مبل شنی سفید

MBl-55671

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سفید

مبل شنی سفید یکی از زیبا ترین و شیک ترین مبل های شنی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد . جنس رویه این محصول از نوع چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن ، کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز به واسطه کیفیت ایده آل رویه و ساختار داخلی که دارد فراتر از استانداردهای جهانی و بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نفر قابل قبول است . در بخش داخلی مبل های شنی برند اینتکس از یونولیت یا همان فوم خرد شده استفاده شده است که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری برای شما فراهم می آورد و به همین خاطر به خوبی با بدن شما حالت می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . این مبل شنی دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که سلیقه های بسیاری را پوشش می دهد . همچنین لازم به ذکر است که این مبل شنی دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی سفید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی سفید

امروزه مبل های شنی را می توان یکی از پر فروش ترین محصولات فروشگاه تهران اینتکس دانست که در میان مردم به خوبی جای خود را باز کرده است . مبل شنی را همچنین می توان یکی از بهترین جایگزین ها برای مبل های سنتی در خانه و یا محیط های کاری دانست . این محصولات دارای ساختار راحت می باشند که مناسب برای استراحت در طول روز می باشند . در این بخش شما را با یکی از هزاران مدل مبل شنی موجود در فروشگاه تهران اینتکس آشنا می کنیم که در همان ابتدای عرضه به خوبی توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . در ادامه این مطلب و با تحلیل مبل شنی سفید همراه ما باشید تا شما را در خرید مبل شنی به طور کلی راهنمایی کنیم .

برخلاف اسمی که برای این مبل شنی در نظر گرفته شده است رنگبندی این محصول محدود به یک رنگ نمی باشد و می توانید این مبل شنی را در رنگبندی های متنوع و زیبا سفارش دهید . همچنین فروشگاه تهران اینتکس برای مشتریان خود این قابلیت را فراهم کرده است که رنگ اختصاصی خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن و با ضمانت نمایندگی دریافت کرده و خریدی لذت بخش را تجربه کنند . همانطور که در ظاهر این مبل شنی می بینید ساختاری گرد همراه با نشیمنگاهی فرو رفته دارد که ارتفاع آن با زمین پنجاه سانتی متر می باشد . این ارتفاع استاندارد باعث می شود که به هنگام نشستن بر روی مبل شنی زاویه میان پا و نشیمنگاه در یک راستا قرار گرفته و از خستگی بدن به هنگام استراحت های طولانی مدت جلوگیری به عمل آید .

اما از جمله موارد دیگری که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، نرمی و انعطاف پذیری می باشد که در هنگام استفاده به چشم می آید و کارایی بسیاری دارد . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص استفاده شده است که علاوه بر انعطاف پذیری مهندسی شده ای که دارد به خوبی با فرم بدن حالت می گیرد و آناتومی بدن را حفظ میکند . یکی از قابلیت های مهم این محصول این می باشد که به راحتی مواد داخلی آن قابل تعویض است . تمامی فوم داخلی ، درون آستر پارچه ای قرار دارد و توسط شیاری که در بخش کف آن تعبیه شده است و به وسیله زیپ باز و بسته می شود قابل تعویض می باشد .

همچنین جنس رویه این مبل شنی از نوع چرم مرغوب صنعتی است که در تست های انجام شده بر روی آن ، مقاومت بالایی را از خود به نمایش می گذارد . مبل های شنی اغلب در بخش رویه خود از پارچه های نخی و پلی استر و چرم استفاده می کنند تا کارایی و طول عمر آن ها بالا باشد . این پارچه نیز همانند مواد داخلی به راحتی قابل تعویض می باشد و در صورت نیاز می توانید از خدمان نمایندگی تهران اینتکس نیز استفاده نمایید . لازم به ذکر است که این محصول دارای ضمانت دو ساله نمایندگی است که خیال شما را به طور کلی از بابت خرید و استفاده این محصول راحت می کند .

قابلیت تحمل وزن نیز یکی دیگر از نکاتی می باشد که توجه به آن در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل و می باشد . این محصول برای تمامی رده های سنی طراحی شده است و از محیط های استفاده آن می توان به خانه به منظور پذیرایی ، اتاق های خواب و محیط های کاری اشاره کرد .اما یکی از نکات مفید این محصول ، سبک بودن آن می باشد . این مبل شنی سفید وزنی برابر با 6 کیلو گرم دارد که نشان دهنده این موضوع می باشد و به راحتی توسط دستگیره ای که دارد قابل جا به جایی است .

طول 100 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...