مبل شنی کودک طرح توپ فوتبال

MBL-21017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک طرح توپ فوتبال

مبل شنی کودک طرح توپ فوتبال می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در اتاق های کودک به منظور استراحت باشد . این مبل شنی کودک توسط فروشگاه تهران اینتکس به بازار عرضه شده است که به دلیل شکل ظاهری فانتزی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان به خصوص پسر باز کند . جنس پوسته بیرونی این مبل شنی کودک از چرم مصنوعی می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد . این محصول دارای ساختاری داخلی از نوع فیبر یا همان یونولیت مخصوص خرد شده است که علاوه بر انعطاف پذیری بالایی که دارد ، دارای استحکام فوق العاده می باشد و از این رو به خوبی می تواند با بدن شما حالت گرفته و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت شود . وزن این محصول بالغ بر 2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به خوبی قابل جا به جایی در محیط های خانگی نیز است . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز با توجه به رده سنی کودک و نوجوانی که دارد برابر با 60 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالا و استاندارد این محصول دارد . لازم به ذکر است که با توجه به زیپی که در بخش کف این مبل شنی کودک تعبیه شده است به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا پوسته رویه در صورت لزوم نمایید . برای خرید مبل شنی کودک طرح توپ فوتبال می توانید با مشاوران ما در فروشگاه اینتکس تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

نقد و بررسی مبل شنی کودک طرح توپ فوتبال

مبل شنی کودک طرح توپ فوتبال سری دیگر از محصولات زیبا و با کیفیت فروشگاه اینتکس می باشد که در رنگ و طرح های مختلف طراحی شده و دارای طرفداران خود می باشد.این مبل شنی با رنگ و طرح های جذاب کودکان را تحت تاثیر قرار داده و این امر موجب لذت بردن ان ها در هنگام استفاده می شود. این محصول به صورت گرد طراحی شده و بسیار نرم و راحت می باشد. از این محصول می توانید در اتاق خواب کودکتان استفاده کنید و ان را در محل مورد نظر کودک قرار دهید. برای خرید مبل شنی کودک  نیاز به اگاهی جزئیات و کاربرد های این مبل مانند : طراحی و ارگونومی ساخت ، جنس بدنه ، ابعاد و وزن این محصول دارید پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت :

یکی از مهم ترین بخشی که برای ما اهمیت دارد و منجر به جلب توجه می شود طریقه طراحی و کیفیت و زیبایی ان می باشد به خصوص محصولاتی که مورد استفاده کودکان قرار می گیرد.این محصول با طرح ها و رنگبندی های مختلف طراحی شده که با روحیه کودکان سازگار می باشد و حس ارامش را با این مبل تجربه خواهند کرد. این محصول کاملا گرد و به رنگ سفید و مشکی با طرح توپ فوتبال طراحی شده که کودکان را مخصوصا پسرها را به خود جذب می کند در کف این محصول یک زیپ قرار داده شده است که از ان می توان در دو حالت استفاده کرد حالت اول : تعویض ساختار داخلی یا کم و زیاد کردن حجم ان ، حالت دوم : برای شستشوی رویه مبل یا تعویض ان استفاده می شود.

جنس بدنه :

بخش مهمی که باید با ان اشنا شوید و توجه کنید جنس و کیفیت در حین زیبایی است.جنس رویه این مبل شنی از پارچه چرم مصنوعی و مرغوب قابل شستشو می باشد هم چنین مواد داخلی این مبل از یونولیت (فیبر) مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر می باشد و در تست های انجام شده بر روی این مبل شنی به مقاومت و استحکام این مبل شنی در برابر فشار ، ضربه و ساییدگی پی بردیم.این مبل از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که کودک هنگام استفاده از ان لذت میبرد.

ابعاد ، وزن و وزن تحمل :

ابعاد و اندازه های این مبل شنی کودک به عبارتند از طول : 85 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر می باشد. هم چنین وزن قابل تحمل این محصول برابر با 60 کیلوگرم می باشد اما بر خلاف بزرگی این محصول دارای وزن سبکی معادل 2 کیلو گرم می باشد که می توان به راحتی ان را به حرکت در اورد و در محل مورد نظر قرار داد .

جمع بندی :

مبل شنی کودک از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفدران خود می باشد این مبل شنی درطرح و رنگبندی های مختلف و متنوع روانه بازار های جهانی شده است.جنس رویه این مبل شنی از پارچه چرم مصنوعی و مرغوب می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ضربه و .... دارد استحکام بالایی نیز در برابر سائیدگی دارد مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 60 کیلوگرم را به این محصول داده است مبل شنی کودک با بهترین کیفیت و قیمت در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات و کاربرد های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید مطمئن خود لذت ببرید

طول 85 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگبندی سفید مشکی
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض مواد داخلی
 انعطاف پذیری بالا
 قابلیت تعویض پوسته
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...