مبل شنی طرح توپ به همراه زیرپایی

intex 30058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح توپ به همراه زیرپایی

مبل شنی طرح توپ به همراه زیرپایی از سری مبل های شنی خاص و بی نظیر فروشگاه تهران اینتکس می باشد که ظاهری دوست داشتنی دارد . این مبل شنی برای تمامی سنین طراحی شده است و نوجوانان و جوانان می توانند از آن استفاده کنند . طراح این محصول همانطور که از نام و تصویر آن مشخص است به صورت گرد و دایره ای و با شکل ظاهری توپ چهل تکه فوتبالی ساخته شده است ، این نوع طراحی موجب شده است تا طرفداران زیادی به سمت این مبل شنی کشیده شوند ، شما می توانید با خرید این محصول اتاق و یا خانه خود را متفاوت تر کنید ، از طرفی نیز بستر بسیار ایده آل و آرگونومیکی را برای نشستن داشته باشید .

جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی ساخته شده است که قابل جدا شدن است ، همچنین این جنس بسیار مقاوم است و می تواند وزن های بالای افراد را تا 120 کیلوگرم تحمل کند ، بدون اینکه پاره شود . در کنار این محصول یک زیرپایی به رنگ بنفش قرار دارد که فرد می تواند در هنگام استراحت کردن بر روی مبل پاهای خود را بر روی آن قرار دهد و حالت بهتری را برای استراحت کردن داشته باشد . این محصول دارای ضمانت 2 ساله است و کیفیت بسیار بالایی دارد . محتویات داخلی مبل شنی نیز همانطور که در جدول زیر اشاره شده است از یونولیت های خرد شده می باشد که قابلیت شارژ مجدد دارد . بی شک با خرید این محصول می توانید حس بهتری را در هنگام نشستن برای مطالعه ، تماشای تلویزیون و ... داشته باشید .

نقد و بررسی مبل شنی طرح توپ به همراه زیرپایی

مبل شنی طرح توپ به همراه زیرپایی از نمونه مبل های شنی پر طرفدار و دوست داشتنی شرکت اینتکس است که در سال جاری تولید و روانه بازار شد ، این محصول زیبا در سال جاری توسط کمپانی intex تولید شده است و از جدید ترین های این کمپانی می باشد . و در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی های آن آشنا کنیم تا خریداران گرامی بتوانند با کسب اطلاع بیشتر در خرید مبل شنی محبوب خود موفق باشند . 

طراحی و آرگونومی ساخت

مبل های شنی در طراحی های مختلف و با آرگونومی ساخت متفاوت تولید می شوند که شاید از آن ها بی اطلاع باشید . این محصول زیبا ظاهری توپ مانند دارد ، از آنجا که شکل کلی آن نیز گرد و دایره ای است این نوع طراحی باعث شده است که مبلی خاص و زیبا داشته باشیم . ساختار کلی این محصول نیز از سه قسمت تشکیل شده است ، قسمت بیرونی آن رویه یا پوسته است که به صورت تکه تکه به هم دوخته شده و طرح توپ چهل تکه را ایجاد کردند . قسمت های دیگر آن را نیز محتوای شنی و نیز آستری داخل مبل تشکیل داده است که در قسمت جنس آن ها را معرفی خواهیم کرد . این محصول بسیار نرم و راحت است و به خوبی می تواند فرم بدن را به خود بگیرد . در کنار این مبل شنی یک زیر پایی شنی به رنگ بنفش و به شکل مکعب مربع طراحی شده است که فرد می تواند با قرار دادن پاها بر روی آن به حالت نیمه دراز در آمده و استراحت کند .

جنس بدنه

همانطور که در بخش قبل یعنی بخش طراحی و آرگونومی ساخت اشاره شد ، این مبل از سه قسمت تشکیل شده است که هر سه آن ها از جنس های مختلفی ساخته شده است ، قسمت رویه که بیرونی ترین قسمت مبل شنی است از جنس پارچه چرمی می باشد ، این پارچه که از چرم مصنوعی ساخته شده است از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و علاوه بر زیبا کردن محصول باعث می شود تا بدنه محصول با دوام و مقاوم در برابر ضربه ، آب و سایش شود . محتوای شنی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است ، این یونولیت ها نقش اصلی در نرم تر شدن و انعطاف پذیری مبل دارد . یک آستری نیز در ساخت این مبل شنی استفاده شده است که از جنس پارچه بوده و وظیفه نگه داری یونولیت ها را دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این مبل شنی ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) می باشد ، به همین دلیل نیز می توان گفت رده سنی که می توانند از آن استفاده کنند نوجوانان و جوانان می باشد اما بزرگسالان نیز می توانند از مبل شنی استفاده کنند چرا که این مبل شنی قادر است تا وزن های بالا  را تا 120 کیلوگرم تحمل کند . وزن کلی این محصول نیز تنها 6 کیلوگرم می باشد چرا که بیشتر حجم آن را یونولیت های بی وزن تشکیل داده است . از آنجا که وزن محصول بسیار پایین است به راحتی می توانید مبل را در خانه جابجا کنید .

نگهداری ، مراقبت و تعمیرات

نگهداری از این مبل شنی بسیار ساده است و حساسیت زیادی ندارد ، اما توصیه می شود که هر چند وقت یک بار رویه آن را با استفاده از پارچه نمناک تمیز کنید ، همچنین توصیه می شود از پریدن بر روی مبل خودداری نمایید . این مبل ها ممکن است پس از استفاده طولانی فشرده شوند و یونولیت های داخل آن حجم اولیه خود را از دست دهند اما شما می توانید در این صورت اقدام به شارژ مجدد مبل کنید . این محصول همچنین در صورت آسیب دیدن قابل تعمیر هستند ، شما می توانید برای تعمیر مبل شنی خود محصول را برای فروشگاه اینترنتی اینتکس ارسال نمایید تا مشکل مبل رفع شود و محصول ترمیم شود .

سخن پایانی

بی شک این مدل یکی از برترین مدل های موجود در بازار است که طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است . فروشگاه اینتکس این محصول یعنی مبل شنی طرح توپ به همراه زیرپایی را با ضمانت 2 ساله به فروش گذاشته است ، پس با خیال راحت خرید خود را از این مرکز فروش مبل شنی انجام دهید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...