مبل شنی مخملی بزرگسال

bestway 43751

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی بزرگسال

مبل شنی مخملی بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد با جدیدترین دستگاه های روز دنیا تولید شده است . این محصول زیبا با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم انعطاف پذیر می باشد به همین جهت می توانید مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توایند قسمت رویی محول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی مخملی بزرگسال بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید.و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی مخملی بزرگسال از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی مخملی بزرگسال

مبل شنی مخملی بزرگسال از زیبا ترین و شکیل ترین مبل های شنی طراحی شده برای سنین بزرگسال می باشد که با ابعاد بزرگ و استاندارد خود می تواند برای تمامی بزرگسالان با هر قد و وزنی مناسب باشد . کیفیت بسیار خوب این محصول می تواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند ، از سوی دیگر انعطاف پذیری عالی محصول می تواند نشیمنگاهی دلخواه و بسیار راحت را برای هر فردی ایجاد کند . در این بخش قصد داریم تا به صورت کامل و مفید به ویژگی ها و خصوصیات مبل شنی مخملی بزرگسال پرداخته و شما را در خرید مبل شنی مخملی بزرگسال راهنمایی کنیم ، پس با نقد و بررسی محصول همراه ما باشید .

طراحی مبل شنی مخملی بزرگسال

مبل شنی مخملی بزرگسال از طراحی مخروطی یا گلابی شکل برخوردار است که این طراحی به واسطه ارتفاع خوبی که به مبل شنی بخشیده است ، سبب آن شده تا تکیه گاه خوبی را نیز در مبل شنی داشته باشیم . این محصول در ابتدا فرم خاصی نداشته و شما می توانید به صورت دلخواه به مبل شنی فرم داده و بر روی آن بنشینید ، برای ساخت این محصول تنها از دو لایه پارچه و محتوای شنی خرد شده و متحرک استفاده شده است که با شناوری عالی این محتوا ، فرم پذیری مبل شنی نیز بسیار عالی شده تا اینچنین مبل شنی مخملی بزرگسال از نظر نرمی و راحتی بسیار خاص و منحصر به فرد باشد .

جنس مبل شنی مخملی بزرگسال

برای ساخت مبل شنی مخملی بزرگسال همانطور که در بخش ساختار ارائه شد ، از دو لایه پارچه ای برای رویه و آستری و از مواد شنی برای پر کردن مبل شنی استفاده شده است که در این بخش به جنس آن ها خواهیم پرداخت . برای تولید رویه مبل شنی مخملی بزرگسال از پارچه مخملی و برای آستری آن نیز از پارچه و همچنین برای محتوای شنی محصول از یونولیت استفاده شده است . یونولیت محتوایی اسفنجی و انعطاف پذیر دارد که شکل خرد شده آن می تواند با تحرک بسیار عالی در مبل شنی ، انعطاف پذیری مبل را افزایش دهد . جنس هر دو لایه پارچه ای نیز مقاوم و با کیفیت است که استفاده از مخمل برای رویه سبب لطافت بی نظیر مبل شنی شده است .

شستشو و مراقبت از مبل شنی مخملی بزرگسال

همه مبل های شنی قابل شستشو نیستند ، چه بسا بایستی با توجه به جنس پارچه ای که برای ساخت مبل شنی استفاده شده است ، نسبت به تمیز کردن و شستشو محصولات اقدام کنید . با توجه به اینکه مبل شنی مخملی بزرگسال از پارچه مخملی ساخته شده است ، شما می توانید این پارچه را به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی نیز بشویید ، چرا که محدودیت چندانی برای شستشو وجود ندارد ، اما اگر بر روی مبل شنی ایجاد لکه شده است ، بهتر است به صورت دستی مبل شنی را شسته و براساس نوع لکه ایجاد شده ، مبل شنی را شسته و لکه را پاک کنید . برای شستشو به جهت رفع چرک می توانید از انواع پودر های رختشویی و مواد شوینده معمولی و غیر اسیدی استفاده کنید ، استفاده از سفید کننده به مانند وایتکس برای شستشو مبل شنی مخملی بزرگسال توصیه نمی شود .

آسیب ها و تعمیرات مبل شنی مخملی بزرگسال

مبل شنی مخملی بزرگسال ممکن است به مرور زمان و یا بر اثر اتفاق دچار آسیب دیدگی شود که عمده آسیب هایی که ممکن است مبل های شنی ببینند ، پارگی رویه یا آستری از بخش دوخت می باشد که در این صورت به سادگی می توانید آن را تعمیر کرده و مشکل را برطرف کنید . شما می توانید برای اینکار مبل شنی خود را برای فروشگاه ارسال کرده و تحویل فروشگاه دهید تا نمایندگی این تعمیرات را برای شما انجام دهد ، همچنین خود شما نیز می توانید با خارج کردن و جدا کردن هر لایه ، به لایه مد نظر خود رسیده و در صورت خیاط بودن می توانید آن را دوخته و تعمیرات را انجام دهید .

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که در صورت نیاز بتوانید رویه یا آستری و حتی محتوای شنی محصولات را تعویض کنید که فروشگاه اینتکس این نوع از خدمات را برای مشتریان خود ارائه کرده است . همچنین ممکن است به مرور زمان مبل های شنی دچار افت شوند که با شارژ مجدد می توانید مبل خود را تعمیر کنید که برای اینکار نیز می توانید از فروشگاه اینتکس کمک گرفته و یا با تهیه محتوای شنی از فروشگاه اینتکس ، خودتان تعمیرات را انجام دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...