مبل شنی راحتی بزرگسال طرح قلب

mbl-56700

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگسال طرح قلب

مبل شنی راحتی بزرگسال طرح قلب از زیبا ترین و محبوب ترین مبل های شنی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که دارای ظاهری زیبا و خوشرنگ است . این مبل شنی به واسطه طراحی قبلی که بر روی خود دارد با نام مبل شنی قلبی شناخته می شود . این محصول به واسطه رویه طرح دار و بسیار دوست داشتنی خود می تواند فضای اتاق خواب را بسیار رمانتیک و دلنشنین کند . این مبل شنی برای استفاده یک نفره طراحی شده و قادر به تحمل وزن بزرگسالان می باشد ، بنابراین تمامی سنین می توانند از این مبل شنی استفاده کنند . این مبل شنی برای استفاده روزمره طراحی شده و می تواند یکی از بهترین نشیمنگاه ها برای استراحت کردن باشد .

به واسطه محتوای شنی یونولیتی که این مبل شنی دارد ، سطح آن بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، به طوریکه حتی با دست نیز می توانید به مبل شنی فرم بدهید ، به همین جهت با فرم پذیری عالی مبل فشار بر روی اندام های شما کاهش یافته و می توانید ساعت های طولانی تری را بنشینید . مبل شنی راحتی طرح قلب فوق وزن بسیار سبکی داشته و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . بنابراین به سادگی می توانید از محصول در اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، حیاط و ... استفاده کنید . شما حتی می توانید از این مبل شنی در بوتیک ها و مغازه ها ، دفاتر کار ، آتلیه های عکاسی و ... نیز استفاده کنید .

راهنمای خرید مبل شنی طبی

همانطور که می دانید مبل های شنی همواره به مبل های طبی و راحتی معروف هستند و یکی از بهترین نوع مبل برای نشستن های طولانی مدت می باشد ، اما لازم است بدانید که تمامی مبل های شنی نیز طبی نیستند . بنابراین باید به ویژگی ها و نوع طراحی و آرگونومی ساخت مبل دقت کنید تا به طبی بودن محصول پی ببرید . یکی از نکات مهم که در هنگام خرید مبل شنی طبی باید به آن توجه داشته باشید تکیه گاه و پشتی مبل و همچنین ارتفاع آن است . در برخی از مدل مبل های شنی میبینیم که محصول به صورت گرد ساخته شده و تکیه گاهی نداشته و یا تکیه گاه آن کوتاه است ، داشتن تکیه گاه بلند می تواند به خوبی کمر را پوشش دهد و از وارد شدن فشار به اندام ها به خصوص مهره های کمر جلوگیری کند .

به عنوان مثال مبل شنی راحتی بزرگسال طرح قلب دارای پشتی بلند و همچنین نشیمنگاه گود است که این طراحی می تواند فرد را در بهترین حالت خود قرار دهد . علاوه بر طراحی مبل شنی بایستی به جنس محصول نیز توجه داشته باشید . هر چه جنس مبل شنی درجه یک و پارچه استفاده شده در آن مرغوب و اصل باشد ، به مراتب طول عمر مبل شنی نیز افزایش خواهد یافت . پارچه های اصل رنگی ثابت داشته و در طول زمان پوسیده و کهنه نمی شوند . در بخش بعدی بهترین اجناس برای ساخت مبل شنی را به شما عزیزان معرفی کرده و ویژگی هر یک از آن ها را بیان خواهیم کرد .

انواع جنس مبل شنی

همانطور که در بخش قبل اشاره شد ، جنس بدنه اهمیت بسیار زیادی در کیفیت مبل های شنی دارد . مبل شنی راحتی بزرگسال طرح قلب از جنس پارچه درجه یک پلی استر صددرصد ساخته شده است که موجب شده تا محصول ضد آب شود . اما برای ساخت این مبل ها از اجناس دیگری چون انواع پارچه های پشمی ، خزدار ، مخملی ، جیر ، فوم ، چرم مصنوعی و طبیعی ، کتان ، لی یا جین ، نخی استفاده شده است که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را داشته و از محبوب ترین پارچه ها برای تولید مبل شنی هستند .

مبل های شنی که عمدتا از رویه پشمی یا خزدار و مخملی ساخته می شوند سطوحی بسیار نرم و لطیف داشته که به واسطه جنس خود می تواند عایق بسیار عالی در سرما بوده و نشیمنگاه گرم و نرمی را برای شما در فصول سرد سال در کنار شومینه و بخاری ایجاد کند تا ساعت هایی را به تماشای تلویزیون و فیلم دلخواه خود بپردازید یا کتابی را مطالعه کنید بدون اینکه از نشستن خسته شوید . و اما پارچه های چرمی نیز یکی از زیبا ترین و شیک ترین پارچه هایی هستند که از آن ها برای ساخت مبل های شنی لاکچری و شیک استفاده می شود . تنوع در رنگبندی مبل های شنی که از چرم مصنوعی یا صنعتی ساخته شده اند بسیار بیشتر است .

نحوه شارژ مجدد مبل شنی

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای مبل های شنی در دراز مدت ( عمدتا پس از یک الی دو سال استفاده ) اتفاق بیوفتد می توان به افت مبل شنی اشاره کرد . دلیل افت مبل شنی نیز فشرده شدن پلی استایرن موجود در داخل مبل می باشد که در طولانی مدت بر اثر استفاده زیاد به مرور فشرده شده و حجمشان کم شده است ، بنابراین داخل مبل فضای خالی ایجاد شده و مبل افت خواهد کرد ، از سوی دیگر شما می توانید با شارژ مجدد مبل شنی خود این مشکل را رفع کرده و مبل خود را به مانند روز اول پر کنید . این محتوا را می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید .

شما می توانید شارژ مبل را در خانه نیز شارژ کنید و یا در صورت نیاز محصول را جهت شارژ برای فروشگاه اینترنتی اینتکس ارسال کنید تا نمایندگی خود عهده دار شارژ مبل شنی شده و پس از تعمیرات محصول را برای شما ارسال کنید . برای شارژ مبل شنی پس از تهیه محتوای شنی ، بدنه یا رویه مبل که به صورت زیپی است را باز کرده و خارج کنید ، سپس درب آستری را باز کرده و محتوا را مستقیما از داخل کیسه به داخل آستری بریزید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی بزرگسال طرح قلب

مبل شنی راحتی بزرگسال طرح قلب نمونه ای بسیار زیبا و شیک و دوست داشتنی موجود در بازار است که با طراحی ظاهری قلبی طراحی شده و از این نظر بسیار محبوب است . این مبل شنی تک نفره بوده و برای استفاده یک فرد بزرگسال تولید شده است . مبل شنی یک نفره راحتی محصولی نرم و زیبا بوده است . شما هم اکنون می توانید از این محصول سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید . هدف ما از تولید این مقاله کمک به خریداران و مشتریان همیشگی تهران اینتکس بوده است تا نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنند ، ارزشمند ترین محصول را خریداری کنند .

تولید و ساخت مبل شنی

زیبایی و شیک بودن مبل شنی یکی از اصلی ترین نکات برای خرید توسط خریدار بوده است که تولید کنندگان سعی بر این داشته تا با تولید انواع مبل های شنی در تنوع بالا ، محصولاتی با سلیقه های متفاوت را تولید کنند . طراحی این مبل شنی به صورت مخروطی بوده است و به رنگ زمینه مشکی را قلب های قرمز می باشد که نسبت به رنگی که داراست بیشتر مناسب بانوان خواهد بود . دوخت های این محصول بسیار با کیفیت بوده و جنس مرغوب آن مانع از آسیب دیدن و پاره شدن مبل شنی از دوخت شده است .

در لایه زیرین این مبل شنی از آستری استفاده شده است ، آستری در واقع یک لایه پارچه است که می تواند محتوای شنی داخل مبل را در داخل خود نگهداری کند تا در صورت نیاز بتوانید رویه مبل را جهت شست و شو جدا کنید . رویه این مبل شنی نیز قابل شست و شو بوده و می توانید حتی با ماشین لباسشویی نیز آن را بشویید . همچنین وجود آستری می تواند بدنه مبل را ضخیم تر و مقاوم تر کند تا محصول به خوبی بتواند در برابر وزن های بالا و یا ایجاد فشار ناگهانی مقاوم تر باشد . در قسمت زیرین مبل شنی همانطور که در تصویر مشاهده میکنید ، زیپی قرار دارد که از آن طریق می توانید به لایه های زیرین مبل دسترسی داشته باشید .

جنس بدنه

در هنگام خرید مبل شنی در وهله اول محصول را نسبت به کیفیتی که داراست مورد سنجش قرار داده و سپس اقدام به خرید آن کالا می کنند زیرا هر چه کیفیت مبل شنی درجه یک و مرغوب باشد می توان طول عمر بالایی را نیز از محصول متصور بود . برای ساخت مبل شنی راحتی بزرگسال طرح قلب از پارچه با دوام و درجه یک پلی استر استفاده شده است . پلی استر ها انواع مختلفی دارند اما این پارچه از 100% پلی استر ساخته شده است به همین دلیل نیز کاملا در برابر آب عایق می باشد ، استفاده از این پارچه موجب شده است تا محصول ضد آب باشد .

جنس آستری این مبل شنی نیز از پارچه مخملی می باشد که ضخامت بسیار خوب آن می تواند سبب افزایش دوام مبل شود . محتوای داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت پر شده است . یونولیت ها همانطور که می دانید ، حالت اسفنجی داشته و می تواند انعطاف بسیار خوبی را به محصول ببخشد . این محتوا به صورت خرد و ریز می باشد ، به همین دلیل در داخل مبل تحرک داشته و می تواند سبب فرم گیری بسیار عالی مبل شنی شود .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این مبل شنی به هیچ راه اندازی احتیاج نداشته و از قبل توسط شرکت سازنده مونتاژ شده است ، بنابراین تنها شما با قرار دادن آن در محل دلخواه خود می توانید از محصول استفاده کنید . به هیچ وجه وسایل سنگین را بر روی این مبل شنی قرار ندهید ، همچنین به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود .

لازم به ذکر خواهد بود که این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و در هنگام آسیب و یا وارد شدن صدمه به این کالا می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید . شما می توانید حتی به دلخواه خود رویه یا آستری را نیز تعویض نمایید .

  • ابعاد
  • طول:80 سانتی متر
  • عرض:80 سانتی متر
  • ارتفاع:95 سانتی متر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پلی استر 100%
  • جنس مواد داخلی:یونولیت
  • قابلیت شستشو:دارد
  • سایر
  • ضمانت:2 ساله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...