مبل شنی طرح خوابیده اینتکس

intex 30074

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
5,500,000
19%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح خوابیده اینتکس

مبل شنی طرح خوابیده اینتکس از نمونه جدید مبل های شنی است که به صورت شیبدار و خوابیده طراحی و تولید شده است . این نوع طراحی باعث شده است تا بتوانید به صورت نیمه دراز کش از محصول استفاده کنید . کسانی که علاقه زیادی به مبل های شیبدار دارند مبل شنی طرح خوابیده اینتکس می تواند گزینه بسیار خوبی برای آن ها باشد . سطح این محصول بسیار آرگونومیک بوده و انعطاف بسیار خوبی دارد . از آن جا که محتوای شنی این محصول از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است انعطاف پذیری و حالت پذیری خوبی را دارد به همین دلیل در استراحت کردن های طولانی به اندام ها هیچگونه فشاری وارد نمی شود . ابعاد مبل فوق نیز در جدول مشخصات موجود در پایین متن آورده شده است . جنس رویه این مبل نیز از پارچه مخملی ساخته شده است به همین دلیل بسیار نرم و لطیف است . شما می توانید محصول فوق را با گارانتی 2 ساله از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نقد و بررسی مبل شنی طرح خوابیده اینتکس

مبل شنی طرح خوابیده اینتکس یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین مبل های شنی موجود در بازار می باشد که با طراحی متفاوت تولید و روانه بازار شده است . مبل های شنی جدید با تغییر و تحولاتی تولید شده اند که با استقبال شدیدی نیز روبرو شده اند . این مبل شنی که به صورت شیبدار طراحی شده است طرفداران بسیاری را پیدا کرده است . و اما در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول ویژگی ها و مشخصات این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم تا خریداران با این محصول آشنا شوند .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی همانطور که از نام و تصویرش پیداست به صورت خوابیده و شیبدار ساخته شده است به همین دلیل فرد استفاده کننده به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل شنی قرار می گیرد . این محصول برای ریلکس کردن و استراحت بسیار مناسب است و می تواند بستر ایده آل و بسیار نرمی برای شما باشد . نشیمنگاه نرم و پشتی مرتفع و استاندارد محصول ، بدن شما را در حالت خوبی قرار می دهد به طوریکه کوچک ترین فشاری را بر روی اندام های خود حس نکنید . این محصول نیز به مانند دیگر مبل های شنی از آستری ، رویه و محتوای شنی ساخته شده است . رویه این مبل شنی طراحی آسمان پر از ستاره را دارد که محصول را بسیار شیک و زیبا کرده است .

جنس

رویه یا پوسته این محصول از پارچه مخملی ساخته شده است ، این پارچه کیفیت بسیار خوبی دارد ، همچنین سطح آن نرم و لطیف است به همین منظور فرد حس خوبی را در هنگام برخورد با سطح مبل شنی دارد . این نوع از پارچه ها از عرق کردن بدن جلوگیری می کنند و همچنین طول عمر بالایی داشته و در برابر فشار و ساییدگی نیز مقاوم هستند . محتوای شنی این مبل نیز از جنس یونولیت ( فیبر ) پر شده است به همین سبب نیز مبل بسیار نرم و انعطاف پذیر شده است . استفاده از یونولیت به دلیل اینکه سبک است باعث شده تا مبل شنی نیز سبک باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی طرح خوابیده اینتکس فوق برابر با ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع 85 سانتی متر ) ساخته شده است ، طول این محصول به طوری است که می تواند تا زانو های شما را در برگیرد ، همچنین عرض 110 سانتی متری آن فضای مناسبی را برای استراحت کردن در اختیار شما قرار می دهد . ارتفاع پشتی این مبل نیز به گونه ای است که گویا بالشتی در زیر سر خود دارید . وزن کلی این محصول 6 کیلوگرم می باشد به همین دلیل جابجایی آن به راحتی امکان پذیر است . حداکثر تحمل وزن محصول نیز 150 کیلوگرم می باشد که می توان گفت تمامی سنین و هر فردی می تواند از آن استفاده کند .

مراقبت ، نگهداری و تعمیر

مراقبت و نگهداری از این محصول بسیار ساده است ، در صورت کثیف شدن رویه می توانید آن را از آستری جدا کرده و بشویید . از پریدن بر روی مبل شنی اجتناب کنید . در صورت پاره شدن رویه یا آستری می توانید آن را تعمیر کنید ، البته اگر پارگی رویه از دوخت نباشید و پارگی آن زیاد باشد می توانید رویه دیگری را سفارش دهید و آن را تعویض کنید . در صورت افت مبل شنی و یا نیاز به کم کردن محتوا و یا شارژ مجدد مبل شنی بود می توانید به سهولت با تهیه محتوای شنی اقدام به شارژ مبل شنی خود کنید و یا آن را کمتر کنید . 

سخن پایانی

شما عزیزان می توانید محتوای یونولیتی این مبل شنی را از فروشگاه اینتکس نیز خریداری نمایید و حتی می توانید محصول خود را برای شارژ مجدد برای فروشگاه اینتکس خریداری کنید . بی شک با خرید مبل شنی طرح خوابیده اینتکس بستر و نشیمنگاه نرم ، راحت  ، طبی و ایده الی برای استراحت کردن خود در خانه ، حیاط ، محیط کار و ... خواهید داشت .

طول 130 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ محصول آبی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...