مبل شنی طرح اینتکس

mobl-907

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح اینتکس

مبل شنی طرح اینتکس یکی از محصولاتی است که دارای ساختار بی نظیری بوده و به دلیل طراحی و ساختار جذابی که دارا می باشد باعث شده تا مشتریان زیادی را مجذوب خود کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول به صورت مبل های شنی خوابیده تولید شده است که شما می توانید با قرار دادن این کالا بر روی زمین بر روی بخش تکیه گاه این محصول تکیه داده و به صورت کلی بر روی این کالا دراز بکشید. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است که زیبایی های خاص خود را داشته و هم چنین نرمی و راحتی بالایی را در اختیار مشتریان قرار داده است. علاوه بر این ها رویه اصلی این محصول نیز طرح حروف لاتین و پرچم انگلیس را هم دارا می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بدنه مقاوم و با کیفیت این کالاست که می توانید با خیال راحت این محصول را در سبد خرید خود جای داده و نگران افت کیفیت ان نباشید. هم چنین تحمل وزن بالای این محصول هم از دیگر مزایای خوب این محصول به شمار می رود.

نقد و بررسی مبل شنی طرح اینتکس

مبل های شنی این روز ها انواع مختلفی داشته و در ابعاد و ظاهر های گوناگون روانه بازار شده اند که همین عامل نیز باعث شده تا تنوع این محصولات زیاد شده و مشتریان جهت خرید انتخاب های زیادی را در اختیار داشته باشند. یکی از محصولات جدیدی که این روزها به بازار عرضه شده و از کیفیت خوبی هم بهره مند می باشد ، مبل شنی طرح انگلیس است که از با کیفیت ترین مبل های شنی موجود در بازار بوده و زیبایی های خاص خود را هم دارا می باشد که در ادامه به تمامی این موارد خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا می بایست به بحث ظاهری و هم چنین نوع ساختار و طراحی این محصول اشاره کنیم که باعث شده تا یک کالای تمام عیار را از این نظر شاهد باشیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای ساختار مستطیلی شکل است که تکیه گاه ان نیز از سطح اصلی این محصول بالاتر بوده و به صورت برامده طراحی و تولید شده است. اگر بخواهیم در این خصوص بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت نرم و راحت و هم سطح با زمین تولید شده است و هیچ گونه پایه ای را در این محصول مشاهده نمی کنیم. هم چنین همان طور که اشاره کردیم بخش تیکه گاه این کالا هم از سطح اصلی این محصول بالا تر امده و باعث شده تا فرد استفاده کننده از این کالا بتواند به راحتی سر و گردن خود را هم بر روی ان قرار دهد که از ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین رنگ این محصول هم تیره بوده و به راحتی دچار کثیفی نخواهد شد. در خصوص طرح های موجود بر روی این محصول نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای نوشته هایی به زبان انگلیسی می باشد که در کنار ان طرح پرچم انگلیس را هم می توان مشاده کرد که از ویژگی های خوب این مبل شنی به شمار می رود.

جنس بدنه

قطعا زیبایی های این محصول یکی از موارد مهمی است که در خرید تاثیر گذار خواهد بود و مسئله بعدی در خصوص این کالا قطعا به بخش جنس بدنه و کیفیت این محصول تعلق میگیرد که مهم تر از ظاهر خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا از رویه ای از جنس پارچه مخملی و مواد داخلی یونولیت تشکیل شده است که هر دوی این ها نرم و راحت بوده و در عین حال هم از مقاومت خوبی برخوردار هستند که به راحتی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش ابعاد این کالاست که در طول 130 سانتی متر ، عرض 110 سانتی متر و همین طور ارتفاع 85 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است که ابعادی مناسب خواهد بود. هم چنین این کالا دارای وزن 6 کیلو گرم و تحمل وزن 150 کیلو گرم می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال بوده و هیچ گونه اسیبی به ان وارد نخواهد شد و افراد سنگین وزن هم می توانند با خیالی اسوده از این کالا استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

قطعا همان طور که می دانید مبل های شنی و انواع بین بگ ها نیاز به راه اندازی نخواهند داشت. شرکت های تولید کننده این دسته از محصولات سعی می کنند تا به بهترین شکل ممکن این کالا را تولید کرده و سپس با قرار دادن محتویات داخلی این محصول به شکل استاندارد و اماده این محصول را به دست مشتری خود برسانند که همین عامل سبب شده تا شما پس از خرید این محصول نیاز نداشته باشید که ان را راه اندازی کنید. تنها کاری که شما می توانید پس از خرید این محصول انجام دهید بحث مراقبت از این کالاست که باید به بهترین شکل ممکن و با توجه به راهنمایی هایی که در مقالات موجود در سایت در خصوص نحوه های مراقبت از این دسته از محصولات انتشار داده ایم سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن این محصول را سالم و سلامت در اختیار داشته باشید.

جمع بندی

مبل شنی طرح انگلیس یک کالای لوکس با طرحی جذاب و جدید است که نرمی و راحتی فوق العاده ای داشته و به صورت انعطاف پذیر تولید و عرضه شده است. هم چنین این کالا هم اکنون با قیمت ارزان و تحویل سریع درب منزل از نمایندگی مرکزی اینتکس قابل خرید می باشد.

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول دودی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...