مبل شنی راحتی بزرگ

bestway 43828

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,650,000 تومان
6,500,000
29%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگ

مبل شنی راحتی بزرگ محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است به همین سبب در زمان استراحت حس خوش آیندی داشته باشید . در قسمت زیری ای محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زییاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی یک نفره شیبدار دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده است .

این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین سبب از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . مبل شنی یک نفره شیبدار دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی یک نفره شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگ

مبل شنی راحتی بزرگ

مبل شنی راحتی بزرگ یکی دیگر از محصولات فوق العاده جذاب و خلاقانه موجود در بازار می باشد که به دلیل نوع ظاهر و رنگ های مختلفی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول دارای کیفیت فوق العاده بالایی بوده که این امر هم از خصوصیات مهم این محصول است. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت کامل این محصول را بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است. این مبل به گونه ای طراحی شدهکه به سادگی می توانید بر روی ان نشسته و حتی دراز بکشید که این امر خستگی شما را به طور کامل دور می کند. در ارتباط با ارگونومی ساخت این محصول باید عنوان کرد که این مبل به صورت گرد طراحی و تولید شده است که شاید از این جهت همانند اکثر مبل های شنی موجود در بازار باشد. عمده ترین تفاوت این محصول با سایر مبل های شنی نوع شکل گیری تکیه گاه و همین طور محل نشیمنگاه این محصول است. معمولا مبل های شنی دیگر تکیه گاهی بلند دارند اما این محصول از نظر تکیه گاه به صورتی طراحی شده که مقداری بالا تر از سطح اصلی این محصول است. هم چنین ناحیه جلویی این محصول هم به گونه ای طراحی شده که در هنگام نشستن از خستگی و یکنواختی پاهای شما جلوگیری کرده و ارگونومی فوق العاده نرم و راحتی را برای شما فراهم می کند. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته می باشد به گونه ای که می توانید به سادگی بر روی ان نشسته و از تماشای تلویزیون و یا کار با تلفن همراه ، لب تاب و یا دیگر وسایل لذت ببرید. علاوه بر این ها این مبل شنی در چهار رنگ سورمه ای ، قرمز ، قهووه ای و مشکی طراحی و تولید گردیده است که سر تا سر این محصول به صورت یکنواخت و ساده می باشد.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان برای خرید یک محصول بادی جنس بدنه ان محصول است. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که این مبل شنی قابلیت شست و شو را دارا می باشد که در صورت ریختن هر گونه مایعات بر روی ان و یا کثیف شدن به سادگی می توانید ان را تمیز کنید که این یکی از بزرگترین مزایای این محصول است. هم چنین رویه این محصول از پارچه مخمل با کیفیت طراحی شده است که به سادگی اسیب نخواهد دید. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع مخمل می باشد که از نکات مهم این محصول به شمار می رود. در کنار این موارد باید به مواد داخلی این مبل شنی هم اشاره کرد که ساخته شده از نوع یونولیت می باشند که حتی در صورت اسیب دیدن هم می توانید به سادگی ان ها را تعویض نمایید.

ابعاد و وزن

از دیگر موارد مهمی که باید به ان اشاره نمود ابعاد و وزن این محصول می باشد. این مبل شنی دارای طول 120 سانتی متر و همین طور عرض 95 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 85 سانتی متر می باشد. از این محصول یک نفر بزرگسال به راحتی می تواند استفاده کند. هم چنین این مبل شنی تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توان ان را جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که می دانید مبل های شنی به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه راه اندازی خواهند شد و هیچ گونه ابزار و یا وسیله ای برای راه اندازی نیاز ندارند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که پس از خرید این محصول تنها کافی است در مکانی که قصد دارید از این مبل استفاده کنید ان را قرار داده و با نشستن بر روی ان شکل بدن خود را بر روی این محصول پیاده سازی کنید. هم چنین می توانید به سادگی این محصول را جا به جا کرده و شکل ظاهری ان را به حالت دلخواه خود تغییر دهید که این امر نشان از انعطاف پذیری بالای این محصول دارد. در کنار این موارد باید به نوع مراقبت از این محصول هم اشاره نمود که تنها کافی است اشیا نوک تیز و یا هر جسم دیگری که به هر دلیلی امکان اسیب رساندن به بدنه این محصول را دارند را از کنار این مبل شنی دور کنید. هم چنین مواد اشتعال زا را هم از کنار این تشک دور نمایید چون ممکن است باعث سوختن رویه و پارچه این محصول شود. نکته مهم دیگر این است که می توانید با پهن کردن پارچه و یا ملافه بر روی این محصول بیش از پیش از ان مراققبت نمایید تا کثیف نشود.

جمع بندی

مبل شنی راحتی بزرگ محصولی بی نظیر و با کیفیت می باشد که در چهار رنگ مختلف طراحی و تولید گردیده است. هم چنین این محصول انعطاف پذیری بالایی داشته و قابل شست و شو می باشد که این امر نیز از خصوصیات مهم این محصول است. اگر قصد خرید یک مبل شنی با کیفیت بالا را دارید می توانید هم اکنون این محصول زیبا را از سایت نمایندگی فروش مبل شنی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید و از کیفیت بالای ان اطمینان خاصل نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
جنس رویه پارچه
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
قابل شست و شو
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...