مبل شنی راحتی طلایی اینتکس

mbl-1055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی طلایی اینتکس

مبل شنی راحتی طلایی اینتکس از دیگر محصولات با کیفیتی است که می توانید ان را به سادگی در منزل ، محل کار ، اتاق و یا هر مکان دیگری قرار داده و از ان استفاده کنید. ساختار این محصول به صورت گرد می باشد که فوق العاده زیبا و دیدنی است. هم چنین بخش تکیه گاه این کالا هم به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توانید به ان تکیه داده و به استراحت بپردازید. نکته مهم در خصوص این کالا بخش نشیمنگاه این محصول است که به صورت فرو رفته تولید شده و با هر بار نشستن بر روی ان بیش از پیش نرم تر و راحت تر می شود. دلیل این عمل هم داشتن فیبر در این محصول است که با استفاده های مکرر از این محصول فرو نشست کرده و راحت تر می شود. هم چنین رنگ طلایی این محصول هم بسیار زیبا و جذاب می باشد. این محصول دیدنی و با کیفیت قابلیت تعویض پوسته و محتویات داخلی را هم داراست که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی راحتی طلایی اینتکس

مبل شنی راحتی طلایی اینتکس

مبل شنی راحتی طلایی اینتکس از سری محصولات ساده و با کیفیتی است که ساختاری بسیار شکیل و زیبا دارد. این محصول مناسب برای استفاده افراد بزرگسال می باشد و به گونه ای طراحی شده که وقتی بر روی ان می نشینید راحتی را احساس خواهید کرد. در همین خصوص قصد داریم در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که این کالا ارگونومی ساخت فوق العاده ای دارد. ساختار این محصول بهصورت گرد طراحی گردیده است که بخش های مختلف ان باعث شده تا این مبل شنی از نظر شکل و شمایل بسیار خاص به نظر اید. در همین خصوص باید عنوان کرد که بخش تکیه گاه این محصول به صورت ساده و صاف در اخرین نقطه این محصول دیده می شود که بسیار زیبا و نرم می باشد. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم دارای فرو رفتگی می باشد و انعطاف پذیر است که می توانید با نشستن ها مکرر بر روی ان باعث شوید تا این کالا بیش از پیش فرو رود. در خصوص رنگ این محصول نیز باید عنوان کرد که این کالا طلایی رنگ است و به همین دلیل بسیار چشم نواز شده است. تمام این موارد باعث شده تا اگر قصد خرید یک مبل شنی را دارید این محصول را در اولویت خرید خود قرار دهید.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول نیز باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع پارچه مخملی دارد. این پارچه فوق العاده نرم و راحت بوده و در عین حال از ضخامت خوبی هم برخوردار است که به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین مواد داخل این مبل شنی را هم فیبر تشکیل داده است.

ابعاد و وزن

این محصول ساخته شده در طول 70 سانتی متر ، عرض 61 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 70 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای استفاده یک نفر می باشد و قادر است تا 150 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کند که این عامل باعث شده تا افراد سنگین وزن هم بتوانند به راحتی از این کالا استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نیاز به راه اندازی نخواهد داشت. شما تنها باید پس از خرید این محصول ان را از داخل بسته بندی خارج کرده و در جای مناسب قرار دهید. سپس به سادگی و به ارامی بر روی این محصول نشسته و سعی کنید تا نرمی و لطافت را به خود ببخشید. نکته مهم در این خصوص و در باره این محصول این است که بتوانید از ان به درستی مراقبت و نگهداری کنید. شما می بایست در ابتدا از ضربه زدن به این کالا خودداری کنید. هم چنین سعی کنید تا از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول هم بپرهیزید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول عدم سوراخ کردن ان است که باید سعی کنید این مبل شنی را از اشیا نوک تیز دور کنید.

جمع بندی

مبل شنی راحتی طلایی اینتکس محصولی بسیار زیبا و با کیفیت است که از رنگ طلایی ساخته شده و فوق العاده زیبا و چشم نواز است. قابلیت انعطاف پذیری و هم چنین تعویض پوسته و محتویات داخلی هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول است که می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 70 سانتی متر
عرض 61 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ محصول طلایی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...