مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس

mbl-1016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس

مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس به گونه ای طراحی شده که در بدو ورود به بازار چشم ها را به خود خیره کرده است. این محصول ساختاری فوق العاده زیبا دارد به گونه ای که بر روی بدنه این محصول طرح های مختلفی در رنگ های نارنجی ، سبز و ابی نقش بسته است که باعث شده تا یک محصول فوق العاده زیبا و دیدنی را شاهد باشیم. هم چنین بدنه اصلی این محصول هم ساخته شده از رنگ سفید می باشد که فوق العاده زیباست. نکته مهم در خصوص این محصول این است که بدنه ای انعطاف پذیر دارد و می توانید به راحتی با جا به جا کردن محتویات داخلی این محصول بهترین شکل ممکن را به این کالا ببخشید. هم چنین مواد داخل این مبل شنی را یونولیت تشکیل داده است که کیفیت بالایی داشته و بسیار نرم و لطیف می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس

مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس یکی از زیبا ترین مبل های شنی طراحی شده شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای طرحدار و شیک است ، از این رو می توانید از آن به عنوان دکوری نیز استفاده کنید . مبل های شنی محصولاتی با ویژگی های بسیار عالی هستند که سبب شده است تا بسیاری از افراد که به دنبال خرید مبل طبی هستند ، به خرید مبل شنی روی بیاورند چرا که واقعا این مبل ها نرم و راحت هستند . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا با بررسی بیشتر مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس راهنمای خرید شما دوستان و همراهان فروشگاه اینترنتی اینتکس باشیم .

راهنمای خرید مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس

در خرید مبل شنی نیاز است تا به فاکتور های مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را انجام دهید . تنوع در مبل های شنی بالا بوده و یکی از فاکتور های خرید مشتریان ، شکل ظاهری و زیبایی محصول می باشد ، اما در کنار ظاهر مبل های شنی بایستی به نوع طراحی و نحوه تولید آن ها توجه شود تا آرگونومیک و طبی بودن مبل مشخص گردد . همچنین هر مبل شنی دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود است که عمدتا در خرید های اینترنتی به خصوص خرید از فروشگاه اینتکس می توانید با مطالعه مشخصات به ویژگی های محصول پی ببرید . از نکات مهم دیگری که بایستی در خرید مبل شنی به آن توجه داشته باشید جنس رویه ، آستری و محتوای شنی است که در بخش های بغدی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

طراحی و تولید مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس

طراحی و تولید مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس به صورت سه لایه می باشد که این سه لایه متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشد که رویه بیرونی ترین بخش مبل شنی را تشکیل داده است که با عناوین دیگری همچون بدنه و پوسته نیز شناخته می شود . همچنین یک لایه زیرین دیگر برای مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس در نظر گرفته شده است که آستری نام دارد ، آستری به منظور دوام بهتر مبل شنی در برابر وزن های بالا بوده و همچنین محتوای شنی خرد شده را در داخل خود نگهداری می کند تا بتوانید رویه را برای شستشو و یا تعمیرات و ... جدا کنید .

ویژگی های مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس

از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس اشاره کرد ، انعطاف پذیری فوق العاده مبل شنی طرح دار اشاره کرد . این مبل در ابتدا به صورت گرد بوده و ساختاری ندارد ، به همین دلیل شما با نشستن می توانید فرم دلخواه خود را به مبل داده و از آن استفاده نمایید . از سوی دیگر از مهم ترین ویژگی ها و خصوصات مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس می توان به وزن 5 کیلوگرمی آن اشاره کرد که به سهولت میتوانید مبل را جابجا کنید و در هر جایی از خانه که دوست دارید از آن استفاده کنید . کم وزن بودن مبل می تواند به عنوان مبل میزبان برای شما ایفای نقش کرده و در مهمانی ها به راحتی جای آن را تغییر داده و از آن استفاده نمایید .

جنس رویه مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس

بیرونی ترین بخش مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس را که رویه تشکیل داده است از جنس پارچه مخملی ساخته شده که یکی از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین پارچه ها برای ساخت مبل های شنی می باشد . پارچه های مخملی می توانند سطحی نرم و لطیف را برای مبل ایجاد کرده و حتی از تعریق نیز جلوگیری کند .

جنس آستری و محتوای شنی مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس

جنس آستری مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس همچنین از پارچه نخی ضخیم می باشد که دوام و کیفیت بالایی را به مبل شنی بخشیده است تا مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس بتواند به آسانی وزن های بالا را تا 150 کیلوگرم تحمل کند . و اما محتوای داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت های شن شده که همان حالت خرد شده می باشد استفاده شده است . این محتوا نیز تاثیر مستقیمی بر روی سبک تر شدن وزن مبل گذاشته است .

شستشو مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس

رویه و بخش آستری مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس قابل شستشو می باشد چرا که از پارچه ساخته شده است ، اما با توجه به عدم کثیف شدن و بو گرفتن لایه های زیرین تنها با شستشو رویه می توانید نسبت به تمیز کردن و شستشو مبل شنی طرح دار مخملی اینتکس اقدام کنید . برای شستشو بهتر است از آب ولرم یا سرد استفاده کرده و از پودر های رختشویی معمولی برای اینکار استفاده نمایید . شستشو با ماشین لباسشویی نیز بلامانع است .

طول 110 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه سفید طرح دار
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...