مبل شنی راحتی شیبدار قرمز

mbl-56704

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی شیبدار قرمز

مبل شنی راحتی شیبدار قرمز از مدل های جدید فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس می باشد که به صورت طرح خوابیده یا شیبدار ساخته و تولید شده است . این مبل های شنی برخلاف سایر مبل ها ، به شما اجازه خواهد داد تا به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل قرار بگیرید و بهتر از سایر مبل ها استراحت کنید و خستگی را از تن به در کنید . این مبل ها مناسب برای تماشای تلویزیون بوده و گیمر ها که علاقه زیادی به بازی های رایانه ای و کنسول ها دارند می توانند با استفاده از این مبل ها از آسیب های کمر و گردن جلوگیری کرده و ساعت ها از نشستن خسته نشوند .

مبل های شنی محصولاتی پرتابل و قابل حمل هستند زیرا وزن بسیار سبکی دارند . مبل شنی راحتی شیبدار قرمز تنها 5 کیلوگرم وزن داشته که به راحتی می توانید آن را جابجا و حمل کنید . این مبل در رنگبندی های دیگر نیز تولید شده اند که می توان به رنگ های مشکی ، سورمه ای و قرمز اشاره کرد . قیمت مبل شنی بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و شما می توانید این محصولات را به صورت تک و یا تعداد بالا خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس امکان خرید مبل های شنی را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی فراهم کرده است تا مشتریان عزیز از سراسر ایران بتوانند به سهولت محصول مد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنند .

انواع مبل شنی و راهنمای خرید

مبل ها تنوع بسیار زیادی دارند که مبل های شنی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های موجود در بازار است که البته این مدل از مبل ها نیز به 4 دسته مبل شنی گرد ، مخروطی ، شیبدار و صندلی شنی تقسیم می شوند و هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . در ادامه بیشتر با این مدل ها آشنا خواهید شد .

  • مبل شنی گرد و استوانه ای

مبل های شنی گرد در کنار مبل های مخروطی از متنوع ترین مدل های مبل شنی به شمار می روند . مبل های شنی گرد همانطور که از نامشان پیداست ساختار گرد داشته و بیشتر آن ها تکیه گاه کوتاه تری دارند ، از این رو بیشتر برای استفاده های موقتی طراحی شده اند و حجم کمی را اشغال می کنند . جابجایی و حمل آسانی نیز دارند . مبل های استوانه ای نیز فاقد تکیه گاه بوده و به مانند مبل های شنی گرد بیشتر برای نشستن های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد . اغلب از مبل های شنی استوانه ای به عنوان کوسنی یا زیرپایی نیز استفاده می شود .

  • مبل شنی مخروطی

مبل های شنی مخروطی یا گلابی شکل نیز یکی از طبی ترین مبل های موجود در بازار است که برای نشستن های طولانی مناسب هستند . این مبل ها به صورت مخروطی بوده و ارتفاع پشتی و تکیه گاه آن ها بلند است ، از این رو به خوبی می تواند تمامی کمر را پوشش داده و بستر مناسبی را برای نشستن فراهم کند .

  • مبل شنی شیبدار

مبل های شنی شیبدار یا طرح خوابیده نیز از جدید ترین طراحی های مبل شنی به شمار می رود که بر خلاف مدل های قبل به صورت شیبدار طراحی شده و فرد می تواند در حالت نیمه دراز کش بر روی مبل بنشیند . این مبل ها جهت استراحت ها و حتی خوابیدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از بهترین نوع مبل های شنی برای تماشای تلویزیون ، گیمر های عزیز خواهد بود . مبل شنی راحتی شیبدار قرمز نیز در این دسته قرار می گیرد که سطح بسیار عالی و مناسبی دارد . توضیحات بیشتر این مبل شنی شیبدار را می توانید در بخش نقد و بررسی مطالعه کنید .

انواع پارچه مبل شنی

برای ساخت مبل شنی شیبدار قرمز از پارچه کتان استفاده شده است ، این پارچه یکی از بهترین پارچه هایی است که توضیحات کامل آن را می توانید در بخش نقد و بررسی مربوط به محصول فوق مطالعه کنید . اما برای ساخت این مبل های شنی از پارچه های دیگری استفاده می شود که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد .

  • پارچه خزدار
  • پارچه مخملی
  • پارچه جیر
  • پارچه لی ( جین )
  • پارچه کتان
  • پارچه نخی
  • پارچه چرمی
  • پارچه پلی استر
  • پارچه فوم

پارچه هایی چون پارچه های خزدار ، پشمی ، مخملی و جیر از نمونه پارچه های نرم و بسیار لطیف هستند که استفاده از آن ها برای ساخت مبل شنی سبب می شود تا سطح مبل بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد . این پارچه ها می توانند از تعریق زیاد بدن جلوگیری کنند . مبل های پشمی و خزدار می توانند جای گرم و نرمی را در فصول سرد سال برای شما ایجاد کنند . و اما پارچه های کتان و لی نیز از سری پارچه های شیک و زیبایی هستند که به طور حتم از لباس و شلوار هایی که از این اجناس ساخته شده اند داشته و آن ها را لمس کرده اید . و اما پارچه های چرمی چون چرم مصنوعی و طبیعی نیز یکی از شکیل ترین پارچه های موجود است که با استفاده از آن مبل های زیبا و شیکی را تولید می کنند . پارچه هایی چون پلی استر نیز ضدآب بوده و استفاده از آن به عنوان رویه مبل سبب ضد آب شدن مبل شنی می شود .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی شیبدار قرمز

مبل شنی راحتی شیبدار قرمز بدون شک یکی از زیبا ترین ، نرم و راحت ترین مبل های شنی فروشگاه اینترنتی اینتکس است که به واسطه طراحی شیبدار و یا به اصطلاح خوابیده می تواند به شما اجازه دهد تا به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل بنشینید و از تماشای تلویزیون لذت ببرید . مبل های شنی در انواع مختلفی تولید شده اند که می توان به اشکال گرد یا مخروطی شکل اشاره کرد ، اما مبل های شنی شیبدار از جدید ترین طراحی های مبل می باشد که می توانید علاوه بر نشستن از آن به عنوان بالش نیز استفاده کنید .

سطوح مواج و همچنین انعطاف پذیر این مبل به خوبی می تواند از آسیب های کمر و گردن به خصوص مهره های ستون فقرات جلوگیری کند . فرم پذیری بسیار خوب این مبل به شما اجازه می دهد تا با دست نیز بتوانید به محصول فرم بدهید . با نشستن شما بر روی مبل ، سطح مبل فرم بدن شما را گرفته و از وارد شدن فشار بر روی اندام ها می کاهد . با توجه به عدم شناخت کافی برخی از مشتریان نسبت به مبل های شنی قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل ، مبل شنی راحتی شیبدار قرمز را به شما عزیزان معرفی کنیم .

ساختار و طراحی مبل شنی

این مبل شنی یکی از شیک ترین و خوشرنگ ترین مدل های موجود است که به همین واسطه می توانید از مبل خود علاوه بر خانه در مکان های دیگری چون محل کار ، مغازه ها و انواع نمایشگاه ها و بوتیک ها استفاده نمایید . از نظر نوع طراحی و ساختار ، این مبل شنی نیز به مانند بیشتر مبل های شنی از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده اند که به واسطه دوام و استحکام خوبی که به محصول می بخشد ، از این طراحی در اغلب مبل ها استفاده می شود . رویه بیرونی ترین لایه و محتوای شنی داخلی ترین لایه مبل می باشد . در میان این دو لایه آستری قرار گرفته است که وظیفه آن نگهداری از محتوای شنی خرد در داخل خود می باشد تا در صورت لزوم بتوانید رویه مبل را جهت شست و شو جدا کنید .

البته وجود آستری در مبل شنی می تواند سبب افزایش دوام و کیفیت مبل شنی در برابر فشار و ضربه شود . نوع این مبل شنی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت شیبدار است . تکیه گاه این مبل نیز به صورتی طراحی شده تا افراد بتوانند سر خود را در ارتفاع بیشتری قرار داده و از وارد شدن فشار بر روی سر و گردن جلوگیری کند . زاویه شیب و همچنین انعطاف خوب تکیه گاه مبل می تواند نشیمنگاه طبی و استاندارد را جهت نشستن ایجاد کند .

جنس بدنه و محتوای شنی مبل

یکی از نکات بسیار مهمی که در خرید مبل شنی خود باید توجه داشته باشید جنسی که است محصول از آن ساخته شده است زیرا این جنس است که می تواند سبب افزایش دوام و کیفیت محصول شود . بدون شک پارچه کتان یکی از زیبا ترین و البته مرغوب ترین پارچه های بازار است که حتی از آن برای تولید انواع لباس و شلوار و سایر کالا ها استفاده می شود .

این پارچه در برابر ساییدگی و همچنین وزن های بالا مقاوم بوده و قابل شست و شو می باشد ، بنابراین در صورت کثیف شدن رویه می توانید آن را جدا کرده و بشویید . محتوای شنی این مبل نیز از دانه های ریز پلی استایرن تشکیل شده است که از نظر ظاهری بسیار شبیه به یونولیت می باشد . انعطاف بسیار خوب این جنس و همچنین تحرک آن در داخل آستری سبب افزایش انعطاف پذیری مبل شنی شده است .

نگهداری و مراقبت

این مبل شنی با وجود اینکه از پارچه مرغوب ساخته شده است و دوخت آن با بهترین نخ و توسط خیاط و طراحان ماهر انجام شده است ، نیاز است تا از محصول به خوبی مراقبت کنیم . به عنوان مثال کشیده شدن مبل بر روی سطوح زبر و یا برخورد با اجسام تیز می تواند آسیب هایی را به مبل وارد کند . نباید این مبل را پرتاب کنید و یا بر روی آن بپرید زیرا این کار می تواند باعث پارگی بدنه مبل شود .

این مبل شنی ممکن است در طول زمان بر اثر فشرده شدن پلی استایرن موجود در مبل ، افت کند . بنابراین بهتر است اگر از مبل استفاده نمی کنید ، محصول را زیر وسایل و یا بار سنگین قرار ندهید . برای شست و شوی رویه مبل از مواد شوینده غیر اسیدی استفاده کنید و در صورت شست و شو با لباسشویی بهتر است رویه را پشت و رو کرده و داخل لباسشویی قرار دهید .

  • ابعاد
  • طول:90 سانتی متر
  • عرض:80 سانتی متر
  • ارتفاع:70 سانتی متر
  • حجم داخلی:330 لیتر
  • جنس بدنه
  • جنس رویه:پارچه کتان
  • جنس مواد داخلی:پلی استایرن
  • قابلیت شستشو:دارد
  • سایر
  • ضمانت:2 ساله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...