مبل شنی راحتی بزرگسال با بدنه ضد آب

intex 30109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال با بدنه ضد آب

مبل شنی راحتی بزرگسال با بدنه ضد آب از سری مبل های شنی با جنس رویه متفاوت می باشد که برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است . این مبل شنی از رویه پلی استری ساخته شده است ، پلی استر به دلیل خاصیت ضد آبی که دارد در ساخت بسیاری از محصولات ضد آب مانند کیف ، کوله پشتی ، کاپشن ، چتر و چادر مسافرتی نیز از آن استفاده می شود ، استفاده از آن برای ساخت مبل شنی فوق موجب شده است تا این محصول نیز قابل استفاده در محیط های بیرون و مناطق شرجی و همچنین در کنار استخر ها قابل استفاده باشد . این جنس همچنین طول عمر بالایی داشته و می تواند عمر بالای مبل شنی را نیز تضمین کند .

شما می توانید برای شست و شو ، تعویض و یا تعمیر رویه را از طریق زیپ طراحی شده جدا کنید . محتوای شنی این مبل نیز از جنس یونولیت های خرد شده می باشد که به صورت خر شده در داخل آستری قرار گرفته اند . آستری از پراکنده شدن محتوای شنی جلوگیری کرده و می تواند اجازه جدا کردن رویه را از محتوای شنی دهد . وزن این محصول تنها 5 کیلوگرم بوده و حمل آن آسان است . سطح نرم و طبی محصول نشستن می تواند بستر بسیار خوبی برای نشستن طولانی مدت شما باشد .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگسال با بدنه ضد آب

مبل شنی راحتی بزرگسال با بدنه ضد آب از سری مبل های شنی با ساختار بسیار نرم و راحت است که برای سنین بزرگسال توسط تولیدی اینتکس طراحی شده است . مبل های شنی دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند که باعث شده تا بسیاری از افراد از آن ها علاوه بر مصارف خانگی در محل کار و مغازه نیز استفاده کنند . مبل شنی فوق نیز از نمونه مبل های شنی انعطاف پذیر و البته ضد آب می باشد که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر شما را با دیگر مشخصات و ویژگی های محصول آشنا می کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

مبل شنی فوق همانطور که اشاره شد دارای سطح بسیار انعطاف پذیر و حالت پذیر می باشد ، علت آن نیز نوع طراحی لایه لایه و همچنین جنس استفاده شده در ساخت محصول می باشد . مبل شنی راحتی مورد نظر دارای ساختار سه لایه است که این سه لایه همان پوسته ، آستری و محتوای شنی می باشد ، بدین ترتیب شما می توانید حتی با دست به مبل شنی فرم دهید و از مبل استفاده کنید . رنگ این مبل شنی مشکی بوده که شما می توانید در هنگام سفارش محصول رنگ مد نظر خود را نیز به دلخواه انتخاب نمایید چرا که این مدل در رنگبندی های مختلفی طراحی و تولید شده است . شما می توانید رویه این مبل شنی را از آستری جدا کنید ، همچنین دسترسی به محتوای داخلی محصول امکان پذیر است .

جنس محصول

اینتکس برای ساخت مبل شنی ضد آب فوق از پوسته ای با جنس پارچه شمعی پلی استر استفاده کرده است ، پلی استر ها با توجه به الیاف و ساختاری که دارند در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد بدین جهت حتی از پلی استر ها برای ساخت چتر ، چادر مسافرتی ، کوله پشتی و ... که نیاز است ضد آب باشند استفاده می شود . شما می توانید با خرید مبل شنی فوق حتی از آن در محیط های بیرون از خانه و مناطق شرجی و یا استخر ها استفاده کنید . جنس آستری محصول از یک پارچه معمولی اما ضخیم ساخته شده است که تحمل وزن بسیار بالا دارد ، البته هدف اصلی از استفاده آستری در مبل شنی جدا کردن رویه از محتوای شنی می باشد . محتوای شنی محصول نیز یونولیت های ریز و شن شده ای می باشند که برای جلوگیری از پخش شدن در داخل آستری ریخته می شود . انعطاف و حالت پذیری بسیار عالی مبل شنی به دلیل استفاده از محتوای یونولیتی می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی راحتی بزرگسال با بدنه ضد آب مطابق ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 95 سانتی متر ) است که طبق استاندارد های لازم برای سنین بزرگسال قابل استفاده می باشد . فضا و ابعاد کافی ، سطح گود ، پشتی مرتفع و انعطاف پذیر محصول به مراتب استفاده از مبل شنی را لذت بخش تر و راحت کرده است .وزن کلی محصول تنها 5 کیلوگرم است که می توان علت آن را استفاده از محتوای یونولیتی دانست بدین ترتیب شما می توانید به راحتی مبل شنی خود را در داخل خانه جابجا کنید . تحمل وزن محصول نیز 130 کیلوگرم است که وزن بالغین را می تواند تحمل کند .

مراقبت و تعمیرات

یک محصول نیازمند مراقبت است تا بتوان شاهد طولانی ماندن عمر محصول بود ، پس بهتر است که از محصولات خود به ویژه مبل های شنی به خوبی نگهداری کنید . این مبل شنی دارای آستانه تحمل وزن است به همین دلیل بهتر است از پریدن بر روی مبل خودداری کنید ، محصول را پرتاب نکنید و حدالامکان از مبل شنی بر روی آب استفاده نکنید . در صورتی که در بدنه مبل درزی ایجاد شده باشد ، مایعات می تواند به لایه های زیرین رفته و باعث بو گرفتن مبل شنی شود . در صورت افت مبل شنی و یا بو گرفتن لایه های زیرین می توانید نسبت به شارژ و تعویض محتوای شنی و یا آستری کنید .

سخن پایانی

با توجه به تولیدات بسیار متنوع مبل های شنی شما می توانید مبل شنی بزرگسال خود را در سایز های بسیار بزرگ با جنس و رویه متفاوت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و رنگبندی دلخواه خود را سفارش دهید . فروشگاه اینتکس مبل شنی راحتی بزرگسال با بدنه ضد آب را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 45 سانتی متر
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل الیاف (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...