مبل شنی قرمز اینتکس

MBL-075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی قرمز اینتکس

مبل شنی قرمز اینتکس از خلاقانه ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که در ساخت و تولید ان تمام نکات استاندارد را رعایت کرده است. این محصول به گونه ای طراحی شده که یک نفر بزرگسال می تواند به راحتی بر روی ان نشسته و به استراحت بپردازد. در همین خصوص باید عنوان کرد که مبل شنی قرمز اینتکس دارای تکیه گاه بلند بوده و در راستای همین تکیه گاه جایگاه قرار گیری دست هم در هر دو طرف این محصول دیده می شود که بهترین ارگونومی ممکن را برای شما خلق کرده است. هم چنین با هر بار نشستن بر روی این محصول این محصول بخش نشیمنگاه این کالا به دلیل استفاده از مواد داخلی فیبر ، بیشتر فرو رفته و نشست می کند که این امر باعث می شود اینمبل شنی هربار راحت تر و نرم تر از قبل باشد. داشتن بدنه مقاوم و همین طور وزن کم نیز از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

مبل شنی قرمز اینتکس

مبل شنی قرمز یکی از زیبا ترین و ناب ترین طراحی های مبل های شنی از شرکت نامدار اینتکس بوده و به غیر از طراحی و شکی زیبا و خلاقانه ای که دارا است بسیار نرم و مقاوم می باشد. این محصول به صورتی طراحی شده تا یک انسان بالغ بر روی آن نشسته و به استراحت پرداخته تا با این محصول آرامش را به ذهن و جسم خود بر گرداند. ما در این قسمت سعی داریم تا با کمک متخصص های مجربمان، تجربه های آن ها را برای شما به اشتراک گذاشته تا هر یک از شما با هزینه ایی که می خواهید بپردازید، بهترین محصول خریداری کرده تا از خریدتان پشیمان نشوید پس با ما و این مقاله همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

این مبل به صورتی طراحی شده که دارای تکیه گاه بلند و نرم بوده و در امتداد این تکیه گاه محلی برای قرار گیری دست ها معین و تعبیه شده است. این مبل بسیار راحت و نرم بوده و با هر بار نشستن بر روی این مبل شنی آرامش را به خود هدیه می دهید. داخل این مبل شنی پر شده از فیبر های مخصوصی بوده و رنگی که در آن به کار برده شده تا به منزل شما نمایی خاص و زیبایی بدهد قرمز می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه از دلایل اصلی خرید هر مصحولی بدو شک می باشد و محصولی که جنس و کیفیت خوبی نداشته باشد حتما مشتریان از آن نا راضی خواهند بود. به این منظور جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی می باشد. هم چنین دانه های ریزی از جنس فیبر داخل آن پر شده است و آن را بسیار نرم و دلپذیر کرده است. پس از لحاظ جنس این محصول نگرانی نداشته باشید و آن را با خیالی آسان خریداری نمایید.

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن آن به ترتیب عبارت است از: طول : 94 سانتی متر ،عرض : 94 سانتی متر ، ارتفاع : 84 سانتی متر ، تحمل وزن : 100 کیلو گرم و در آخر وزنی بالغ بر 6 کیلو گرم را دارا است و به آسان حمل و جا به جا  می شود.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد. اما در خصوص نگهداری باید ذکر شود که از نزدیک شدن وسایل تیز به این محصول خودداری و احتیاط کنید تا به بدنه آن خدشه و پارگی وارد نشود اما در صورت بوجود آمدن همین اتفاقی هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دو سال ضمانت دارد و شما با ارسال این محصول به نمایندگی تهران اینتکس آن را مثل روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

مبل شنی قرمز اینتکس یکی از زیبا ترین و خاص ترین محصولات شرکت نامدار اینتکس می باشد و به غیر از طذاحی، رنگ و نرمی خارق العاده ایی که دارد ، جنس بدنه آن از پلی استر بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد. همچنین این محصول بسیا ر سبک بوده و به آسانی قابل حمل می باشد. اگر این محصول را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

نقد و بررسی مبل شنی قرمز اینتکس

مبل شنی قرمز اینتکس بدون شک یکی از بهترین مدل های مبل شنی می باشد که به واسطه ابعاد بزرگی که دارد می تواند فضای خوبی را برای نشستن شما فراهم کند . این محصول دارای رنگ شاد و بسیار زیبا می باشد که به خوبی می تواند در دیزاین خانه تاثیر گذار باشد . از مزایای مبل های شنی می توان به تنوع رنگی بسیار خوب آن ها اشاره کرد به طوریکه نمی توان این تنوع را در سایر مبل ها مشاهده کرد . از این رو شما می توانید به خوبی مبل شنی دلخواه خود را با انتخاب رنگ و طرح مد نظر با تم و دیزاین اتاق خواب ، محل کار و ... هماهنگ و ست کنید .

مبل های شنی در دسته مبل های طبی قرار می گیرند ، این محصولات به واسطه طرح و انعطاف پذیری بسیار عالی خود می توانند نشیمنگاه های خوبی برای تمامی افراد حتی کسانی که مشکلاتی در مفاصل و کمر دارند باشد ، زیرا محتوای داخلی آن ها خاصیت اسفنجی داشته و به خوبی می تواند فرم بدن را گرفته و گودی کمر را نیز به خوبی پر کند ، از این رو فشاری بر روی اندام ها احساس نخواهید کرد و ساعت های طولانی تری را می توانید به نشستن ادامه دهید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل مبل شنی قرمز همراه ما باشید تا با کسب اطلاعات کامل بتوانید در خرید مبل شنی خود موفق باشید .

ساختار و نحوه تولید مبل شنی

این مبل شنی بر خلاف بسیاری از مبل های شنی راحتی دارای ظاهر تقریبا ثابت بوده و به مانند دیگر مبل ها نمی توانید فرم آن را تغییر دهید ، اما با این حال انعطاف بسیار عالی را از محصول شاهد خواهید بود . این مبل شنی دارای تکیه گاه بلندی است که به خوبی می تواند کمر شما را پوشش دهد ، انتخاب مبل هایی که پشتی و تکیه گاه ندارند برای نشستن های طولانی مدت مناسب نیستند و چه بسا از آن ها برای کوتاه مدت استفاده می شود ، بنابراین اگر فردی هستید که ساعت های زیادی را به مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون و حتی گیم هستید ، این مبل شنی یعنی مبل شنی قرمز اینتکس گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود .

نوع طراح و نحوه دوخت می تواند فرم و ساختار مبل شنی را مشخص کند ، این مبل شنی هیچگونه پایه و فریمی نداشته و برای ساخت آن از هیچگونه فلز ، پلاستیک ، چوب و ... استفاده نشده است و تنها برای ساخت آن از پوسته و آستری پارچه ای و محتوای شنی یونولیتی استفاده شده است که در کنار هم تشکیل مبل شنی قرمز را داده اند .در طرفین مبل دو دستگیره قرار دارد که به واسطه آن می توانید مبل شنی را به راحتی جابجا کنید . وزن کلی محصول نیز تنها 6 کیلوگرم بوده و به سادگی می توانید آن را جابجا کنید .

مراقبت و تعمیرات مبل شنی

برای ساخت مبل شنی قرمز اینتکس از پارچه پلی استر استفاده شده است ، این جنس بسیار مقاوم و با دوام است اما ممکن است بر اثر استفاده نادرست و یا بر اثر اتفاق آسیب هایی را ببیند . از آنجا که پلی استر پارچه ضد آب است ، در صورت پاره شدن مبل شنی دیگر محصول ضد آب نخواهد بود . معمولا این محصولات از دوخت پاره می شوند ، بنابراین شما می توانید نسبت به تعمیرات محصول اقدام کنید . همانطور که در بخش های قبل اشاره شد رویه این مبل شنی قابل جدا شدن از آستری می باشد ، بنابراین در صورت آسیب دیدن می توانید رویه را جدا کرده و به خیاطی ببرید تا آن را تعمیر کند .

شما می توانید جهت تعمیرات مبل شنی خود را برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید تا نمایندگی مبل شنی ، تعمیرات مبل شنی شما را بر عهده بگیرد . مبل های شنی همچنین ممکن است در دراز مدت افت داشته باشند ، علت افت مبل شنی نیز به دلیل فشرده شدن یونولیت های استفاده شده در داخل مبل شنی می باشد . شما می توانید به سادگی این محتوا را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و خودتان اقدام به شارژ مجدد مبل کنید ، دسترسی به این محتوا از طریق زیپ های تعبیه شده وجود دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه تماس بگیرید .

طول 94 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
رنگ بدنه قرمز
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...