مبل شنی طرح توپ سبز رنگ

45669 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح توپ سبز رنگ

مبل شنی یک نفره با طرح توپ سبز رنگ یکی از شیک ترین و کم حجم ترین مبل های شنی تولید شده مخصوص سنین کودکان و نوجوانان بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بهره مند می باشد. این محصول دارای بدنه ای از جنس چرم مصنوعی بوده و توسط موادی به نام یونولیت های خرد شده ساخته شده است که باعث انعطاف پذیری بدنه برای شکل گرفتن در حالت های مختلف خواهد شد. این محصول دارای بدنه قابل شستشو بوده و پوسته آن قابلیت تعویض خواهد داشت. این کالا بیشتر برای استفاده در منزل و حتی فضای باز تولید شده و دارای ضمانت 2 ساله از سوی فروشگاه اینتکس می باشد. این مبل شنی تولید شده در رنگ ها و سایز های مختلفی بوده که در زمان خرید می توانید سفارش دقیق خود را ثبت کرده و محصول مورد نظر را دریافت کنید. در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آنمی توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را به راحتی تمیز نمایید . برای خرید مبل شنی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی طرح توپ سبز رنگ

از جذاب ترین اتفاقات برای کودکان می تواند داشتن یک مبل شنی زیبا و در عین حال رنگی شاد در محیط اتاق خواب باشد که به استراحت و بازی بر روی آن بپردازد . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع مبل های شنی و بین بگ در طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب برای رده های سنی مختلف در این بخش برای شما عزیزان مبل شنی طرح توپ سبز رنگ را فراهم آورده است که همراه با تخفیف قیمت می تواند یکی از بهترین پیشنهاد ها باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این تحلیل همراه ما باشید .

این مبل شنی دارای پنج ضلعی هایی در بخش پارچه رویه خود می باشد که از ترکیب رنگی سفید و سبز ساخته شده است و ظاهری زیبا و در عین حال کودک پسند را به این محصول بخشیده . در همین ابتدای کار بهتر است گفته شود که رنگبندی این محصول بسیار متنوع می باشد و همچنین قابلیت سفارش رنگبندی مورد علاقه وجود دارد . رویه این محصول از چرم صنعتی مخصوص و مرغوب ساخت مبل های شنی ساخته شده است که کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . درزهای این مبل شنی به خوبی و توسط دوخت های متراکم به یکدیگر متصل شده اند و باز شدن این درزها غیرممکن می باشد . باید توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این محصول تا حد امکان از پریدن بر روی این محصولات خودداری نمایید زیرا این امر موجب کاهش طول عمر محصولات می شود .

یکی از مزیت های این مبل شنی را می توان قابلیت شستشوی رویه آن توسط پارچه مرطوب دانست که با توجه به ماهیت استفاده ای که توسط کودکان دارد بسیار مفید می باشد . رویه این مبل شنی که از جنس چرم می باشد به راحتی توسط پارچه مرطوب قابلیت پاکسازی دارد و این نوع رویه سال هاست که محبوبیت بسیار بالایی در میان برندهای سازنده مبل شنی و همچنین مصرف کنندگان دارد . نشیمنگاه مسطح این مبل شنی در ارتفاع چهل سانتی متری وجود دارد که بنابر ارتفاع قدی که کودکان و نوجوانان دارند ایده آل و استاندارد می باشد .

در بخش داخلی این مبل شنی نیز همانند سایر مبل های شنی از فوم مخصوص استفاده شده است که در تراکم بالا درون آستر داخلی از جنس پارچه قرار داده شده اند و انعطاف پذیری ایده آلی را به خود اختصاص داده اند . به هنگام نشستن بر روی این مبل شنی در دفعات ابتدایی این محصول به خوبی با بدن کودک و نوجوان حالت گرفته و باعث می شود که بهترین حالت برای آناتومی بدن به وجود آید . مزیت برزگ این مبل شنی را می توان قابلیت تعویض تمامی ساختار داخلی دانست که در چند دقیقه و بدون داشتن تجربه خاصی امکان پذیر است .

قابلیت تحمل وزن این مبل شنی با توجه به رده سنی که برای آن در نظر گرفته شده است برابر با 80 کیلو گرم است که فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . همچنین وزن آن 2.5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی هر چه تمام تر توسط خوده کودک قابل جا به جایی می باشد . در پایان این نقد و بررسی باید توجه داشته باشید که این محصول دارای ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس می باشد و این امر می تواند تضمین کننده کیفیت ساخت بالای محصول باشد . اگرخواهان خرید یک مبل شنی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان مبل شنی طرح توپ سبز رنگ اینتکس می باشد که همین حالا می توانید از طریق سایت سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو بدنه
 قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیر
 قابلیت تعویض پوسته
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...