مبل شنی کودک با زیر پایه

bestway 43781

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک با زیر پایه

مبل شنی کودک با زیر پایه یک محصول متفاوت و زیبا می باشد که در طرح و رنگ های زیبا با کیفیتی بالا توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . این محصول دارای یک زیر پایه می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت یا تماشای تلویزیون پاهایتان را بروی زیر پایه قرار داده و راحتی بیشتری را تجربه کنید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . مبل شنی کودک با زیر پایه دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با طرح و رنگ بندی خاصی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این مبل به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و ببرای خرید مبل شنی کودک با زیر پایه از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرد . 

نقد و بررسی مبل شنی کودک با زیر پایه

مبل شنی کودک با زیر پایه مخمل بست وی یکی از پر فروش ترین و کاربردی ترین مبل های شنی کودک و نوجوان می باشد که به تازگی در فروشگاه تهران اینتکس عرضه شده است . این محصول دارای پارچه رویه ای از جنس مخمل می باشد که علاوه بر نرمی و قابلیت ضد سایشی که دارد ، دارای استحکام فوق العاده ای نیز در برابر فشار و ضربه می باشد . این محصول یکی از سری مبل های شنی می باشد که قابلیت عرضه آن در رنگبندی های متنوع و زیبا وجود دارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل مبل شنی کودک با زیر پایه نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

یکی از اولین فاکتورهایی که در هنگام خرید مبل های شنی مورد توجه قرار می گیرد ، نوع پارچه رویه تشکیل دهنده این محصولات می باشد زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر آن ها دارد . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که از دوخت های متراکم تشکیل شده است و استحکام فوق العاده ای را برای این محصول به ارمغان می آورد . پارچه مخمل از جمله محبوب ترین پارچه های قابل استفاده در مبل های شنی می باشد و دلیل این محبوبیت در میان خریداران ، خصوصیت ضد سایش در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل است . طراحی این مبل شنی به گونه ای می باشد که قابلیت تعویض پارچه رویه و همچنین مواد داخلی به راحتی توسط شیاری که در بخش کف آن تعبیه شده است وجود دارد ، این شیار توسط زیپ باز و بسته می شود . همچنین قابلیت جداسازی مواد داخلی از پارچه رویه در مورد زیرپایی نیز صدق می کند و به راحتی می توانید در صورت لزوم اقدام به جداسازی آن نمایید . گفتنی است که قابلیت شستشو پارچه رویه این مبل شنی به وسیله آب و مواد شوینده وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که از مواد شوینده به مقدار بیش از حد استفاده نکنید ، زیرا این امر موجب کاهش طول عمر پارچه می شود .

اما نرمی و انعطاف پذیری مبل های شنی وابسته به ساختار داخلی آن ها می باشد . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم مخصوص نرم و منعطف استفاده شده است که علاوه بر انعطاف پذیری مهندسی شده ، دارای استحکام فوق العاده نیز می باشد . تمامی این فوم داخلی درون آستر قرار دارند و این امر باعث می شود که جدا کردن مواد داخلی از پارچه بیرونی به راحتی امکان پذیر باشد . قابل ذکر است که تمامی مواد داخلی این محصول توسط فروشگاه تهران اینتکس که نمایندگی رسمی برند اینتکس و بست وی در ایران می باشد به صورت جداگانه به فروش می رسد و می توانید در صورت نیاز آن را تهیه نمایید .

از قابلیت های مثبت دیگر این مبل شنی کودک می توان به بالا بودن قابلیت تحمل وزن آن اشاره کرد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 60 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول سبک و برابر با 6 کیلو گرم به همراه زیرپایی می باشد که نشان از سبک بودن آن و سهولت در جا به جایی دارد . اگر قصد تهیه یک مبل شنی با کیفیت و مقرون به صرفه را برای کودک خود دارید که از کیفیت ساخت بالا نیز برخوردار باشد ، پیشنهاد ما به شما عزیزان مبل شنی کودک با زیر پایه مخمل بست وی می باشد که همین حالا می توانید آن را از نمایندگی فروش مبل شنی تهران اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 70 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هادارای زیر پایه
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...