مبل شنی راحتی بزرگسال جین

mbl-56693

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال جین

مبل شنی راحتی بزرگسال جین بدون شک یکی از زیبا ترین و خاص ترین مبل های شنی موجود در فروشگاه تهران اینتکس است که می توانید آن را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید . معدود مبل های شنی تولید شده اند که رویه آن ها از پارچه جین یا لی ساخته شده باشد . این مبل شنی در کنار ظاهر بسیار زیبای خود ، در واقع یک مبل راحتی و طبی است که می تواند نشیمنگاه عالی برای نشستن های طولانی شما عزیزان باشد تا بدین ترتیب بتوانید ساعت های طولانی به تماشای تلویزیون ، استراحت کردن ، بازی های رایانه ای ، مطالعه و ... استفاده کنید .

مبل شنی راحتی بزرگسال جین تنها 5 کیلوگرم وزن دارد و از این نظر در دسته مبل های پرتابل و قابل حمل است که به سادگی می توانید از آن ها در تمامی نقاط خانه استفاده کنید . این مبل های شنی تنها محدود به خانه و اتاق خواب نیستند و چه بسا می توانید از آن در محل کار یا مغازه و بوتیک ها استفاده کنید . همچنین استفاده از این مبل در آتلیه های عکاسی و همچنین نمایشگاه ها می تواند دکوراسیون و دیزاین محل را بسیار شیک و زیبا کند . با مطالعه بخش نقد و بررسی می توانید توضیحات جامع تری از ویژگی های مبل شنی راحتی بزرگسال جین کسب کنید .

راهنمای خرید مبل شنی

تنوع در مبل های شنی بسیار زیاد بوده و می توانید این محصولات را در انواع طرح ها و رنگ ها مشاهده کنید . اما در نظر داشته باشید که تمامی مبل های شنی نیز ایده آل نیستند . به عنوان مثال در میان این مبل ها ، هستند نمونه هایی که فاقد پشتی و تکیه گاه می باشند و به صورت استوانه ای طراحی شده اند ، بنابراین استفاده طولانی از آن ها هیچگاه توصیه نمی شود و بهتر است از مبل های شنی بدون پشتی برای نشستن های موقتی و کوتاه مدت استفاده کنید .

مبل نی راختی بزرگسال اینتکس یکی از بهترین نوع طراحی را دارد ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این مبل شنی دارای پشتی مرتفع است که می تواند به خوبی کمر را پوشش دهد و حتی این اجازه را به شما بدهد که سرتان را به پشتی تکیه دهید . مبل های شنی از نظر ابعاد نیز متفاوت هستند ، بنابراین برای بزرگسالان بهتر است که مبل های شنی بزرگ را تهیه کنید و برای کودکان و نوجوانان مبل هایی را خریداری کنید که ابعاد نسبتا کوچکی را داشته باشند .

جنس مبل شنی نیز در انتخاب مبل بسیار موثر است . هر چه جنس مبل با کیفیت و درجه یک باشد به طور حتم دوام و طول عمر محصول نیز بالا خواهد بود ، بنابراین در هنگام خرید مبل شنی به جنس محصول توجه فرمایید . مبل شنی راحتی بزرگسال جین همانطور که از نامش پیداست از پارچه جین یا لی ساخته شده است که در بخش نقد و بررسی و در قسمت جنس ، توضیحات کاملی در این راستا ارائه شده است .

خرید سفارشی مبل شنی

فروشگاه تهران اینتکس در کنار فروش انواع مبل های شنی ایرانی و خارجی درجه یک و با کیفیت خود ، امکان خرید مبل شنی به صورت سفارشی را فراهم نموده است تا مشتریان گرامی بتوانند محصولات خود را در ابعاد و در طرح و رنگ های دلخواه خود سفارش دهند . مشتریان می توانند در هنگام سفارش ، مبل های شنی سفت یا نرم را سفارش داده و جنس بدنه مبل را انتخاب نمایند . برای کسب اطلاع از نحوه سفارش مبل شنی با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

خدمات پس از فروش مبل شنی

همچنین فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش محصولات شنی خود ، خدمات پس از فروش مبل های شنی را ارائه کرده است که می توان به انواع تعمیرات مبل از جمله تعمیر پوسته و آستری ، تعویض پوسته و آستری و محتوای شنی یونولیتی اشاره کرد . بنابراین در صورت آسیب دیدگی می توانید محصول را به فروشگاه تحویل دهید . البته خودتان نیز می توانید در صورت نیاز مبل شنی را تعمیر نمایید . نحوه تعمیرات مبل شنی با خیاطی درست خواهد شد بنابراین اگر خیاطی بلد هستید و یا در محل خود خیاطی وجود دارد می توانید مبل را جهت تعمیر به آنجا ببرید .

شارژ مبل شنی

مبل های شنی ممکن است در استفاده طولانی مدت افت کنند ، از دلایل افت مبل شنی می توان به استفاده طولانی مدت از مبل و همچنین وارد شدن فشار زیاد در دراز مدت ایجاد شود . به طور میانگین افت مبل شنی پس از 1 الی 2 سال پس از استفاده مداوم رخ خواهد داد. دلیل این اتفاق نیز فشرده شدن یونولیت هایی است که در درون مبل شنی در دراز مدت فشرده شده و حجم کمتری را پیدا کرده اند . این مشکل قابل برطرف کردن است ، بنابراین شما می توانید با تهیه این محتوا خودتان نیز در خانه نسبت به شارژ مجدد مبل شنی اقدام نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگسال جین

مبل شنی راحتی بزرگسال جین نمونه جدیدی از سری مبل های شنی با طراحی و جنس کاملا متفاوت می باشد که یکی از زیبا ترین و شیک ترین مدل های موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد . این مبل شنی محبوبیت زیادی در ایران و در کشور های اروپایی داشته و یکی از انعطاف پذیر ترین و راحتی ترین مبل های موجود در بازار است که می توانید با استفاده از آن ساعت های طولانی تری را به نشستن ادامه دهید .

این مبل شنی دارای طراحی بسیار خوبی بوده که باعث انعطاف بالای محصول شده است ، این انعطاف بسیار عالی را تنها در مبل های شنی می توان دید . اگر فردی هستید که به نشیمنگاه خود اهمیت می دهید و در طول روز ساعت های زیادی را به مطالعه کتاب و یا بازی های گیم و تماشای تلویزیون می پردازید ، این مدل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود .

با توجه به طراحی آرگونومیک و طبی این مبل ، حتی اگر مشکلاتی در نشستن دارید و کمر یا مهره های شما دچار آسیب شده است ، می توانید از این مبل استفاده کنید . از ویژگی های بسیار خوب این مبل می توان به امکان جابجایی آن اشاره کرد ، بنابراین به راحتی می توانید از مبل در خانه ، اتاق خواب ، آشپز خانه و در حیاط استفاده نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل تر شما را با ویژگی های محصول آشنا کنیم ، پس اگر قصد خرید مبل شنی راحتی بزرگسال جین را دارید ادامه مطلب با مطالعه کنید .

طراحی و ساختار مبل شنی

مبل شنی راحتی بزرگسال فوق از ساختار سه لایه برخوردار است . طراحی سه لایه در ساخت بیشتر مبل های شنی استفاده می شود چرا که این طراحی باعث دوام بسیار خوب مبل شنی شده و همچنین اجازه دسترسی راحت تر به هر لایه را می دهد . بیرونی ترین لایه این مبل شنی رویه یا پوسته نام دارد و همچنین به آن بدنه نیز می گویند ، این لایه قابل مشاهده است و بیشتر از پارچه های زیبا و خوشرنگ برای این لایه استفاده می شود . در لایه میانی مبل ، آستری قرار گرفته است که آن نیز از جنس پارچه بوده و بیشتر برای نگهداری محتوای شنی که داخلی ترین لایه مبل است را دارد و همچنین می تواند موجب دوام بیشتر مبل شنی و پوسته آن گردد .

استفاده از آستری در بسیاری از بالش ها ، تخت ها و ... استفاده می شود چرا که می تواند دوام و کیفیت بدنه را افزایش داده و تحمل وزن مبل و محصولات را افزایش دهد . در قسمت زیرین این مبل شنی زیپی قرار گرفته است که می توانید از آن طریق رویه را از آستری جدا کنید . با جدا کردن رویه شما می توانید آن را بشویید و حتی نسبت به تعویض کلی بدنه اقدام نمایید ، و یا به محتوای داخلی مبل شنی دسترسی داشته باشید . به مانند رویه ، در قسمت آستری مبل نیز از زیپ استفاده شده است تا بتوانید به محتوای شنی مبل جهت شارژ و تعویض آن دسترسی کامل داشته باشید .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این مبل طراحی تقریبا گلابی شکل دارد که می توان آن را یکی از بهترین و طبی ترین نوع طراحی دانست ، چرا که مبل های شنی گلابی شکل نسبت به مبل های گرد ارتفاع بلند تری داشته و همچنین تکیه گاه آن نیز بلند تر است ، به همین دلیل به خوبی می تواند کمر را پوشش داده و اجازه دهد حتی سر و گردن خود را نیز به مبل تکیه دهید . قسمت نشیمنگاه مبل نیز به صورت گود طراحی شده که فضای ایده آل تری را برای نشستن ایجاد خواهد کرد .

جنس مبل شنی و مراقبت از آن

جنس مبل شنی بزرگسال فوق همانطور از نامش پیداست از پارچه جین یا همان کتان لی ساخته شده است که یکی از محبوب ترین پارچه ها می باشد . این پارچه ظاهر بسیار زیبایی داشته و از این جهت حتی از آن برای ساخت انواع لباس و شلوار استفاده می شود . پارچه جین اصل عمدتا دارای رنگ آبی بوده که برای ساخت مبل شنی فوق نیز از پارچه جین درجه یک استفاده شده است . دوام این پارچه نیز بسیار بالا بوده و در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است .

این پارچه نیز به مانند سایر پارچه ها نیاز به مراقبت داشته و بهتر است از برخورد اجسام تیز و برنده به آن جلوگیری کنید . ریخته شدن روغن یا رنگ می تواند لکه های نسبتا دائم را روی مبل ایجاد کند سعی کنید برای شست و شوی این مبل از آب نسبتا سرد استفاده کنید تا رنگ آن همواره ثابت و جذاب باشد . و اما آستری این مبل از پارچه مخملی ضخیم ساخته شده است که ضمانت خوب آب دوام مبل را در برابر فشار و ضربه مقاوم ساخته است . محتوای داخلی این مبل نیز از فیبر یا همان یونولیت می باشد که به صورت خرد در داخل آستری قرار گرفته است .

یونولیت های خرد خاصیت اسفنجی و انعطاف پذیر خوبی داشته و شکل ریز و خرد آن باعث شده است تا یونولیت در داخل مبل متحرک شده و بتواند فرم بهتری را در هنگام نشستن بگیرد . یونولیت ها وزن سبکی دارند به همین جهت است که مبل شنی فوق با ابعاد بزرگی که دارد ، تنها 5 کیلوگرم است . این محتوا به راحتی تهیه شده و می توانید حتی در استفاده طولانی و فشرده شدن آن ، دوبار مبل را شارژ نمایید .

  • ابعاد
  • طول:90 سانتی متر
  • عرض:90 سانتی متر
  • ارتفاع:110 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پارچه جین ( لی )
  • جنس مواد داخلی:یونولیت ( فیبر )
  • قابلیت شستشو:دارد
  • سایر
  • سازنده:اینتکس
  • ضمانت:دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...