مبل شنی راحتی بزرگسال راه راه

mbl-56699

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال راه راه

مبل شنی راحتی بزرگسال راه راه از سری مبل شنی های جدید و محبوب فروشگاه تهران اینتکس است که به عنوان یک صندلی شنی یا مبل راحتی می توانید از آن برای نشستن استفاده کنید . انتخاب یک نشیمنگاه طبی و راحت بسیار مهم است و چه بسا در خرید مبل شنی یا هر مبل دیگری باید وسواس به خرج دهید ، چرا که هر چه صندلی یا مبلی که انتخاب می کنید می تواند در دراز مدت تاثیر خوب یا بدی را بر روی شما بگذارد . استفاده از مبل های غیر استاندارد و غیر طبی و آرگونومیک می تواند سبب آسیب هایی به دیسک کمر و ستون فقرات شود ، بنابراین اگر زیاد به نشستن علاقه دارید و یا کار شما طوری است که باید ساعت هایی را در حالت نشسته سپری کنید ، این مبل شنی می تواند گزینه خوبی برای استراحت های طولانی مدت باشد .

این مبل شنی که تصویر آن را نیز در بالا مشاهده می کنید ، علاوه بر طبی بودن و انعطاف پذیری بالا ، زیبایی خاصی را نیز دارد که می تواند فضای اتاق خواب یا اتاق نشیمن را زیبا تر و خاص تر کند ، زیبایی منحصر به فرد محصول همچنین به شما اجازه خواهد داد تا از آن به عنوان یک مبل برای پذیرایی از میهمانان حتی در محل کار و دفتر خود و یا مغازه و بوتیک ها استفاده کنید . این محصول تک رنگ بوده و به صورت راه راه سیاه و سفید و به اصطلاح گورخری طراحی شده است . در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات محصول توضیحاتی در بخش نقد و بررسی گفته شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید .

راهنمای خرید مبل شنی

مبل های شنی را می توان از طرق مختلف خریداری کنید ، یکی از راه های ساده و آسان خرید مبل شنی ، خرید به صورت اینترنتی می باشد . با توجه به اینکه بیشتر افراد به اینترنت متصل بوده و کار با آن را یاد گرفته اند می توانند با یک جستجوی ساده در گوگل فروشگاه های بزرگ و معتبر را در لیست مشاهده کرده و مبل های شنی خود را خریداری کنند . در هنگام خرید اینترنتی مبل شنی باید مشخصات محصول را حتما مطالعه کنید . با توجه به اینکه در خرید اینترنتی امکان لمس محصول وجود ندارد باید با توجه به مشخصات محصول همچنین جنس بدنه ، ابعاد و ... به ویژگی ها و خصوصیات محصول مد نظرتان پی ببرید .

مدل های مختلفی از مبل های شنی در بازار و فروشگاه ها وجود دارد ، شما باید بر اساس نیاز خود مبل شنی را انتخاب کنید ، مبل های شنی از نظر تنوع بسیار زیاد بوده و زیبا ترین مبل ها را می توانید در آن مشاهده کنید ، اما هر مبل شنی ممکن است سطح طبی و آرگونومیک را برای نشستن های طولانی مدت نداشته باشد ، به عنوان مثال اگر شخصی هستید که ساعت های زیادی را در حالت نشسته می گذرانید بهتر است مبل های شنی را انتخاب کنید که دارای پشتی باشد و طراحی آن آرگونومیک و استاندارد باشد . مبل شنی راحتی بزرگسال راه راه یکی از مناسب ترین و طبی ترین مبل های شنی است که می توانید زمان طولانی را برای نشستن استفاده کنید ، بدون اینکه از نشستن خسته شوید و یا فشاری را برای اندام های خود داشته باشید .

انواع پارچه مبل شنی

برای ساخت مبل های شنی از اجناس مختلفی استفاده شده است ، هر جنس بر اساس نوعی که دارد نگهداری و شست و شوی کاملا متفاوتی دارد ، بنابراین باید در هنگام خرید مبل شنی به جنس محصول دقت کنید . این مبل شنی از پارچه مخملی تولید شده که خصوصیات آن و نحوه نگهداری و مراقبت از آن در بخش نقد و بررسی آورده شده است ، اما دیگر مدل های مبل شنی را می بینیم که از پارچه هایی چون پارچه جیر ، خزدار ، پشمی ، نخی ، کتان ، بافت ، جین یا لی ، پلی استر ، پلی استایرن ، فوم ، چرم طبیعی و مصنوعی ساخته شده اند . به عنوان مثال مبل های شنی که از پلی استر یا پلی استایرن ساخته شده اند ضد آب می باشند چرا که این پارچه ها ضد آب هستند . پارچه های مخملی ، خزدار و پشمی نیز پارچه های نرم و لطیف هستند و سطوح این مبل ها از لطافت خاصی برخوردار خواهند بود .

خدمات پس از فروش و تعمیرات

فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش مبل شنی ، خدمات پس از فروش این محصولات را از جمله تعمیرات را ارائه کرده است که می توانید در صورت نیاز ، مبل شنی آسیب دیده خود را جهت تعمیر برای فروشگاه ارسال کنید . این محصولات نیز در صورت عدم استفاده نادرست و نگهداری بد ، دچار آسیب دیدگی شوند ، بنابراین بهتر است از مبل های شنی خود به درستی استفاده کنید . عمده آسیب هایی که ممکن است به مبل شنی وارد شود ، می توان به پارگی پوسته یا آستری ، خراب شدن زیپ و همچنین افت مبل شنی اشاره کرد .

با توجه به اینکه رویه این مبل ها از جنس پارچه است می توانید با دوختن پارچه ، محصول را تعمیر کنید ، همچنین در صورت خراب شدن زیپ می توانید زیپ دیگری را تهیه کرده و با شکافتن زیپ قبلی ، زیپ جدید را جایگزین کنید . تمامی تعمیرات مبل شنی را می توانید به فروشگاه اینتکس بسپارید . همچنین در صورت افت مبل شنی شما می توانید مبل را شارژ کنید ، جهت شارژ مجدد نیز می توانید مبل را تحویل فروشگاه داده تا نمایندگی اینتکس شارژ مجدد مبل شنی را با مواد اصل و با کیفیت پر کند . شما می توانید هر سه لایه را از جمله ، رویه ، آستری و محتوای شنی را حتی تعویض کنید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگسال راه راه

مبل شنی راحتی بزرگسال راه راه بدون شک یکی از زیبا ترین و خوشرنگ ترین مبل های شنی در بازار است که خاص پسندان می توانند با خرید آن ، فضای اتاق خواب و ... را زیبا و خاص کنند . این مبل یا صندلی شنی به واسطه طراحی راه راه و رنگ سیاه و سفیدی که دارد به مبل شنی راحتی طرح گورخری نیز شناخته می شود چرا که طرح و رنگ آن بسیار شبیه به پوست گور خر می باشد . این تشابه توانسته محصول را بسیار جذاب کند . مبل شنی نسل جدیدی از مبل های طبی و پرتابل است که به واسطه دوام بسیار عالی و طول عمر بسیار خوب توانسته جای مبل های بادی پرتابل و قابل حمل را بگیرد .

در مقایسه این مبل با سایر مبل های پایه چوبی و فلزی و همچنین کاناپه های یک نفره و هم سایز ، میبینیم که مبل شنی راحتی بزرگسال راه راه وزن بسیار سبک تری دارد ، علت آن نیز استفاده از محتوای یونولیتی در داخل مبل می باشد که به واسطه وزن بسیار سبک خود توانسته وزن کلی محصول را تا 6 کیلوگرم کاهش دهد ، بنابراین شما به سادگی می توانید مبل شنی خود را جابجا کرده و در هر محلی که دوست دارید از مبل شنی استفاده کنید . در ادامه مطلب فروشگاه اینتکس قصد دارد تا با نقد و بررسی بیشتر محصول راهنمای شما در خرید مبل شنی مد نظرتان باشد .

طراحی و تولید مبل شنی

این مبل شنی در مقایسه با دیگر مبل های شنی تفاوت های عمده ای دارد ، عمدتا سایر مبل های شنی ایجاد شده فاقد دسته کناری بوده و بیشتر به صورت گرد و یا مخروطی طراحی می شوند ، اما این مبل شنی به صورت یک صندلی دسته دار با پشتی و تکیه گاه مرتفع و به صورت مکعب ساخته شده است ، این نوع طراحی یکی از استاندارد ترین مدل ها برای ساخت مبل های شنی آرگونومیک می باشد که با قرار گیری بر روی آن ، بدن شما در بهترین حالت خود قرار خواهد گرفت . ارتفاع نشیمنگاه و همچنین پشتی مبل می تواند زانو و کمر شما را تقریبا در حالت 90 درجه قرار دهد ، همچنین انعطاف بسیار عالی سطح مبل می تواند فرم بدن شما را به خود گرفته و از وارد شدن فشار به اندام های شما جلوگیری کند .

انعطاف بسیار عالی مبل شنی به دلیل استفاده از یونولیت در درون مبل می باشد ، حالت خرد شده یونولیت های استفاده شده در مبل می تواند موجب تحرک و جابجایی یونولیت در داخل آستری شود تا بدین ترتیب فرم پذیری بهتری را داشته باشد . این محصول از سه لایه کلی تشکیل شده است که بیرونی ترین لایه آن ، پوسته و لایه میانی آن آستری نام دارد ، محتوای داخلی مبل که همان یونولیت است در داخل آستری ریخته می شود . رویه این مبل قابل جدا شدن است که می توانید از طریق زیپ طراحی شده ، آن را خارج کرده و در صورت کثیف شدن آن را بشویید .

جنس مبل شنی

جنس این مبل شنی از پارچه مخملی می باشد ، این پارچه بدون شک یکی از بهترین و مقاوم ترین پارچه هایی است که در ساخت بسیاری از کالا ها و پوشاک نیز از آن استفاده می شود . پارچه مخمل لطافت بسیار خوبی را داشته و استفاده از آن می تواند سطح مبل را نرم تر و لطیف تر از هر پارچه دیگری کند . خاصیت مخمل این پارچه می تواند تا حد بسیار زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری کند . همچنین طول عمر آن بالا بوده و چرک پذیری بسیار کمی را دارد ، در صورت کثیف شدن نیز قابل شست و شو بوده و در دراز مدت رنگ آن تغیری نخواهد کرد . برای ساخت مبل های شنی از انواع پارچه ها استفاده می شود که بهتر است در هنگام خرید مبل شنی به جنس بدنه و ویژگی ها و خصوصیات آن و همچنین نحوه استفاده و نگهداری از محصول را مطالعه کنید و یا از فروشنده بپرسید .

توصیه های مهم

این مبل شنی قادر است تا وزن های بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل کند ، اما باید در نظر داشته باشید که پریدن بر روی آن و یا پرتاب کردن مبل به اطراف می تواند سبب آسیب دیدن مبل شنی شود . کشیده شدن مبل بر روی سطوح زبر می تواند سبب زخمی شدن و یا پاره شدن پوسته مبل شود . بهتر است که مبل شنی را در کنار وسایل گرمایشی مانند شومینه یا اجاق گاز قرار ندهید . در صورت خیس شدن مبل شنی بهتر است رویه را باز کرده و مبل را در معرض نور خورشید و در فضای باز قرار دهید تا خشک شود . در صورت آسیب دیدن بهتر است مبل شنی خود را جهت تعمیر به یک خیاط ماهر و متخصص بدهید .

  • ابعاد
  • طول:90 سانتی متر
  • عرض:90 سانتی متر
  • ارتفاع:110 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پارچه مخملی
  • جنس مواد داخلی:یونولیت خرد ( فیبر )
  • قابلیت شستشو:دارد
  • سایر
  • ضمانت:2ساله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...