مبل شنی مطالعه اینتکس

MBl-55653

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مطالعه اینتکس

مبل شنی مطالعه اینتکس یکی از مبل های شنی چند منظوره می باشد که با توجه به آرگونومی ساخت مهندسی شده ای که دارد می تواند در موارد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد . به هنگام مطالعه ، سطحی که بر روی آن قرار می گیرد به علت تمرکزی که دارید بسیار مهم می باشد . همچنین ساختار این محصول به گونه ای می باشد که به هنگام استفاده از آن در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست نمی دهد . جنس رویه این محصول از پلی استر می باشد که در ساخت مبل های شنی به صورت متداول مورد استفاده قرار می گیرد . این تداوم استفاده از پی استر در ساخت مبل های شنی به علت کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین به منظور بالا بردن راحتی فرد مصرف کننده در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا ، انعطاف پذیری را نیز برای شما فراهم می آورد . لازم به ذکر است که در بخش کف این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید  در صورت لزوم اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . مبل شنی مطالعه اینتکس در فروشگاه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

مبل شنی مطالعه اینتکس از سری محصولات پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که با طراحی ایده آل خود توانسته در بین مصرف کنندگان به جایگاه ویژه ای دست یابد . این محصول از کیفیت و کارایی مطلوبی برخوردار بوده و با توجه به تحمل وزن بالایی که دارد به آسانی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . در ادامه این مقاله با نگاهی ریز بینانه به تشریح دقیق تری از جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی اینتکس همراهی می کنیم...

طراحی و آرگونومی ساخت

مهم ترین ویژگی این مبل شنی طراحی خاص و متفاوت آن می باشد که قادر است تا در نگاه اول هر بیننده ای را مجذوب خود نماید . همانطور که در تصویر فوق مشاهده می نمایید، این مبل شنی دارای یک تکیه گاه بوده که بدن شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از خستگی شما در حین مطالعه و استراحت می شود . در بخش های کناری دارای دو جایگاه قرار گیری دست بوده که راحتی آن را بیش از پیش تضمین می نماید . همچنین دو کیسه کوچک و متوسط برای قرار گیری وسایل مورد نیاز شما در کناره آن تعبیه شده است . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ قرار داده شده که با استفاده از آن می توانید یونولیت های داخل آن را تخلیه و تعویض نموده و یا حجم آن را تغییر داده و به فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . همچنین شما قادر خواهید بود تا رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید .

جنس بدنه

بی شک همه ما خواستار محصولی هستیم که بتوانیم مدت زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببریم . شرکت اینتکس به جهت افزایش طول عمر و دوام این محصول ، رویه آن را از پارچه پلی استری در نظر گرفته تا در هنگام جابه جایی دچار ساییدگی نشده و در حین استفاده نیز مقاومت بالایی از خود به نمایش گذارد . همچنین این رویه با توجه به دارا بودن نرمی و لطافت ، حس راحتی و آرامش را در حین استفاده به شما القا خواهد نمود . مواد تشکیل دهنده این مبل شنی از یونولیت های خرد شده می باشد که نرمی و انعطاف آن را بیش از پیش افزایش داده و به آسانی با بدن شما شکل میگیرد . با توجه به نکات ذکر شده این محصول در برابر ضربه و فشار های وارده از مقاومت و استحکام چشمگیری برخوردار بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار داد ابعاد محصول مورد نیاز ما می باشد . این مبل شنی با طول و عرض 84 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر دارای حجمی مطلوب بوده و به راحتی قابل استفاده در هر نقطه از منزل شما می باشد . همچنین این محصول قادر به تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم بوده که جهت استفاده بزرگسالان ایده آل به نظر می رسد . نکته قابل اهمیت دیگر این محصول وزن 5 کیلو گرمی آن می باشد که به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را جابه جا نمایید .

جمع بندی

مبل شنی مطالعه اینتکس محصولی بسیار کاربردی و با دوام می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است . این محصول با توجه به طراحی شکیل ، تحمل وزن بالا و دارا بودن حداقل وزن ممکن در مدت کوتاهی توانست در لیست پرفروش ترین محصولات اینتکس قرار گیرد . این مبل شنی دارای ضمانت 2 ساله بوده که تضمینی بر طول عمر و کیفیت بالای آن می باشد . اگر به این مبل شنی علاقمند شده اید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به تهیه آن نمایید .

نقد و بررسی سایت تهران اینتکس

مبل شنی مطالعه اینتکس یک مبل فوق العاده دوست داشتنی و کاربردی است که شما می توانید از آن برای مطالعه کردن استفاده کنید . مبل های شنی در اشکال و طرح های مختلفی ساخته شده اند ، ولی مبل شنی مطالعه اینتکس یک مبل متمایز و با ساختاری بی نظیر است که آن ها را تبدیل به یک مبل شنی مخصوص مطالعه کرده است تا شما بتوانید به راحتی بر روی آن نشسته و ساعت ها به مطالعه بپردازید . برای همین فروشگاه اینتکس توصیه می کند که در صورت علاقه به داشتن یک مبل شنی برای مطالعه کردن ، مبل شنی طبی مطالعه اینتکس بهترین گزینه برای شما خواهد بود ، چرا که مختص برای اینکار بوده و شما می توانید تنها با یکبار نشستن بر روی مبل شنی و تست کردن آن ، نرمی و راحتی مبل را احساس کنید . به منظور اینکه بیشتر و بهتر با مبل شنی مطالعه اینتکس آشنا شوید ، قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی مبل شنی مطالعه اینتکس به خصوص متریال محصول ، نحوه استفاده و نگهداری ، ویژگی های ساختاری و ... بپردازیم . 

اگر در میان مبل های شنی توجه داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که بسیاری از مبل های شنی فاقد دستگیره بوده و بیشتر آن ها به صورت گرد و ... ساخته شده اند ، ولی چیزی که مبل شنی مخصوص مطالعه اینتکس را متمایز کرده است ، نوع ساختار بدنه ای محصول است که آن را بیش از پیش شبیه به یک مبل کرده است . شما می توانید در این محصول دسته های مبل را داشته باشید تا بتوانید به راحتی در هنگام استفاده کردن ، دستان خود را بر روی آن قرار داده و استراحت کنید . همچنین این دسته های بسیار خوب و نرم می تواند راحتی هر چه بیشتر را برای دستان شما در هنگان مطالعه به ارمغان بیاورد . چیزی که بسیار مهم است ، سایز و ابعادی است که یک مبل شنی باید داشته باشد . مبل باید ارتفاع نشیمنگاه مناسبی داشته باشد و همچنین تکیه گاه بلند و با زاویه مناسب داشته باشد تا شما بتوانید بهترین عملکرد را از محصول داشته باشید .

همچنین شما می توانید با جابجایی آسانی که این محصول دارد ، به راحتی مبل شنی مطالعه اینتکس را برداشته و آن را در هر جایی از خانه که دوست دارید قرار دهید . شما می توانید این مبل شنی را حتی به محل کار خود ببرید و در زمان فراغت یا مطالعه ، از مبل استفاده کنید . شما می توانید این مبل شنی را به صورت سفارشی و در رنگ بندی دلخواه خود خریداری کنید . به طور مثال شما می توانید مبل را با پارچه های مختلفی سفارش دهید . این شرایط را تنها فروشگاه اینتکس در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید از این خدمات بسیار خوب استفاده کنید و مبل های شنی خود را به صورت سفارشی خریداری کنید . مبل شنی یک مبل متفاوت است که حتی استفاده از آن در خانه می تواند شکل محیط را تغییر داده و با ظاهر جالبی که دارد ، دیزاین خانه شما را بسیار زیبا تر و جذاب تر از همیشه کند . 

شما می توانید این مبل های شنی را به صورت تکی خریداری کنید و حتی در صورت نیاز می توانید آن را در تعداد بیشتری سفارش دهید . ابعاد بزرگ مبل شنی مطالعه اینتکس می تواند شرایط بهتری را برای شما فراهم کند تا آزادانه بر روی مبل نشسته و از آن استفاده کنید . دوخت مبل شنی همچنین از سایر موارد بسیار مهم است که در کیفیت این محصولات تاثیر بسزایی دارد ، برای همین سعی داشته باشید که مبل های شنی خود را از برند های معروف خریداری کنید و حد الامکان آن را از فروشگاه های معتبر و یا تولیدی های شناخته شده ای خریداری کنید تا از این بابت نیز اطمینان کامل را از کیفیت محصول داشته باشید . 

طول 84 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...