مبل شنی راحتی مخمل اینتکس

intex 30100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
2,250,000
16%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مخمل اینتکس

مبل شنی راحتی مخمل اینتکس از سری مبل های شنی زیبا و خوشرنگ فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که می توانید آن را با ضمانت 2 ساله از فروشگاه خریداری کنید . این مبل شنی دارای ساختار 3 لایه می باشد که بیرونی ترین قسمت آن یعنی پوسته از جنس پارچه مخملی ساخته شده است ، این پارچه از کیفیت بالایی برخوردار است و به واسطه جنسی که دارد موجب شده تا مبل شنی بسیار نرم و لطیف باشد ، این جنس همچنین می تواند تا حد بسیار زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری کند . محتوای داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در داخل آستری قرار گرفته اند ، یونولیت ها با خاصیت اسفنجی و انعطاف پذیری بسیار خوب خود باعث شده است تا مبل های شنی بسیار انعطاف پذیر و نرم باشد . به واسطه محتوای شنی سبک محصول موجب شده است تا مبل شنی تنها 6 کیلوگرم وزن داشته باشد . مبل شنی فوق برای بزرگسالان مناسب بوده و می تواند بستر ایده آلی را برای آن ها فراهم کند . این مبل شنی راحتی به افراد اجازه می دهد تا ساعات بیشتری را به نشستن ادامه دهند بدون اینکه فشاری بر روی اندام ها وارد شود . سایر ویژگی های محصول را در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی بخوانید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی مخمل اینتکس

مبل شنی راحتی مخمل اینتکس از سری مبل های شنی سایز بزرگ فروشگاه اینترنتی اینتکس است که برای بزرگسالان طراحی و تولید شده است ، این مبل شنی با طراحی و آرگونومی ساخت خاصی که دارد بسیار انعطاف پذیر می باشد به همین دلیل این مبل شنی را با عنوان مبل شنی راحتی می شناسند . اما در ادامه این مطلب با نقد و بررسی بیشتر مبل شنی راحتی مخمل اینتکس همراه ما باشید تا با ویژگی های این مبل شنی بیشتر آشنا شوید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی از ساختار سه لایه و سه قسمتی ساخته شده است که با در کنار هم قرار گرفتن این سه لایه ، مبل شنی ایجاد شده است ، بیرونی ترین قسمت این مبل شنی را بدنه یا پوسته تشکیل داده است که قابل رویت توسط افراد می باشد ، اما در قسمت های داخلی این مبل شنی از آستری و محتوای داخلی یا محتوای شنی استفاده شده است که موجب طراحی این مبل شنی شده است . استفاده از آستری میان پوسته و محتوای شنی موجب شده است تا در صورت نیاز بتوانید رویه را جدا کرده و برای شست و شو اقدام نمایید . این مبل شنی ساختار گرد دارد و انعطاف بالای آن به گونه ای است که می توانید فرم صندلی را به آن داده و از محصول استفاده کنید .

جنس محصول

تولیدی مبل شنی برای ساخت رویه این مبل شنی از پارچه مخملی استفاده کرده است ، پارچه های مخملی همواره به لطافت و نرمی شناخته شده اند به همین دلیل استفاده از آن در ساخت مبل شنی فوق باعث شده است تا سطح محصول بسیار نرم و لطیف باشد ، این جنس با خاصیتی که دارد می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن جلوگیری کند . آستری این محصول نیز از پارچه ساده تشکیل شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد ، آستری وظیفه نگهداری محتوای یونولیتی خرد شده محصول را دارد ، محتوای شنی این محصول که از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است به واسطه خصوصیات یونولیت باع شده است تا مبل بسیار انعطاف پذیر ، سبک و نرم باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

مبل شنی راحتی مخمل اینتکس فوق در سایز ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) طراحی شده است که می توان آن را در دسته مبل شنی سایز بزرگ دانست ف این مبل شنی برای بزرگسالان طراحی شده است و قادر است تا وزن های بسیار بالا را تا 180 کیلوگرم تحمل کند . وزن کلی محصول نیز تنها 6 کیلوگرم است چرا که محتوای شنی آن سبک است . به همین دلیل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید .

مراقبت و تعمیرات

پریدن بر روی مبل شنی و یا پرت کردن آن ممکن است باعث پاره شدن بدنه یا آستری شود به همین دلیل توصیه می شود فشار زیاد به محصول وارد نکنید . در صورت خیس شدن مبل شنی و عدم خشک کردن صحیح آن ممکن است باعث بو گرفتن مبل شنی شود . شما می توانید در صورت آسیب دیدن رویه یا آستری آن را تعمیر و یا تعویض کنید . محتوای شنی این مبل شنی نیز قابل تعویض و یا شارژ مجدد می باشد .

سخن پایانی

این مبل شنی دارای حجم و وزن مناسبی است بنابراین فضای زیادی را اشغال نمی کند و به واسطه سبک بودن می توانید آن را در هر جای خانه استفاده کنید ، با استفاده از این محصول می توانید ساعت ها به نشستن ، تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب بپردازید بدون اینکه خسته شوید . فروشگاه اینتکس محصول فوق را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...