مبل شنی راحتی تکیه گاه دار

hc182019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی تکیه گاه دار

مبل شنی راحتی تکیه گاه دار از سری مبل های شنی با کیفیت می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و به بازار عرضه شده است . رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که بسیار نرم و لطیف و در عین حال مستحکم و مقاوم در برابر ساییدگی و پوسیدگی می باشد . این رویه با ایجاد  گردش هوا بین مبل شنی و بدن مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . محتوای تشکیل دهنده آن نیز از جنس یونولیت های خرد شده می باشد که بسیار منعطف بوده و به موجب این امر ، این محصول در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت . برای این مبل شنی یک تکیه گاه در نظر گرفته شده است که پشت شما را در موقعیت مطلوبی قرار خواهد داد. در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ درنظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین شما قادر خواهید بود با استفاده از این ویژگی حجم یونولیت ها را تغییر داده و یا آن را به طور کامل تعویض نمایید . وزن این محصول اندک بوده و در حدود 6 کیلو گرم بوده که به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا نمایید . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این مبل شنی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا ، به همراه ضمانت نامه ای 2 ساله از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی تکیه گاه دار

مبل شنی راحتی تکیه گاه دار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت محبوب اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای تکیه گاهی شیبدار بوده که پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. این محصول به گونه ای طراحب شده که شما می توانید آن را علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی نیز مورد استفاده قرار دهید. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 امروزه اغلب افراد به زیبایی منزل و محل کار خود توجه بسیاری نشان می دهنددو همواره سعی در انتخاب محصولی شکیل برای محل زندگی خود می باشند. این محصول به گونه ای طراحی شده که علاوه بر اتاق خواب در پذیرایی و دفتر کار نیز قابل استفاده بوده و با هر نوع دکوراسیون همخوانی خواهد داشت. این مبل شنی به صورت شیبدار طراحی شده و دارای یک تکیه گاه می باشد که پشت شما را در وضعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با افزایش و یا کاهش محتویات، آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. 

 جنس بدنه

 علاوه بر نوع طراحی و زیبایی محصولات جنس و کیفیت محصول مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین منظور شرکت اینتکس رویه این محصول را از پارچه مخمل در نظر گرفته تا علاوه بر دارا بودن نرمی و لطافت از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز برخوردار باشد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین مبل شنی و بدن مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود که این امر موجب شده تا شما بتوانید ساعت‌ها آن را مورد استفاده قرار دهید. محتویات تشکیل دهنده این محصول نیز از یونولیت های خرد شده می باشد که خاصیت ضربه گیری داشته و در برابر ضربه و فشارهای وارده دچار آسیب‌ دیدگی نخواهد شد. 

 ابعاد و وزن و تحمل وزن

 از دیگر موارد با اهمیت و قابل ذکر می توان به حجم و وزن محصول مورد نظر اشاره نمود . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید نشیمنگاه این محصول به صورت مستطیل طراحی شده و دارای طول 150 سانتی متر، عرض 80 سانتی متر می باشد . ارتفاع این محصول نیز در حدود 100 سانتی‌ متر بوده که با توجه به این ابعاد می‌ توان دریافت که این مبل شنی کاملا مطابق با استاندارد های جهانی طراحی شده است. وزن آن نیز بسیار اندک بوده و تنها 6 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را تحمل نماید  که این موضوع نشان از کیفیت بالای آن دارد.

 مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

 همانطور که گفته شد رویه این محصول از جنس پارچه مخمل می باشد که در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد. اما علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصولات نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. به همین منظور می بایست از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از 120 کیلوگرم بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نماید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی نیز شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نمایید. 

 جمع بندی

 مبل شنی راحتی تکیه گاه دار محصولی بسیار شکیل با رنگی جذاب می باشد که با سلیقه اغلب افراد سازگار بوده و شما می توانید آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. این محصول بسیار نرم و راحت بوده و به خوبی بدن شما را در بر خواهد گرفت. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 150 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای سوخته
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...