مبل شنی راحتی کودک

bestway 43826

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی کودک

مبل شنی راحتی کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . رویه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ زیبایی که دارد مناسب برای کودکان می باشد . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده به همین جهت در زمان استفاده کودک شما حس خوش آیندی خواهد داشت. مبل شنی راحتی کودک دارای ضمات 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به طرح های زیبایی که دارد بریا شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان تزیین اتاق کودک خود استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید مبل شنی راحتی کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی کودک

مبل شنی راحتی کودک از زیبا ترین مبل های شنی طراحی شده برای کودکان است که به طور حتم مورد پسند تمامی کودکان قرار خواهد گرفت . این مبل شنی تنها جنبه دکوری نداشته و کاملا مناسب و استاندارد برای نشستن می باشد که حتی از این نظر بسیار بهتر از سایر مبل ها خواهد بود چرا که نوع طراحی و ساخت آن کاملا متفاوت بوده و ویژگی ها و خصوصیات آن باعث شده است تا مبل شنی راحتی کودک به یکی از مبل های راحتی و بسیار خوب بازار مبدل شود . اگر با مبل های شنی آشنایی کامل ندارید و قصد خرید مبل شنی راحتی کودک را دارید ، توصیه می کنیم که در ادامه مطلب همراه ما با باشید تا با نقد و بررسی کامل مبل شنی راحتی کودک راهنمای خرید شما دوستان عزیز باشیم .

طراحی و ساخت مبل شنی راحتی کودک

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید مبل شنی راحتی کودک دارای طراحی گرد و توپی می باشد که بدنه آن به رنگ قرمز و با خال های سفید رنگ می باشد . این طراحی شاید ظاهر ساده و گرد داشته باشد ، اما شما می توانید به کمک دست و حتی با نشستن کودکان بر روی مبل ، فرم دلخواه خود را به مبل بدهید . این محصول از سه لایه تشکیل شده است که به ترتیب پوسته بیرونی ترین لایه و محتوای شنی داخلی ترین لایه مبل شنی می باشد که در میان آن ها آستری قرار گرفته است . آستری وظیفه نگهداری محتوای شنی خرد را دارد و همچنین به واسطه کیفیت بالای خود دوام رویه و مبل را در برابر فشار و وزن زیاد افزایش می دهد .

ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی راحتی کودک

از ویژگی های خوبی که می توان نسبت به مبل شنی راحتی کودک گفت ، عدم استفاده از پایه های چوبی و ... در داخل مبل می باشد که سبب نرمی و فرم پذیری وصف ناپذیر مبل شنی شده است تا آنطور که دلخواه کودک است بر روی مبل نشسته و به آن فرم بدهد . همچنین این مبل دارای وزن بسیار سبکی بوده که کودک می تواند به آسانی آن را جابجا کند . وزن این مبل تنها 5 کیلوگرم است .

جنس بدنه مبل شنی راحتی کودک

برای تولید بدنه مبل شنی راحتی کودک از پارچه های ضخیم و با کیفیت مخملی استفاده شده است ، پارچه مخمل به دلیل زیبایی و شیک بودن و همچنین نرمی و لطافت خوب خود یکی از پراستفاده ترین پارچه ها در ساخت مبل شنی و سایر مبل ها می باشد که بست وی از آن برای تولید مبل شنی راحتی کودک استفاده کرده است . این پارچه قابل شستشو بوده و در صورت نیاز والدین می توانند آن را از آستری جدا کرده و بشویند .

جنس محتوای شنی و آستری مبل شنی راحتی کودک

جنس محتوای شنی مبل شنی راحتی کودک تشکیل شده از یونولیت ها یا همان فیبر های خرد شده می باشد که به صورت دانه های ریز و درشت ، شناوری بسیار خوبی را در داخل آستری داشته و می تواند سبب انعطاف پذیری خوب مبل شود . و اما این محتوا در آستری که از جنس پارچه ضخیم است ریخته شده تا با وجود آستری امکان جدا شدن رویه بدون پخش و پلا شدن محتوای شنی میسر شود . به واسطه اجناسی که برای تولید مبل شنی راحتی کودک استفاده شده است ، وزن مبل شنی راحتی کودک تنها 5 کیلوگرم شده است .

شستشو و مراقبت مبل شنی راحتی کودک

از ویژگی های بسیار خوبی که در بخش جنس بدنه اشاره شد ، قابلیت شستشو رویه می باشد که در صورت کثیف شدن و یا ایجاد لکه می توانید آن را جدا کرده و به صورت تکی بشویید . این امکان برای شما وجود دارد تا این رویه را به مانند تمامی پارچه های مخملی به صورت دستی و یا با کمک ماشیم لباسشویی شسته و لکه ها را از بین ببرید . اگرچه بدنه زیاد کثیف است ، شستشو دستی بیشتر توصیه می شود .

بهتر است از مواد شوینده غیر اسیدی و پودر های رختشویی استفاده کنید و از سفید کننده ها استفاده نکنید . همچنین حدامکان از آب ولرم یا تقریبا سرد برای شستشو استفاده نمایید . برای خشک کردن نیز می توانید از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کرده و سپس آن را بر روی طناب پهن کنید . برای خشک کردن نیازی به اتو کشیدن نبوده و تنها با قرار دادن رویه در هوای آزاد آن را خشک نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...