مبل شنی مخملی طرح خوابیده قهوه ای

bin-3925

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی طرح خوابیده قهوه ای

مبل شنی مخملی طرح خوابیده قهوه ای یکی از محبوب ترین و راحت ترین مبل های شنی تولیدی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . طراحی این مبل شنی به صورت خوابیده می باشد که از این رو مناسب برای استفاده در منازل و اتاق های خواب می باشد و بهترین جالت را برای بدن شما فراهم می آورد که در هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست نمی دهد . جنس رویه این مبل شنی از نوع مخملی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از فول مخصوص ساخت مبل های شنیو هپی چیر استفاده شده است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . وزن این محصول 4 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل شنی مخملی طرح خوابیده قهوه ای با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی طرح خوابیده قهوه ای

مبل شنی مخملی طرح خوابیده قهوه ای می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای استفاده در محیط های منازل و اتاق های خواب باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی مخملی طرح خوابیده قهوه ای همراه ما باشید تا شما را با این مبل شنی کاربردی بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل شنی به صورت خوابیده همراه با تکیه گاهی نیمه بلند می باشد که از راحتی منحصر بفردی برخوردار است و به خوبی می تواند بهترین حالت را برای بدن شما فراهم آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد  و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین این مبل شنی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ قهوه ای را فراهم آورده ایم که یکی از پر فروش ترین رنگ ها محسوب می شود . علاوه بر آن رویه این مبل شنی به صورت مواج می باشد که به خوبی گودی کمر را پر کرده و مانع از تعریق بدن شما می شود . از جمله ویژگی های کلیدی ای محصول ، قابلیت تعویض اجزای داخلی و همچنین رویه این مبل شنی می باشد که در جهت افزایش طول عمر این محصول بسیار موثر است .

جنس بدنه :

جنس رویه این مبل شنی از مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به خوبی برای شما عزیزان تداعی کننده تخت های خانگی سنتی باشد . همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که به خوبی می تواند وزن شما را مهار نماید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل شنی زیبا به اندازه های ( طول : 130 سانتی متر ، عرض  : 70 سانتی متر و ارتفاع : 64 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای ایده آل ایجاد شده برای یک نفر دارد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول نیز 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی که دارد به 4 کیلو گرم می رسد که سبک می باشد و با توجه به دستگیره ای که در ساختار آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

مبل شنی مخملی طرح خوابیده قهوه ای از سری مبل های با کیفیت و آرگونومی ساخت فوق العاده می باشد که در سال جاری به بازار عرضه شده است و از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار می باشد . مبل شنی مخملی طرح خوابیده قهوه ای با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 130 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 64 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...