مبل شنی فومی اینتکس

MBl-55655

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی فومی اینتکس

مبل شنی فومی اینتکس از سری محصولات اینتکس با رویه متفاوت از دیگر تولیدات مبل های شنی می باشد . این مبل شنی دارای رویه ای از جنس فوم مخصوص می باشد که مقاومت آن در برابر ساییدگی به نسبت کمتر از پارچه مخمل است اما هواداران مخصوص خود را دارد . نرمی و انعطاف پذیری ایده آل این نوع رویه می تواند یکی از این دلایل باشد . در ساختار داخلی این محصول نیز از یونولیت خرد شده استفاده شده است که از استحکام بالایی برخوردار است و به خوبی با بدن شما حالت می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . لازم به ذکر است که این محصول دارای ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز بالغ بر 100 کیلو گرم می باشد که نشان از استاندارد بودن این مبل شنی دارد . مبل شنی فومی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

مبل شنی فومی اینتکس از نمونه های متفاوت تولیدی این کمپانی بوده که جنس بدنه خاصی دارد. این محصول با بدنه از جنس فوم مقاوم در برابر سابیدگی توانست نظر مثبت مصرف کنندگان محترم را جلب کند. این محصول در عین حال که وزن کمی داشته می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند و به راحتی جا به جا شود. از این محصول در مکان ها مختلف از جمله فضای باز و یا محل کار و منزل استفاده کنید. این مطلب به تحلیل کامل ویژگی های اساسی این محصول می پردازد. اگر قصد خرید یک مبل شنی با کیفیت و متفاوت را دارید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل های شنی به دلیل راحتی و سادگی طراحی در زمان کوتاهی به محبوبیت بسیار بالایی دست یافتند. زیرا تمام کلیشه های موجود کنار گذاشته شده و یک محصول ایده ال به دست شما می رسد. این محصول نیز از این رویه پیروی می کند و ساختاری مشابه تمام مبل های شنی دارد. این محصول دارای قاعده ای بیضی شکل بوده که رنگ کاملا خنثی و ساده ای دارد. رنگ بدنه محصول موجب شده تا با تمام رنگ های دکوراسیون همخوانی پیدا کند. نشیمنگاه و تکیه گاه محصولبه یکدیگر متصل بوده و ساختار نرم و راحتی دارد. پهنای نسبتا بزرگ نشیمنگاه محصول استراحت ارامی را برای شما به ارمغان می اورد. جنس یونولیتی داخل محصول نیز موجب ارامش شما در زمان استفاده خواهد شد.

جنس بدنه

تمامی افراد زمانی که قصد خرید یک محصول را داشته انتطار دارند در قبال هزینه ای که پرداخت می کنند یک محصول با کیفیت و عالی دریافت کنند. این محصول نیز با بدنه ای از جنس فوم ساخته شده که در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است. این جنس دارای طول عمر بالایی بوده که در مقابل با دریافت یک ضمانت نامه دو ساله اسودگی خاطر شما را به همراه می اورد. توجه داشته باشید پوشش بدنه این مبل شنی قابل تعویض و یا حتی شست و شو می باشد.

ابعاد و وزن

در ابتدای مطلب بیان شده که محصول این محصول فضایی بیضی شکل را اشغال می کند. این محصول دارای طولی معادل 74 سانتی متر و عرضی معادل 65 سانتی متر است. با توجه به ارتفاع 95 سانتی متری این مبل شنی شما می توانید یک استراحت فوق العاده عالی را تجربه کنید. این محصول با وزن بدنه بسیار کم 4 کیلوگرمی می تواند وزنی در حدود 100 کیلوگرم را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

ابتدا محصول را از بندی خود خارج کرده و در محل مورد نظر قرار دهید. توجه کنید این مبل شنی کاملا اماده در اختیار شما قرار خواهد گرفت و نیاز به راه اندازی ندارد. این محصول برای فرم گیری و به شکل ایده ال در امدن نیاز به زمان دارد. با چندبار نشستن بر روی ان به راحتی قابل استراحت می شود. برای حفظ طول عمر محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری کنید. از وارد نمودن وزنی بیش از توان محصول به ان جدا پرهیز کنید.

جمع بندی

مبل شنی فومی اینتکس محصولی زیبا و با کیفیت بوده که در عین سادگی طرفداران فراوانی دارد. این محصول با سهولت حمل و نقل اسان خود توانست در مدت کوتاهی رضایت مصرف کنندگان را کسب کند. شما نیز اگر خرید این مبل شنی زیبا را دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت اینتکس تهران اقدام به خرید انلاین کنید.

نقد و بررسی سایت تهران اینتکس

در میان تنوع بسیار زیادی که از مبل های شنی وجود دارد ، شاید کمتر مبل شنی را بتوانید مشاهده کنید که دارای رویه فومی می باشد ، مبل های شنی ویژگی ها و خصوصیت های مختلفی دارند که باعث شده است تا شما بتوانید بهترین عملکرد را از این محصولات داشته باشید . مبل های شنی می توانند گزینه ای بسیار عالی برای استراحت کردن و نشستن شما باشند ، به دلیل اینکه طراحی آن ها فوق العاده بوده و شما می توانید در یک شرایط فوق العاده خوبی از آن ها استفاده کنید . به همین منظور ما قصد داریم تا شما را با یک مبل شنی متفاوت یعنی مبل شنی فومی اینتکس آشنا کنیم که توسط یک برند معروف نیز ساخته شده است و می تواند کیفیتی فوق العاده را از آن انتظار داشت . 

یک مزیت و ویژگی بسیار خوبی که مبل شنی به ویژه مبل شنی فومی اینتکس مورد بحث ما دارد ، این است که ابعادی که برای ساخت آن در نظر گرفته شده است ، ابعاد بزرگی بوده و می توان گفت جادار است و شما می توانید راحت تر از مبل شنی استفاده کنید . این ویژگی بسیار خوب را می توانید در بسیاری از مبل های شنی مشاهده کرده و به خوبی از آن ها استفاده کنید . بدین منظور ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما از مبل های شنی استفاده کنید ، برای اینکه با یک بار امتحان کردن این نوع از مبل های شنی ، مشاهده خواهید کرد که نشستن آزادانه بر روی یک مبلی که بسیار نرم و راحت است ، می تواند چه لذتی داشته باشد . 

همانطور که در بخش توضیحات خدمت شما ارائه شد ، مبل های شنی می توانند بسیار نرم و راحت باشند ، شاید حتی در ابتدای خرید و پس از تحویل گرفتن مبل شنی ، شما شکل و شمایل خاصی را از مبل شنی نداشته باشید ، ولی می تواند به راحتی با دست به آن فرم بدهید ، این ویژگی بسیار خوب مبل شنی است که باعث شده تا شما بتوانید بهترین عملکرد را از آن ها داشته باشید . برای اینکه استراحت کردن خود را بهبود ببخشید ، می توانید زیرپایی برای مبل شنی خود خریداری کرده و از آن برای اینکه پاهای خود را همسطح با بدن خود قرار دهید استفاده کنید . در این حالت شما می توانید احساس رضایت بیشتری داشته باشید و بتوانید در جلوی تلویزیون نشسته و ساعت ها فیلم ببینید . 

در میان مبل های شنی ، می توانید مبل هایی را پیدا کنید که مناسب برای استفاده گیمر ها بوده و با عنوان مبل شنی گیمینگ شناخته می شوند ، این مبل ها استاندارد هستند و شما بسیار راحت می توانید از آن برای بازی های خود استفاده کنید . البته برخی از مبل های شنی نیز برای مطالعه ساخته شده اند که می توانید از آن ها نیز به منظور مطالعه کردن استفاده کنید . با توجه به موارد گفته شده ، می توانید مشاهده کنید که مبل های شنی دارای طراحی استاندارد و طبی هستند . رویه فومی زیبایی ظاهری فوق العاده ای را دارد و باعث شده است تا این مبل یک مبل شیک و زیبا باشد . 

در میان بسیاری از رنگ ها که برای ساخت مبل شنی به کار می رود ، رنگ های کرمی و توسی از بهترین رنگ هایی است که همواره از آن ها استفاده می شود . رنگ هایی که به آن ها اشاره شد ، جز رنگ هایی هستند که به هیچ وجه دموده نخواهند شد و همیشه در بورس خواهند ماند ، برای همین است که سفارش هایی که فروشگاه اینتکس از مبل شنی فومی اینتکس داشته است ، بسیار بالا بوده و مشتریان زیادی علاقه مند به خرید مبل شنی فومی اینتکس هستند . این محصول همچنین ساخت برند اینتکس است و شما می توانید آن را با ضمانت فروشگاه اینتکس نیز خریداری کرده و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید .

طول 74 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه فوم مخصوص
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...