مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس

mbl-1029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس

مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس از محصولاتی است که بیشتر به دلیل داشتن طرح روی بدنه اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول همان طور که مشاهده می کنید بدنه ای راه راه ساخته شده از دو رنگ سفید و مشکی دارد که به صورت نا منظم و در ابعاد مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته و این مبل شنی را شکل داده اند. هم چنین بخش نشمنگاه این محصول از نظر ابعاد و همین طور مقاومت از دیگر نقاط این مبل شنی عظیم تر بوده و باعث شده تا تحمل وزن این کالا هم افزایش یابد. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت ثابت و ایستاده تعبیه شده است که مقاومت خوبی دارد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن دستگیره حمل می باشد که در بالاترین قسمت این محصول تعبیه شده و باعث شده تا بتوانید به سادگی این کالا را حمل و نقل کنید. هم چنین مواد داخلی این مبل شنی از نوع یونولیت و رویه اصلی این کالا هم از پارچه مخملی طراحی و تولید شده است که مقاومت قابل قبولی دارد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس

مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس از مدل مبل های شنی طراحی شده راه راه فروشگاه تهران اینتکس می باشد که طراحی و ساختار آن نیز بسیار متفاوت از سایر مبل های شنی می باشد . این محصولات ویژگی های بسیار زیادی دارند که سبب شده است تا بسیاری از مشتریان علاقه زیادی به این نوع از مبل های راحتی و طبی داشته باشند ، زیرا انعطاف پذیری آن ها بسیار بالا بوده و همچنین وزن سبکی دارند که به افراد اجازه می دهد تا بهتر مبل شنی خود را بلند کرده و آن را جابجا کنند . در بخش های بعدی به بررسی بیشتر مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مبل شنی شما عزیزان و همراهان گرامی فروشگاه تهران اینتکس باشیم .

طراحی و تولید مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس

طراحی و تولید مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس از اغلب مبل های شنی متفاوت است ، همانطور که تصاویر محصول گویاست ، این مبل به مانند یک صندلی تکیه گاه دار طراحی شده است که در کناره ها نیز دستگیره دارد ، این طراحی بی نظیر می تواند به شما کمک کند تا بهترین نشیمنگاه را برای استراحت کردن های طولانی داشته باشید . بخش نشیمنگاه مبل شنی به صورت گود طراحی شده است که با وجود تیکه گاه شنی ، شما می توانید در بهترین حالت خود بر روی مبل شنی بنشینید .

این طراحی استثنایی در معدود مبل های شنی به کار گرفته شده است . در بخش بالایی مبل شنی که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، یک دستگیره قرار گرفته است که از آن طریق می توانید مبل شنی را بلند کرده و جابجا کنید . با توجه به اجناسی که برای تولید مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس استفاده شده است ، انعطاف پذیری این محصول بسیار زیاد می باشد . در بخش بعدی بیشتر در رابطه با جنس محصول توضیحات خواهیم داد .

جنس مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس

نوع ساختار مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس در واقع به صورت سه لایه می باشد که بیرونی ترین لایه آن را پوسته یا رویه ، بخش میانی آن را آستری و بخش داخلی آن را محتوای شنی تشکیل داده است که جنس هر یک از این لایه ها متفاوت است . دو بخش رویه و آستری از پارچه می باشد که در کنار هم قرار گرفتن دو پارچه کیفیت بسیار خوبی را به مبل شنی بخشیده است . رویه محصول از پارچه ضخیم مخملی ساخته شده است که ویژگی های بسیار عالی نیز دارد .

از ویژگی ها و خصوصیات پارچه مخملی می توان به نرمی و لطافت آن ، زیبایی بی نظیر و چشم نواز ، طول عمر بالا و قابلیت شستشو اشاره کرد که در صورت نیاز نیز می توانید محصول را بشویید . بخش آستری نیز از پارچه نخی مخملی می باشد که با توجه به محتوای شنی یونولیتی که به صورت خرد شده می باشد ، این آستری می تواند آن را در داخل خود نگهداری کرده تا در صورت نیاز بتوانید رویه مبل را از بخش آستری و یونولیت های خرد جدا کنید .

نگهداری و شستشو مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس

به مانند اغلب محصولات و کالاهای مصرفی ، مبل های شنی نیز نیاز به مراقبت و نگهداری دارند تا اینچنین آسیبی به آن ها وارد نشده و بتوانید بهتر و عالی تر ، طی سال ها از آن استفاده کنید . یکی از شایع ترین آسیب هایی که عمدتا به مبل های شنی وارد می شود ، پارگی از دوخت به علت وارد کردن فشار ، از جمله پریدن بر روی مبل یا پرتاب کردن آن می باشد که می تواند منجر به آسیب دیدگی شود . کثیف شدن مبل شنی و استفاده از آن در محل نامناسب نیز می تواند سبب کثیف شدن و کاهش عمر پارچه شود .

بهتر است پس از مدتی استفاده و کمی چرک شدن ، رویه مبل شنی را بشویید . شستشو رویه مبل بسیار ساده بوده و می توانید با خارج کردن رویه ، آن را با پودر های رختشویی شسته و آب کشی کنید . شما می توانید از ماشین لباسشویی نیز برای شستشو رویه مبل شنی سیاه و سفید بزرگسال اینتکس استفاده کنید که البته استفاده از مواد شوینده شیمیایی و سفید کننده ها توصیه نمی شود . برای شستشو بهتر است از آب ولرم یا سرد استفاده کنید .ش

طول 85 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ محصول سفید - مشکی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...