مبل شنی سبز با تکیه گاه بزرگ

intex 70502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سبز با تکیه گاه بزرگ

مبل شنی سبز رنگ یکی دیگر مبل های شنی با تکیه گاه بزرگ بوده که ساخته شده از فیبر خرد شده سبک می باشد. محصولی که می تواند با توجه به ارگونومی ساخت خود گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در شرکت و محل کار و همچنین برای پذیرایی از مهمان درون منزل باشد. 

این مبل شنی اینتکس دارای نشیمنگاهی بزرگ و در عین حالت مقاومت و منعطف می باشد که به خوبی با فرم بدن شما حالت گرفته و این امر در جلوگیری از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . رنگبندی این مبل شنی بسیار متنوع می باشد و فروشگاه تهران اینتکس قابلیت داشتن رنگ اختصاصی از این محصول را برای شما عزیزان فراهم آورده است . همچنین همانطور که در بخش های بالا تر اشاره داشتیم این مبل شنی دارای ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سوال می توانید با همکاران ما در شرکت تماس حاصل نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی سبز با تکیه گاه بزرگ

مبل شنی سبز با تکیه گاه بزرگ intex 70502 این مبل شنی یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین ساخته های برند اینتکس می باشد که از قابلیت تحمل وزن استاندارد و همچنین رویه مقاوم برخوردار است . مبل شنی سبز با تکیه گاه بزرگ دارای رویه ای از جنس چرم صنعتی می باشد که فشار بالای حاصل از استفاده افراد سنگین وزن را به خوبی تحمل می کند . این محصول دارای ضمانت اصالت کالا و همچنین خدمات پس از فروش می باشد که مزیت بزرگی محسوب می شود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

همچنین تمامی خدمات پس از فروش نیز برای مبل های شنی موجود در فروشگاه تهران اینتکس توسط کادری مجرب صورت می گیرد که در کشور کم نظیر می باشد و تمامی این تلاش ها برای به حداکثر رساندن رضایت مشتری می باشد . جنس بدنه این مبل شنی از نوع چرم مصنوعی است که کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه کم نظیر می باشد .

چرم مصنوعی دارای خصوصیت ضد آب می باشد و درزهای آن نیز به صورت کامل برای جلوگیری از نفوذ آب ، آب بندی و به صورت متراکم دوخت شده اند که این امر مقاومت مبل شنی اینتکس را دو چندان کرده است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید محصول به ویژه مبل های شنی باید به آن توجه داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد .

این مبل شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 140 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل است . همچنین این قابلیت تحمل وزن در حالت استاندارد می باشد و برای افزایش بهره وری این محصول فشار کمتری را به آن وارد نمایید . وزن این مبل شنی اینتکس بالغ بر 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و توسط دستگیره ای که در بخش بالای تکیه گاه محصول برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . لازم به ذکر است که در بخش داخلی این مبل شنی از فوم خرد شده مخصوص استفاده شده است که کیفیت و مقاومت آن را بیش از پیش افزایش داده است .

این فوم خرد شده دارای دانه های ریز و در تراکم بالا است که انعطاف پذیری استاندارد را به وجود آورده و این امر باعث می شود که فرم بدن شما به خوبی حفظ شود . همچنین تمامی مواد داخلی درون آستر قرار گرفته اند و قابلیت تعویض مواد داخلی توسط زیپی که در بخش کف مبل شنی تعبیه شده است وجود دارد . شایان ذکر است که تمامی این مواد به صورت جداگانه توسط نمایندگی تهران اینتکس قابل تهیه می باشد . اگر خواهان تهیه این مبل شنی بزرگسال اینتکس می باشید همین حالا می توانید با نمایندگی تهران اینتکس تماس گرفته و اقدام به سفارش این مبل شنی نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • طول: 155 سناتی متر
  • عرض: 120 سناتی متر
  • ارتفاع: 110 سناتی متر
  • کد محصول: intex 70502

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...