مبل شنی سلطنتی اینتکس

mbl-3017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سلطنتی اینتکس

مبل شنی سلطنتی اینتکس محصولی نوین با طراحی خاص و با کلاس می باشد که از نظر نرمی و راحتی ان را با مبل های راحتی مقایسه می کنند. این کالا با بهره گیری از ساختاری بسیار منحصر به فرد سبب شده تا هر فردی از نشستن بر روی این محصول لذت برده و احساس راحتی را به سادگی تجربه کند. نکته مهم در خصوص این محصول دارا بودن دو عدد دستیگره جهت قرار گیری دستان شما در هنگام نشستن بر روی این محصول می باشد. هم چنین بخش تکیه گاه این کالا هم به اندازه ای بزرگ می باشد که شما بتوانید با اطمینان خاطر به ان تکیه داده و ارگونومی مناسب را به بدن خود ببخشید. در خصوص رنگ این محصول نیز باید گفت که شرکت اینتکس این کالا را در رنگ یکدست ابی روانه بازار کرده است که رنگی زیبا می باشد. هم چنین وزن کم این محصول هم سبب شده تا بتوانید به راحتی این مبل شنی را حرکت داده و ان راجا به جا نمایید. این محصول هم اکنون در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

نقد و بررسی مبل شنی سلطنتی اینتکس

مبل شنی سلطنتی اینتکس محصولی متفاوت از شرکت بزرگ اینتکس بوده که علاوه بر نرمی و راحتی بسیار بالا دارای طراحی متفاوت و زیبایی می باشد. این محصول با وزن بدنه کم خود توانایی تحمل وزن بالایی را داشته و به سهولت حمل و نقل می شود. کیفیت بدنه بالای محصول موجب طول عمر عالی ان شده که با یک ضمانت نامه دو ساله اسودگی خاطر مصرف کنندگان عزیز را فراهم می اورد. از این مبل شنی زیبا جهت استراحت و یا حتی هنگام بازی های کامپیوتری می توانید استفاده کنید. در ادامه به تشریح کامل ساختار این محصول منحصر به فرد در تمام زوایای ان خواهیم پرداخت. اگر شما نیز به دنبال یک کالای خاص هستید پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین نکته در جلب نظر مشتری توجه به وع طراحی محصول می باشد. مبل های شنی در زمان کوتاهی به دلیل ساختاری ساده و وزن کم خود توانستند محبوبیات بالایی نسبت به مبل های راحتی به دست اورند. البته ساختار مشابه در این نمونه ها تولیدی بسیار زیاد بوده و تنوع محصولات نسبتا کم می باشد. در طراحی این محصول سعی بر این بوده که ظاهری متفاوت و منحصر به فرد ارائه شود. ساختار نشیمنگاه این مبل شنی مربع شکل بوده که ابعادی نسبتا بزرگ برای راحتی شما دارد. تکیه گاه سرخود مستطیل شکل محصول نیز از ابعادی مناسب برخوردار است. این محصول در دو طرف نشیمنگاه خود دارای تکیه گاه و دستگیره بوده که ظاهر محصول را بسیار شکیل می کند. شرکت اینتکس برای رنگ بدنه محصول امانی عالی ایجاد کرده است. شما می توانید با توجه به سلیقه و رنگ دکوراسیون داخلی منزل خود رنگ بدنه این محصول را سفارش دهید.

جنس بدنه

احترام به حقوق مصرف کنندگان از جمله مهم ترین اصل هایی بوده که کمپانی اینتکس در فرایند تولید محصولات به ان توجه دارد. زیرا مصرف کنندگان همواره به دنبال محصولی زیبا با طول عمر بالا هستند تا در قبال هزینه پرداختی استفاده ای ایده ال از کالای خود داشته باشند. به همین منظور برای ساخت بدنه این مبل شنی از جنس پارچه استفاده می شود. زیرا این جنس ضد تعریق بوده و در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم است.

ابعاد و وزن

همانطور ک گفته شد نشیمنگاه محصول مربع شکل بوده و دارای طول و عرضی یکسان و معادل 120 سانتی متر است. البته ارتفاع 150 سانتی متری کالا علاوه بر راحتی بدن در هنگام استراحت این محصول را مجهز به یک تکیه گاه بزرگ می کند. وزن بدنه محصول تنها 8 کیلوگرم بوده و راحتی جا به جایی کالا را مهیا می سازد. البته این وزن کم توانایی تحمل وزنی معدل 150 کیلوگرم را داشته و اسیبی نمی بیند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

مبل های شنی نیاز به فرایند خاصی برای راه اندازی نداشه و کاملا اماده به دست شما می رسند. تنها کافی ست محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در محل مسطحی قرار دهید. نشیمنگاه محصول در اثر نشستن فرم استاندارد خود را به دست می اورد. مواد داخلی محصول از یونولیت تشکیل شده که در صورت اسیب و تغییر شکلی نا مطلوب قابلیت تعویض نیز دارد. جهت حاظت از محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه جددا خودداری کنید. در صورت اسیب بدنه شما می توانید اقدام به تعویض ان کنید. همچنین برای حفظ طول عمر کالا از وارد کردن وزنی بیش ار تحمل استاندارد به بدنه پرهیز نمایید.

جمع بندی

مبل شنی سلطنتی اینتکس محصولی جدید و با کیفیت بوده که همراه با یک ضمانت نامه دو ساله عرضه می شود. شما اگر قصد خرید این مبل زیبا را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا در سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش به صورت انلاین نمایید.

طول 120 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ محصول ابی
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...