مبل شنی طرح دار تک نفره سفید

MBL-21026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح دار تک نفره سفید

مبل شنی طرح دار تک نفره سفید سری دیگر از مبل های شنی می باشد که طراحی  آن بسیار قشنگ و بصورت تک نفره می باشد این مبل شنی در سایز بزرگ و با جنس پارچه دو لایه به رنگ کاملا سفید طرح دار و زیر پایی دار طراحی شده و دارای طرفدارای خاص خود به خصوص مشکل پسندان می باشد این مبل شنی با کیفیت عالی و ضمانت دو ساله  روانه بازارهای جهانی شده است این مبل شنی دارای یک دستگیره می باشد می باشد که به حرکت دادن مبل کمک کرده و می توانید آن را به دلیل وزن سبک  به راحتی جا به جا کرد و در محل مورد نظر خود قرار داد از زیر پایی این محصول نیز می توانید برای استراحت استفاده کنید. این محصول  تمامی رنگبندی ها و طرح ها را با برترین جنس و قیمت می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده و خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر است که پارچه طراحی شده این مبل شنی قابل شستشو می باشد. مواد داخلی تشکیل دهنده این مبل شنی یونولیت خُرد شده یا همان فیبر مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر می باشد که استحکام بالایی در برابر آسیب دیدگی های مختلف مانند فشار ضربه و سائیدگی دارد که قابلیت تحمل وزنی معادل 100 کیلو گرم را داراست . این مبل شنی دارای یک عدد زیپ در بخش زیرین خود یا کف مبل می باشد که با استفاده از آن می توانید رویه آن را تعویض یا شستشو دهید و همچنین ساختار داخلی آن را تعویض یا حجم آن را کم و زیاد کنید . مبل شنی طرح دار تک نفره سفید در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و جزئیات  آن را خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید.

نقد و بررسی مبل شنی طرح دار تک نفره سفید

مبل شنی تک نفره طرح دار سفید سری دیگراز محصولات فروشگاه اینتکس می باشد که با کاربرد های زیاد ، طراحی و جنس عالی وارد بازار شده و بسیار محصول پر طرفدار این فروشگاه می باشد و مناسب افراد سخت پسند می باشد. از این مبل شنی می توان در محیط کاری ، خانگی و مکان های مختلف دیگر استفاده کرد.برای خرید مبل شنی نیاز به آشنایی با جنس ابعاد و طراحی این مبل میباشید ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت :

مهم ترین بخشی که باعث اهمیت ما روی آن می باشد طراحی و ساخت آن می باشد که در این قسمت قصد داریم شما را با این بخش مهم آشنا کنیم ، این مبل شنی بصورت انعطاف پذیری بالایی طراحی شده که از نرمی و راحتی این محصول لذت ببرید.همچنین این محصول دارای رنگبندی های متنوع و طرح های جذب کننده می باشد تا حس آرامش را با این مبل راحت تجربه کنید یک زیر پایی برای این مبل در نظر گرفته شده که می توانید پا هایتان را روی آن قرار داده و استراحت کنید. درکف این مبل شنی یک زیپ جهت تعویض ساختار داخلی همچنین افزایش و کاهش حجم آن و یا شستشو و تعویض رویه مبل بکار می رود.

جنس بدنه :

مهم ترین بخشی که برای خرید یک محصول باید به آن توجه نمایید و اهمیت دهید جنس آن می باشد که باعث جلب توجه ما شده جنس محصول نشانه استقامت محصول است این مبل شنی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که در آزمایشات انجام شده متوجه مقاومت بالای آن در برابر فشار،ضربه و ساییدگی شدیم که این امر نشان دهنده جنس با کیفیت این مبل شنی می باشد.جنس رویه این مبل از پارچه دو لایه میباشد که می توانید آن را مورد شستشو قرار دهید. و همچنین مواد داخلی این مبل شنی طرح دار از یونولیت (فیبر) مخصوص ساخت مبل های شنی یا هپی چیر استفاده شده است که از نرمی وانعطاف پذیری بالایی برخوردار است و می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و در هنگام استراحت آرامش را تجربه کنید.

 

ابعاد،وزن و وزن تحمل :

ابعاد مبل شنی تک نفره بزرگسال دارای اندازه هایی از قبیل : (طول:110 سانتی متر ، عرض:110سانتی متر و ارتفاع:100 سانتی متر) می باشد.لازم به ذکر است که قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 100 کیلوگرم می باشد که نشان دهنده کیفیت این محصول میباشد در مقابل این سایز بزرگ این مبل دارای وزنی سبک معادل7 کیلوگرم است که میتوان به سادگی این مبل شنی را به حرکت در آورده و در جای مورد نظر قرار داده و از زیبایی آن لذت ببرید.

جمع بندی :

مبل شنی تک نفره طرح دار سفید از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفدران خاص خود می باشد این مبل شنی بزرگسال در رنگبندی ها و طرح های مختلف و متنوع روانه بازار ها شده است.جنس رویه این مبل شنی از پارچه دو لایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ضربه و آسیب دیدگی های دیگر نیز دارد مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 100 کیلوگرم را به این محصول داده است این مبل شنی یک نفره بزرگسال  با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات و کاربرد های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید مطمئن این مبل شنی و قیمت تضمین شده آن لذت ببرید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه سفید
جنس بدنه پارچه دو لایه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...