مبل شنی شیبدار یک نفره

bestway 43852

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,784,800 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار یک نفره

مبل شنی شیبدار یک نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . جنس بدنه این محصول از جنس پارچه کتان می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . محصول فوق دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و انعطاف پذیری این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول دارای طرح و رنگ بندی متنوع می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این مبل به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی شیبدار یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی شیبدار یک نفره

مبل شنی شیبدار یک نفره مدلی از مبل های شنی طراحی شده برای بزرگسالان و بالغین می باشد که با طراحی بسیار عالی و انعطاف پذیری خود به یکی از طبی ترین بستر های نشیمن تبدیل شده است . انتخاب یک نشیمنگاه طبی و نرم می تواند شما را از آسیب های کمر و ... دور نگه دارد ، همچنین احساس راحتی را برای شما به دنبال داشته تا بتوانید مدت های طولانی تری را از مبل استفاده کنید . مبل های شنی از جدید ترین محصولاتی هستند که شبیه به مبل ها طراحی شده اما ساختار متفاوتی دارند که سبب نرمی و انعطاف پذیری بسیار عالی آن ها شده است . در بخش های بعدی شما را با بیشتر با مبل شنی شیبدار یک نفره آشنا خواهیم کرد و راهنمای خرید مبل شنی شیبدار شما خواهیم بود .

طراحی و تولید مبل شنی شیبدار یک نفره

مبل های شنی نیز به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که نیاز است با توجه به نوع طراحی و تولید آن ، جنس بدنه و همچنین رده سنی ، محصول خود را خریداری کنید . مبل شنی شیبدار یک نفره در ابعاد بزرگ و استانداردی تولید شده است که با در نظر داشتن تحمل وزن 180 کیلوگرمی خود و همچنین سایزی که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده بزرگسالان در هر رده سنی و وزنی خواهد بود . این مبل دارای تکیه گاه مرتفع و انعطاف پذیری بوده که به خوبی می تواند کمر را پر کرده و از وارد شدن فشار جلوگیری نماید . مبل شنی شیبدار یک نفره در رنگ قرمز تولید شده است که شما می توانید مدل هایی را با رنگبندی دلخواه خود به صورت سفارشی خریداری کنید که برای اینکار می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس گرفته و رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید . مبل شنی شیبدار یک نفره از طراحی سه لایه برخوردار بوده که این سه لایه را پوسته  ، آستری و محتوای شنی تشکیل داده است . در بخش بعدی نسبت به جنس این لایه ها توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

جنس مبل شنی شیبدار یک نفره

یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی در خرید مبل شنی به آن توجه داشته باشید جنسی است که محصول از آن ساخته شده است . همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، مبل شنی شیبدار یک نفره از طراحی سه لایه تولید شده است که بخش رویه یا همان پوسته مبل از جنس پارچه می باشد که لطافت خوب و ضخامت بالایی دارد . جنس آستری این مبل نیز از پارچه ضخیم مخملی ساخته شده است که وظیفه نگهداری محتوای شنی یونولیتی را داشته تا در صورت لزوم بتوانید رویه را برای شستشو از آستری و محتوای شنی جدا کنید . آستری همچنین دوام خوبی به مبل بخشیده است . یکی از دلایل سبک بودن و قابلیت حمل آسان مبل شنی شیبدار یک نفره نیز استفاده از محتوای شنی سبک است . این محتوا همچنین انعطاف پذیری عالی را به مبل بخشیده است .

شارژ مبل شنی شیبدار یک نفره

به طور معمول ممکن است در استفاده های طولانی و در گذر زمان محتوای شنی محصولات شنی همچون مبل شنی شیبدار یک نفره دچار افت شده و فضای خالی در مبل ایجاد شود ، در این حالت شما می توانید به سادگی با تهیه محتوای شنی که می توانید حتی آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید ، با باز کردن درب آستری ، محتوا را داخل مبل ریخته و آن را شارژ کنید . شما می توانید همچنین به طور کلی محتوای شنی را تعویض کنید . 

نگهداری و نحوه تعمیرات مبل شنی شیبدار یک نفره

برای جلوگیری از افت مبل شنی راهکار چندانی وجود نداشته و این اتفاق کاملا طبیعی خواهد بود ، البته سبک بودن وزن افراد ، مدت زمان استفاده از محصول تاثیر زیادی بر شدت و سریع تر شدن افت مبل شنی خواهد شد ، اما معمولا این اتفاق پس از دو الی سه سال پیش خواهد آمد که می توانید به سادگی آن را رفع کنید و از داشتن چنین مبل نرم و انعطاف پذیری نهایت استفاده را ببرید . همچنین در صورت آسیب دیدن رویه یا آستری نیز می توانید آن را تعمیر کنید و حتی برای این کار از فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...