مبل شنی طرح دار یکنفره

hc012019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح دار یکنفره

مبل شنی طرح دار یکنفره از سری مبل های شنی تکیه گاه دار می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است. نشیمنگاه این محصول به صورت مربع طراحی شده و نیز برای آن یک تکیه گاه نیز درنظر گرفته شده است تا با استفاده از این تکیه گاه پشت شما در وضعیت مناسبی قرار گرفته و در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نشوید. رویه این محصول پارچه ای بوده و از مقاومت مطلوبی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد. و در عین حال دارای نرمی و لطافت بی‌نظیری می باشد که در حین استفاده حس آرامش را به شما القا می نماید. محتویات داخل این محصول از بونولیت های خرد شده تشکیل شده است که در عین دارا بودن خاصیت ضربه گیری و مقاومت بالا، از نرمی و انعطاف مطلوبی برخوردار بوده و موجب می شود این مبل شنی با بدن شما به خوبی شکل گیرد. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن قادر خواهید بود رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید حجم یونولیت ها را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. این محصول دارای وزن اندکی در حدود 6 کیلو گرم داشته و در عین حال قادر به تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد. اگر شما نیز مجذوب این مبل شنی متفاوت شده اید می توانید آن را از طریق فروشگاه تهران اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی طرح دار یکنفره

مبل شنی طرح دار یکنفره محصولی زیبا می باشد که دارای طرحی متفاوت بر روی بدنه بوده و به دلیل ساختار آن می توان در هر مکانی این مبل شنی را مورد استفاده قرار داد. این محصول مناسب استفاده بزرگسالان بوده و از ظاهری شکیل برخوردار می باشد که به همین منظور توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. علاوه بر شکل ظاهری از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد که شما قادر خواهید بود مدت ها بدون بروز هیچ گونه آسیب دیدگی آن را در اختیار داشته باشید. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی یکنفره بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

یکی از مهمترین مواردی که می بایست در حین خریداری محصولات به آن توجه نمود نوع طراحی و شکل ظاهری محصول مورد نظر می‌باشد. زیرا انتخاب محصولاتی زیبا، زیبایی منزل ما را در پی خواهد داشت. نشیمنگاه این محصول به صورت مستطیل شکل در نظر گرفته شده است و دارای یک عدد تکیه گاه می باشد که این تکیه گاه پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. روحیه این محصول به رنگ سرمه‌ای بوده و طرح هایی به رنگ سفید روی آن نقش بسته است که زیبایی و جذابیت آن را افزایش می‌دهد. در قسمت زیرین این محصول یک عدد زیپ در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود رویه را از استرس جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجمی یونولیت ها را افزایش و یا کاهش داده و این مبل شنی را متناسب با نیاز خود فرم دهید. به دلیل دارا بودن این نوع طراحی شما می توانید آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. 

 

جنس بدنه

 

علاوه بر نوع طراحی و ظاهر محصولاتجنس و کیفیت محصول نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا محصولی با کیفیت بالا را می‌توان مدت ها در اختیار داشته و مورد استفاده قرار داد. به همین منظور رویه این محصول از جنس پارچه ای نرم و لطیف در نظر گرفته شده که علاوه بر دارا بودن لطافت لازم از مقاومت و استحکام بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی برخوردار بوده و به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر در نظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضربه گیری ، از نرمی و انعطاف مطلوبی برخوردار بوده و در حین استفاده با بدن شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

از دیگر مواردی که می بایست در حین خرید محصولات به آن توجه نموده ابعاد و وزن آن می‌باشد زیرا محصولی با ابعاد مناسب را در هر مکانی می توان مورد استفاده قرار داد. این محصول دارای طول 110 سانتیمتر عرض 90 سانتیمتر و ارتفاع 100 سانتیمتر می باشد که از فضای کافی برای استفاده بزرگسالان برخوردار بوده و در عین حال فضای اندکی را اشغال خواهد نمود به همین منظور علاوه بر پذیرایی در اتاق خواب نیز قابل استفاده می باشد. از خصوصیات دیگر این محصول می توان به وزن اندک آن اشاره نمود که در حدود 6 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و در عین حال قادر است تا وضعیت بالغ بر 100 کیلوگرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همان طور که می دانید علاوه بر کیفیت محصولات نحوه مراقبت و استفاده ما نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تاثیر مستقیمی بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور می بایست از قرار دادن وزنه های سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی در هر قسمتی از این محصول می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

مبل شنی طرح دار یک نفره از سری مبل های شنی بزرگسال می باشد که با دارا بودن ظاهری متفاوت و زیبا توانسته در لیست پرفروش‌ترین های شنی قرار گیرد. این محصول از ابعاد و وزن مناسبی برخوردار بوده و به دلیل نوع طراحی آن را می توانید در هر مکانی آن را مورد استفاده قرار دهید همچنین می توانید در صورت لزوم روی و حتی محتویات داخلی آن را تعویض نمایید. برای تهیه این مبل شنی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
بدنه طرح دار
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...