مبل شنی شفاف اینتکس

115557

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شفاف اینتکس

مبل شنی شفاف اینتکس از سری جدید ترین مبل های شنی سال بوده که با توجه به دارا بودن بدنه ای شفاف توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده و با توجه به دارا بودن بدنه ای از جنس پی وی سی شفاف ، بسیار منعطف بوده و در حین استراحت به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت . همچنین این رویه بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته است که موجب شده این مبل شنی از انعطاف بالایی برخوردار بوده و به راحتی قابل تغییر شکل باشد . همچنین در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید حجم محتویات داخل آن را تغییر داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید و یا در صورت لزوم آن را به طور کامل تخلیه و یا تعویض نمایید . وزن این مبل شنی در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این مبل شنی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی شفاف اینتکس

مبل شنی شفاف اینتکس از جمله محصولات کمپانی جهانی و معروف  اینتکس بوده است که به تازگی طراحی و تولید شده تا شما آن را از سایت تهران اینتکس سفارش داده و از خریدی که انجام داده اید نهایت لذت را ببرید ، اما پیش از سفارش خود به شما پیشنهاد می کنیم تا این نقد و بررسی را به صورت کامل مطالعه کرده و از تمامی مزایا و معایب کالای مورد نظر خود اطلاعات دقیقی را بدست آورده و از خرید خود مطئن ، و یا صرفه نظر بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

کمپانی اینتکس که محصولات خود را در تمامی تنوع ظاهری و کیفیتی قرار داده است تا رضایت تمامی سلایق های مشتریان خود را در دست داشته باشد ، این بار به ساخت یک مبل شنی با ظاهری ساده پرداخته که در عین سادگی ، بسیار زیبا و چشم نواز می باشد . ساختار این مبل شنی به صورت گرد بوده و به رنگ خاکستری تولید شده است که دلیل شفاف بودن نام آن ، به براق بودن بدنه این کالا تشابه دارد .

جنس بدنه

 کمپانی اینتکس در ساخت بدنه این محصول از وینیل شفاف به کار برده که به هیچ وجه از نرم بودن این محصول کاسته نشده و دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد . لازم به ذکر است که در درون این مبل شنی پر شده از یونولیت های خرد شده بوده که این کالا را بسیار نرم و لذت بخش می کند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، تحمل وزن : 90 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 5 کیلو گرم بوده است که نسبت به وزن بسیار سبکی که داشته به آسودگی می توانید آن را برای نظافت و یا تغییر مکان حمل و یا جا به جا بکنید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

مبل شنی شفاف اینتکس به هیچ نوع راه اندازی احتیاج نداشته و به آسودگی می توانید از این محصول استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 90 کیلو گرم است از این محصول استفاده نکنند ، همچنین وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید تا کالایی با طول عمر بسیاربالایی را داشته باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید ، همچنین در صورت بلا استفاده شدن یونولیت های داخل آن می توانید این یونولت ها را از سایت ما خریداری بکنید .

جمع بندی

مبل شنی شفاف اینتکس از سری محصولات جذاب و شم نواز کمانی نامدار و محبوب اینتکس بوده است که دارای ساختار گردی بوده و به رنگ خاکستری می باشد . جنس بدنه این محصول از وینیل شفاف بوده و درون آن پر شده از یونولیت های خرد شده خواهد بود که در کنار کیفیت بالایی که دارا می باشد ، بسیار نرم و لذت بخش است . همچنین لازم وزن این مبل 5 کیلو گرم بوده و تحمل وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را دارا می باشد که به اسودگی قابل حمل و یا جا به جاییست . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه وینیل شفاف
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...