مبل شنی راحتی ضد آب اینتکس

intex 30093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی ضد آب اینتکس

مبل شنی راحتی ضد آب اینتکس از سری مبل های شنی مقاوم و با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که با ضمانت 2 ساله به فروش می رسد . این مبل شنی دارای طراحی و آرگونومی ساخت بسیار عالی بوده که به مراتب می تواند نشیمنگاه بسیار نرم و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد .  مبل شنی فوق از وزن بسیار سبکی برخوردار است و به همین دلیل شما می توانید به آسانی آن را در داخل خانه به راحتی جابجا کنید و در هر محلی از آن استفاده کنید . علت وزن بسیار پایین این مبل شنی نیز محتوای شنی یونولیتی آن می باشد .

یونولیت های استفاده شده در این مبل شنی مشکی رنگ به صورت خرد شده می باشند که در داخل آستری ریخته شده تا متلاشی و پخش نشوند . یونولیت ها به دلیل خاصیت اسفنجی و انعطاف پذیری که دارند باعث شده اند تا مبل شنی نیز انعطاف پذیر و نرم باشد . از مهم ترین ویژگی های این مبل شنی می توان به ضد آب بودن محصول اشاره کرد ، چرا که رویه مبل شنی فوق از پلی استر ساخته شده است و می تواند به خوبی از نفوذ آب در لایه های میانی خود جلوگیری کند به همین دلیل شما حتی می توانید از مبل شنی خود در کنار استخر ها نیز استفاده کنید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی ضد آب اینتکس

مبل شنی راحتی ضد آب اینتکس از نمونه محصولات شنی پر طرفدار و پر فروش فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که در سطح کیفی بسیار بالایی ساخته شده است . این مبل شنی با طراحی فوق العاده زیبا و انعطاف پذیر ساخته شده است به همین دلیل می توان آن را در دسته مبل های شنی راحتی قرار داد . با استفاده از این مبل شنی می توانید ساعت های بیشتری را بنشینید و به تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب ، صحبت کردن و دورهمی ها بپردازید . این محصول دارای ویژگی ها و مزیت های بسیاری است که در ادامه بیشتر مبل شنی راحتی ضد آب اینتکس را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی در رنگ مشکی طراحی شده است و برخلاف دیگر رنگ ها هیچوقت دموده نخواهد شد و از چشم نخواهد افتاد . این مبل شنی بسیار آرگونومیک بوده و می تواند با فرم بسیار عالی خود بستری مناسب برای بزرگسالان باشد . قسمت نشیمنگاه مبل شنی فوق به صورت گود و پشتی آن مرتفع در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند حس بهتری را در هنگام استفاده از مبل شنی تجربه کنند . این مبل شنی از رویه ، پوسته و محتوای شنی تشکیل شده است که رویه بیرونی ترین قسمت آن و محتوای شنی داخلی ترین قسمت می باشد که به وسیله پوسته از یکدیگر جدا شده اند . در ادامه بیشتر با جنس استفاده شده در ساخت مبل شنی راحتی ضد آب اینتکس آشنا می شویم .

جنس محصول

همانطور که اشاره شد مبل شنی راحتی ضد آب اینتکس از ساختار سه بخشی تشکیل شده است که هر یک از آن ها از اجناس مختلفی ساخته شده اند . بیرونی ترین قسمت این مبل شنی رویه ، پوسته یا همان بدنه مبل شنی می باشد که از جنس پارچه پلی استر ساخته شده است ، پارچه های پلی استری از مقاوم ترین نوع پارچه هستند که مهم ترین ویژگی آن ها ضد آب بودن است . ضد آب بودن پلی استر باعث شده است تا از این جنس در ساخت کیف ، کوله و چادر مسافرتی نیز استفاده شود . از ویژگی های مهم دیگر پلی استر می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد . آستری این مبل شنی نیز از پارچه ساده اما ضخیم تشکیل شده است . محتوای داخلی استفاده شده در این مبل شنی نیز از یونولیت های خرد شده پر شده است تا محصول اینچنین نرم و انعطاف پذیر باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی راحتی ضد آب اینتکس فوق برابر با ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 95 سانتی متر ) می باشد که مناسب برای افراد بزرگسال و بالغین می باشد ، هر چند نوجوانان نیز می توانند از این محصول استفاده کنند . وزن کلی مبل شنی ضد آب فوق برابر با 6 کیلوگرم است که می توان گفت بسیار سبک است ، علت سبک بودن محصول نیز استفاده از یونولیت می باشد . حداکثر تحمل وزن این مبل شنی نیز برابر با 150 کیلوگرم است بنابراین تمامی بزرگسالان می توانند از محصول استفاده کنند ، این تحمل وزن بالا نشان از کیفیت بالای بدنه و آستری محصول دارد .

مراقبت و تعمیرات

بهتر است بر روی مبل های شنی نپرید و یا آن را به اطراف پرتاپ نکنید چرا که ممکن است بدنه آن آسیب ببیند . از آن جا که این مبل شنی ضد آب است ممکن است از آن در کنار استخر ها و حتی بر روی آب استفاده کنید ، اما در صورت پارگی در بدنه به هیچ عنوان از مبل شنی خود بر روی آب استفاده نکنید چرا که دیگر محصول ضد آب نخواهد بود . شما می توانید در صورت نیاز رویه ، پوسته و یا آستری را تعویض کنید . در صورت افت مبل شنی خود نیاز است تا محتوای شنی آن را شارژ و با طور کلی تعویض نمایید .

سخن پایانی

در صورت نیاز به تعویض رویه ، پوسته و یا محتوای داخلی این مبل شنی می توانید از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید ، فروشگاه اینتکس از نمایندگی های فروش مبل شنی در ایران است که می توانید از آن برای تعمیرات و هر گونه سوال دیگری کمک بخواهید . برای اینکار تنها کافیست تا با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...