مبل شنی مربعی ساده اینتکس

mbl-1003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مربعی ساده اینتکس

مبل شنی مربعی ساده اینتکس یکی از مبل های شنی ساده و در عین حال جذابی است که از ان می توانید چندین استفاده متفاوت کنید. در ابتدا مهم ترین نکته این است که می توانید بر روی ان نشسته و احساس نرمی و راحتی را با این مبل شنی تجربه کنید. هم چنین از این محصول به دلیل داشتن ابعاد مناسب می توانید به عنوان زیرپایی هم استفاده کرده و ان را در کنار مبل های خود قرار دهید تا بهترین ارگونومی را در هنگام نشستن برای پاهای خود هم فراهم کنید. از دیگر موارد مهم در خصوص این محصول پارچه مخملی ان است که کیفیت فوق العاده ای داشته و به راحتی دچار اسیب دیدگی و افت کیفیت نخواهد شد. هم چنین این محصول تنها 3 کیلو گرم وزن دارد که باعث شده تا بتوانید به راحتی ان را در منزل و یا مکان مورد نظر خود جا به جا کرده و در مکان مناسبش این محصول را قرار دهید. تمامی این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد که می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس آن را خریداری کنید.

نقد و بررسی مبل شنی مربعی ساده اینتکس

مبل شنی مربعی ساده اینتکس برخلاف بسیاری از مبل های شنی به صورت مربعی ساخته شده است که آن را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است . مبل های شنی به واسطه انعطاف پذیری بسیار خوبی که دارند مناسب برای نشستن ها بوده و می توانند نرمی و راحتی خاصی را به دنبال داشته باشند . مبل شنی مربعی ساده اینتکس دارای ظاهری زیبا بوده که ویژگی های بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در ادامه با نقد و بررسی کامل تر با این ویژگی ها آشنا خواهید شد . پس اگر قصد خرید مبل شنی مربعی ساده اینتکس را دارید توصیه می کنیم که ادامه مطلب را مطالعه فرمایید .

راهنمای خرید مبل شنی مربعی ساده اینتکس

با راهنمایی های لازم شما می توانید بهتر تصمیم گرفته و مبل شنی مناسب تری را انتخاب کنید . مبل های شنی تنوع ساختاری بسیار زیادی دارند که بیشتر آن ها دارای تیکه گاه هستند ، اما مبل شنی مربعی ساده اینتکس فاقد پشتی بوده که بایستی به آن دقت داشته باشید . در خرید مبل شنی بایستی به نکات دیگری مانند تحمل وزن محصول ، جنس و نوع طراحی آن دقت ویژه ای داشته باشید ، بنابراین برخی از مبل ها که برای کودکان ساخته شده اند ، قادر به تحمل وزن های بالا نیستند . 

طراحی و تولید مبل شنی مربعی ساده اینتکس

با توجه به تصویر محصول و همچنین نام آن می بینیم که طراحی این مبل شنی به صورت مکعب مربع طراحی شده است که طول هر ضلع و ارتفاع آن 90 سانتی متر می باشد ، این ارتفاع و همچنین مساحت مبل شنی مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده که می توانند به راحتی بر روی آن نشسته و استراحت کنند . این محصول می تواند به عنوان یک زیرپایی نیز ایفای نقش کند . شما می توانید با قرار دادن مبل شنی در کنار دیوار برای خود یک تکیه گاه ایجاد کنید . این محصول کاملا پرتابل و سبک است که به سادگی می توانید آن را جابجا کرده و در هر جایی استفاده کنید ، این موضوع به شما می تواند اجازه دهد تا در بوتیک ها و دفاتر کار خود نیز با جابجایی مبل ، از آن استفاده نمایید .

جنس مبل شنی مربعی ساده اینتکس

جنس مبل شنی مربعی ساده اینتکس به واسطه طراحی سه لایه خود ، از اجناس متنوعی تولید شده است ، برای ساخت رویه آن از پارچه مخملی استفاده شده است ، این پارچه از بهترین اجناس برای تولید مبل ها و انواع کیف و پوشاک می باشد ، زیرا نرم و لطیف بوده و ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد ، همچنین این جنس طول عمر بالایی داشته و در برابر ساییدگی مقاوم است . این پارچه کیفیت بالایی داشته و در طول زمان تغییر رنگی نخواهد داد . به واسطه استفاده از این جنس ، مبل شنی از تعرق بدن جلوگیری خواهد کرد . مواد داخلی این مبل نیز تشکیل شده از فیبر های خرد شده می باشد که به دلیل طراحی خرد شده خود ، در داخل مبل شناور بوده و می توانید به خوبی به مبل فرم بدهید .

شستشو مبل شنی مربعی ساده اینتکس

رویه قابلیت جدا شدن از بخش های داخلی را داشته و به واسطه جنس مخملی خود که از پارچه مخمل ساخته شده است ، امکان شستشو را فراهم کرده است ، بنابراین در صورت کثیف شدن مبل شنی ، به راحتی می توانید آن را به مانند لباس های مخملی خود شسته و لکه ها و چرک ها را از بین ببرید . شما می توانید از پودر های رختشویی و مواد شوینده مختلف برای شستشو رویه مبل شنی استفاده نمایید . به دلیل کثیف نشدن مواد داخلی و همچنین بو نگرفتن آن ، نیازی به شستشو تمام مبل نخواهد بود .

تعمیرات مبل شنی مربعی ساده اینتکس

فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی را برای محصولات شنی خود به مانند مبل شنی مربعی ساده اینتکس فراهم کرده است که در صورت نیاز به تعمیرات ، شارژ کردن مجدد مبل و ... محصول را جهت تعمیرات برای فروشگاه ارسال کنید تا به بهترین شکل و به صورت تخصصی این تعمیرات صورت گیرد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه نارنجی - کرم
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...