مبل شنی مخملی نوک مدادی

MBL-21027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی نوک مدادی

مبل شنی مخملی یک نفره نوک مدادی اینتکس از سری مبل های شنی باکلاس و شکیل می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده از آن برای  شما فراهم می آورد . این مبل شنی به تازگی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که  تمامی رنگبندی ها را با بهترین کیفیت و قیمت می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده و خریداری نمایید . جنس رویه این مبل شنی از مخمل می باشد که در نرمی کمک بسیار زیادی کرده و کاملا راحت و آرام بخش می باشد . همچنین لازم به ذکر است که پارچه استفاده شده در ساخت رویه این مبل شنی به صورت کاملا قابل شستشو می باشد. ساختار داخلی تشکیل دهنده این مبل شنی از فیبر یا همان یونولیت خُرد شده مخصوص می باشد که استحکام ایده آل و متناسب با ساختار مبل های شنی را برای شما فراهم می آورد که قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را داراست . این مبل شنی دارای یک عدد زیپ در بخش زیرین خود یا کف مبل می باشد که با استفاده از آن می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی محصول کنید . مبل شنی مخملی یک نفره نوک مدادی اینتکس در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید.

نقد و بررسی مبل شنی مخملی نوک مدادی

مبل شنی یک نفره مخملی یکی دیگراز محصولات اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و طرفداران زیادی بخصوص مشکل پسندان دارد. این محصول نرم و راحت کاربرد های زیادی در محیط کاری ، خانگی و مکان های مختلف دارد.برای خرید مبل شنی نیاز به آشنایی کاربرد ها و جزئیات این محصول پرطرفدار دارید پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت :

مهم ترین بخشی که باعث جذابیت و زیبایی محصول می شود و به آن توجه میکنند طراحی و چگونگی ساخت آن می باشد در این قسمت قصد داریم شما را با نوع طراحی و ساخت این محصول آشنا سازیم این مبل شنی بصورت گرد و انعطاف پذیری بالایی طراحی شده است تا از نرمی و راحتی این محصول لذت ببرید  رنگ این محصول بصورت کاملا یکدست نوک مدادی می باشد همچنین این محصول دارای رنگبندی های متنوع و جذب کننده می باشد تا حس آرامش را با این مبل های راحت تجربه کنید در قسمت زیرین این مبل شنی یا به عبارت دیگر در کف این محصول یک زیپ جهت تعویض و تغییر ساختار داخلی آن و یا تغییر و شستشوی رویه مبل بکار می رود همچنین در یک طرف مبل یک جیب نسبتا بزرگ طراحی شده که می توانید وسایل شخصی خود را در داخل آن قرار دهید.

جنس بدنه :

مهم ترین بخشی که برای خرید یک محصول باید به آن توجه کنید و اهمیت دهید جنس آن می باشد که نشانه کیفیت محصول است و ما در این قسمت قصد آشنایی شما را با این بخش مهم داریم. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد در تست های انجام شده متوجه مقاومت بالای آن در برابر فشار،ضربه و ساییدگی شدیم که این امر نشان دهنده ساخت با کیفیت این مبل شنی می باشد.جنس رویه این محصول از پارچه مخملی و قابل شستشو میباشد  و همچنین مواد داخلی این مبل شنی بزرگسال از یونولیت (فیبر) مخصوص ساخت مبل های شنی یا هپی چیر استفاده شده است که از نرمی وانعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

 

ابعاد،وزن و وزن تحمل :

ابعاد مبل شنی تک نفره بزرگسال دارای اندازه هایی از قبیل : (طول: 85 سانتی متر ، عرض:80سانتی متر و ارتفاع:90 سانتی متر) می باشد که قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 100 کیلوگرم می باشد که نشان دهنده کیفیت این محصول میباشد در برابر سایز بزرگ این محصول دارای وزنی سبک معادل7 کیلوگرم است که میتوان به سادگی این مبل شنی را به حرکت در آورده و در جای مورد نظر قرار داد و از استفاده آن لذت ببرید.

جمع بندی :

مبل شنی یک نفره مخملی از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفدران خود می باشد این مبل شنی تک نفره در رنگبندی های مختلف و متنوع روانه  بازار شده است.جنس رویه این مبل شنی از پارچه مخملی می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ضربه و سایر آسیب دیدگی ها دارد مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 100 کیلوگرم را به این محصول داده است این مبل شنی یک نفره  با بهترین و برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه مرکزی تهران اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات و کاربرد های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید این مبل شنی و ضمانت دو ساله  آن لذت ببرید.

طول 120 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه نوک مدادی
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...