مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی از سری مبل های شنی پر طرفدار و بسیار شیک فروشگاه اینترنتی اینتکس است که در سال جاری به فروش بسیار بالایی دست یافت . این مبل شنی از ساختار بسیار مطلوب و عالی برخوردار است و اجناس استفاده شده در ساخت آن درجه یک می باشند به همین دلیل نیز طول عمر بسیار بالایی داشته و از مناسب ترین گزینه ها برای خرید می باشد . در این قسمت قصد داریم تا شما را با ویژگی ها و خصوصیات بیشتر مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی آشنا و محصول را به صورت کامل نقد و بررسی کنیم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی یعنی مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی از ساختار سه لایه برخوردار می باشد که داخلی ترین قسمت آن را محتوای شنی و بیرونی ترین آن را بدنه تشکیل داده است ، در قسمت میانی آن نیز آستری قرار گرفته است که وظیفه نگهداری محتوای شنی را در داخل خود دارد . قیمت بدنه مبل شنی فوق دارای زیپی در قسمت پایین خود می باشد که با باز کردن آن می توانید رویه را از استری جدا کنید تا از این طریق بتوانید به محتوای داخلی مبل شنی دسترسی داشته باشید و یا اقدام به شست و شوی مبل بپردازید . شکل کلی مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی همچنین به صورت گرد بوده و ساختاری راحت و انعطاف پذیر دارد .

جنس مبل شنی

این مبل شنی همانطور که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت اشاره شد از ساختار سه لایه ساخته شده است که هر یک از برای هر یک از آن ها از اجناس مختلفی استفاده شده است ، اینتکس برای ساخت رویه مبل شنی راحتی اینتکس فوق از پارچه مخملی استفاده کرده است . پارچه مخملی لطافت خاصی داشته و باعث می شود که سطح مبل نیز نرم و لطیف باشد . خاصیت مخملی این مبل شنی همچنین باعث می شود تا افراد در هنگام نشستن طولانی مدت عرق نکنند . در صورت خیس شدن رویه می توانید آن را بشویید چون قابل شست و شو می باشد . جنس آستری محصول نیز از پارچه است . اما محتوای شنی مبل شنی فوق از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است ، یونولیت ها با خاصیت اسفنجی خود باعث می شوند تا مبل های شنی انعطاف پذیر و بسیار نرم باشند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی دارای ( طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 85 سانتی متر ) می باشد و از این نظر برای تمامی سنین مخصوصا بزرگسالان مناسب است . وزن کلی محصول نیز تنها 5 کیلوگرم است چرا که وزن محتوای شنی و پارچه استفاده شده در آن چندان زیاد نیست . تحمل وزن این مبل شنی نیز 120 کیلوگرم در نظر شده است که می توان گفت تمامی بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

همانطور که اشاره شد حداکثر تحمل وزن این مبل شنی 120 کیلوگرم می باشد که به خوبی می تواند وزن بالغین را متحمل شود ، اما باید در نظر داشت که فشار بیش از حد و همچنین پریدن بر روی مبل شنی فوق می تواند به رویه و یا آستری آسیب برساند . در صورت آسیب دیدن شما می توانید رویه یا آستری مبل شنی خود را جهت تعمیر آن را به خیاط داده و یا برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید . در صورت افت مبل شنی همچنین می توانید با تهیه محتوای شنی یونولیتی آن را شارژ و یا تعویض کنید .

سخن پایانی

مبل شنی راحتی اینتکس با رویه مخملی بدون شک از زیبا ترین و نرم ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس است که می توانید از آن در خانه ، مغازه و محل کار خود استفاده کنید . نمایندگی اینتکس محصول فوق را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 45 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...