مبل شنی متوسط یک نفره

bestway 43883

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی متوسط یک نفره

مبل شنی یک نفره یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات شرکت بست وی می باشد . جنس بدنه این محصول از پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی می باشد  این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار استفاده نمایید . مبل شنی یک نفره با توجه به تحمل وزن بالا و طرح و رنگ های مختلفی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول ز جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این مبل افزوده است و همچنین در قسمت زیری این محصول یک زیپ مخفی وجود دارد که به شما کمک می کند که مواد محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل را به شکل دلخواه خوذ تبدیل کنید و همچنین می توانید قسمت رویی این محصول را جدا کرده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی متوسط یک نفره

مبل شنی یک نفره

مبل شنی یک نفره یک مبل فوق العاده راحت و زیبا می باشد که در سال جدید میلادی تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول نرمی و لطافت فوق العاده بالایی داشته و به همین دلیل در دسته پر فروش ترین مبل های شنی موجود در بازار قرار گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد صورت گرفته است به گونه ای که زیره ان به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد. نوع دوخت این محصول به صورتی انجام شده که کم ترین نمایش را در جلوی بدنه دارد. بخش تکیه گاه این محصول هم به صورتی طراحی شده که از اطراف عریض تر بوده و هر چه به سمت بالا می رویم نازک تر می شود. علاوه بر این ها به گونه ای طراحی شده که به صورت کامل می توانید به ان تکیه داده و به استراحت بپردازید. در ارتباط با نشیمنگاه این محصول هم باید عنوان کرد که به صورت فرو رفته طراحی و تولید گردیده است که نرمی و لطافت بالایی دارد. هم چنین یک عدد زیپ مخفی در زیر این مبل شنی تعبیه شده است که می توانید با باز کردن ان محتویات داه=خل این محصول را جا به جا کرده و یا حجم ان را کم و زیاد کنید. علاوه بر این ها این محصول به صورت یکدست قهوه ای رنگ تهیه و تولید شده است که فوق العاده زیبا و چشم نواز می باشد.

جنس بدنه

در ارتباط با جنس بدنه این محصول هم باید عنوان کرد که این مبل ساخته شده از رویه جنس پارچه می باشد که فوق العاده مقاوم است و از کیفیت بالایی برخوردار است. هم چنین محتویات داخل این محصول هم همگی از نوع فیبر می باشند که در صورت اسیب دیدن هم می توانید به سادگی ان ها را تعویض نمایید.

ابعاد و وزن

طول این مبل 90 سانتی متر و عرض ان هم همانند طولش 90 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول 110 سانتی متر می باشد. تمام این موارد به صورت استاندارد طراحی شده که جای خیلی زیادی را اشغال نخواهد کرد و به سادگی می توانید از ان در منزل استفاده کنید. علاوه بر این ها این محصول تنها 5 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را در محل مورد نظر قرار داده و استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول نیاز به هیچ وسیله ای نخواهید داشت. تنها کافی است پس از خریداری این محصول بر روی ان بنشینید تا شکل کامل به خود گیرد. هم چنین در صورت عدم رضایت از شکل گرفته شده بدن شما بر روی این مبل شنی می توانید به سادگی با جا به جا کردن فیبر های داخل این محصول شکل مورد نظر را بر روی ان پیاده سازی کنید تا با خیال راحت از ان استفاده کنید. علاوه بر این ها در رابطه با مراقبت و نگهداری از این محصول هم باید عنوان کرد که از ضربه وارد کردن و همین طور فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این مبل جدا خودداری کنید چون این کار باعث اسیب رسانی شدید به این محصول می گردد. هم چنین می توانید بر روی این محصول ملافه هم پهن کنید که از نشستن گرد و خاک و یا ریختن مایعات بر روی ان جلوگیری شود. با رعایت این نکات به سادگی می توانید سالیان سال از این محصول با کیفیت بی نظیر استفاده نمایید.

جمع بندی

مبل شنی یک نفره محصولی با کیفیت و بی نظیر می باشد که بدنه ای انعطاف پذیر داشته و قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را دارا می باشد. هم چنین این محصول دارای دو سال گارانتی بوده که در صورت برخورد با هرگونه مشکلی می توانید ان را با کارشناسان ما در میان بگذارید. جهت خرید این محصول با قیمت عالی می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی فروش مبل شنی در ایران اقدام نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...