مبل شنی پشت بلند اینتکس

MBl-55650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پشت بلند اینتکس

مبل شنی پشت بلند اینتکس می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های پذیرایی و یا اتاق های خواب باشد . این مبل شنی توسط برند محبوب اینتکس و در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است که در رنگبندی های مختلفی وجود دارد و از همین رو تنوع سلیقه ای بالایی را پوشش می دهد . این مبل شنی دارای رویه ای نرم و انعطاف پذیر از جنس پارچه پلی استر می باشد که درزهای آن به خوبی دوخت شده اند . ساختار داخلی این محصول از یونولیت یا همان فیبر مخصوص ساخت مبل های شنی و بین بگ می باشد که استحکام بالا را در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برای شما به صورت یکجا فراهم آورده است . لازم به ذکر است که در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . همچنین به همراه این محصول و در جهت رضایت خاطر حداکثری مشتریان ، ضمانت 2 ساله نیز برای این مبل شنی اینتکس در نظر گرفته شده است که خیال شما را به طور کلی راحت می کند . مبل شنی پشت بلند اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید . 

نقد و بررسی مبل شنی پشت بلند اینتکس

مبل شنی پشت بلند اینتکس از زیباترین نمونه های تولیدی این کمپانی بزرگ بوده که در سال جدید به بازار عرضه شد. این محصول ظاهری متفاوت نسبت به سایر مبل های شنی داشته و برای استراحت محل استاندارد و مناسبی است. پشتی بلند و ایده ال این محصول با رعایت اصول مناسب یک استراحت عالی را برای شما مهیا می سازد. این محصول با دارای بودن وزن بدنه ای کم می تواند در بالاترین حد وزن را بر روی نشیمنگاه خود تحمل کند. در این مطلب به تحلیل کامل ساختار این محصول خاص خواهیم پرداخت. اگر شما قصد خرید یک محصول طبی و ایده ال را برای استراحت خود دارید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی هر محصول مستلزم رعایت نکات ظریفی بوده تا از کلیشه و تکراری شدن کالا اجتناب شود. از سوی دیگر مبل های شنی دارای ساختاری کاملا همسان هستند. در طراحی این مبل شنی سعی شده نمایی متفاوت نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار ارائه شود. این محصول دارای نشیمنگاهی مربع شکل ساخته شده که با یک ارتفاع بلند راحتی خوبی را به همراه می اورد. تکیه گاه این مبل شنی نیز مثلثی شکل و بلد بوده که مجب اسایش شما می شود. رنگ بدنه محصول دو تیکه و متضاد است. شرکت اینتکس قابلیتی ایجاد نموده تا در صوت تمایل رنگ بدنه را با توجه به سلیقه شما تولید نماید.

جنس بدنه

مشتریان در قبال هزینه پرداختی خود انتظار دریافت یک محصول با کیفیت را دارند. زیرا کیفیت هر محصولی طول عمر بالای ان را به همراه می اورد. به همین دلیل و برای احترام به حقوق مصرف کنندگان در فرایند ساخت این محصول از مرغوبت ترین انواع پارچه استفاده می شود. محصول دارای بدنه ای با جنس پلی استر بوده که در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد. این جنس ضد تعریق بوده و نرمی بدنه مبل شنی را دو چندان می کند.

ابعاد و وزن

از جمله ویژگی های عالی این محصول قابلیت حمل و نقل اسان ان می باشد. این مبل شنی با وزن بدنه فقط 5 کیلوگرمی خود توانایی تحمل وزنی در حدود 150 کیلوگرم را دارد. همانطور که گفته شد نشیمنگاه این محصول مربع شکل بوده که دارای طول و عرضی برابر 90 ساتی متر بوده و ارتفاعی در حدود 110 سانتی متر را دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت کاملا اماده به دست شما می رسد و برای استفاده از ان تنها کافی ست بر روی نشیمنگاه ان نشسته تا فرم ایده ال به دست اید. مواد داخلی این محصول از یونولیت تشکیل می شود. این جنس علاوه بر نرمی دارای وزنی پایین نیز می باشد. در صورت اسیب دیدن شما می توانید مواد داخلی را تعویض کنید. از سویی دیگر شما در صورت تمایل می توانید پوشش بدنه این محصول را نیز تعویض کنید. این مبل شنی با یک ضمانت نامه دو ساله در اختیار شما قرار خواهد گرفت. جهت حفظ طول عمر محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری کنید. همچنین وزنی بیش از توان تحملی به این مبل شنی وارد نسازید.

جمع بندی

مبل شنی پشت بلند اینتکس محصول زیبا برای استفاده در محل و کار و منزل بوده که استکام و نرمی بالایی دارد. این محصول با دارا بودن یک ضمانت نامه معتبر توانسته اسودگی خاطر مصرف کنندگان را فراهم سازد. شمل می توانید جهت خرید این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...