مبل شنی کودک طرح پلنگی

mobl-910

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک طرح پلنگی

مبل شنی کودک طرح پلنگی یکی از محصولات پر فروش و جذابی است که دارای ساختار بسیار شکیل و زیبا بوده و طرح و نقش موجود بر روی رویه این محصول نیز باعث شده تا یک کالای فوق العاده را از این نظر شاهد باشیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا دقیقا از ظاهری شبیه به پوست پلنگ طرح برداری شده است که جذابیت ها و زیبایی های خاص خود را هم دارا می باشد. علاوه بر این ها این محصول به قدری نرم و راحت است که کودک شما در هنگام نشستن بر روی این محصول می تواند بهترین ارگونومی ممکن را به خود گرفته و از داشتن این محصول لذت ببرد. رویه این محصول تولید شده از نوع پارچه مخملی بوده که یکی از مقاوم ترین پارچه ها در بین محصولات موجود در بازار است. علاوه بر این ها تکیه گاه این محصول مقداری بالاتر از بخش اصلی این کالا بوده و نشیمنگاه این محصول هم بسیار نرم و راحت می باشد که از ویژگی های خوب این محصول به شمار خواهد رفت. هم اکنون این مبل شنی با قیمت مناسب قابل خرید می باشد.

نقد و بررسی مبل شنی کودک طرح پلنگی

مبل شنی کودک طرح پلنگی

مبل شنی کودک طرح پلنگی از سری محصولات با کیفیت و زیبایی است که در سال جدید میلادی تولید و عرضه شده است. این کالا به قدری زیبا و با کیفیت است که کودک شما و حتی خود فرد بزرگسال هم می تواند از این محصول استفاده کرده و از داشتن ان نهایت لذت را ببرد. پوسته و رویه اصلی این محصول نیز با بهره گیری از ظاهری پلنگی تولید و عرضه شده است که قطعا زیبایی های خاص خود را هم دارا می باشد. هم چنین در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا نقد کاملی از این محصول را برای شما بازگو کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در بخش توضیحات این محصول و هم چنین در بخش مقدماتی این مقاله به ان ها اشاره کردیم این محصول یکی از زیباترین و جذاب ترین محصولاتی است که در طی سال های اخیر برای سنین کودکان وتولید و عرضه شده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای طرح پلنگی بوده و دارای راه راه ها و خط و خطوط موجود بر روی بدن این حیوان است که به زیبایی هر چه تمام تر طراحی و پیاده سازی شده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که ساختار کلی این محصول هم به صورت گرد می باشد که می توانید به راحتی با روی زمین قرار دادن این محصول از ان در هر فضایی استفاده کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای بخش نشیمنگاه نرم و فرو رفته است که قطعا کودک شما می تواند شکل دلخواه و مد نظر خود را هم به این محصول ببخشد. نکته مهم و حائز اهمیت دیگر این محصول هم بالا بودن سطح تکیه گاه این کالاست که ارگونومی مناسبی را هم به این کالا بخشیده و به راحتی کودک شما می تواند سر و گردن خود را هم بر روی ان قرار دهد.

جنس بدنه

از دیگر مزایای خوب این محصول جنس بدنه این کالاست که به قدری مقاوم و ضخیم است که قطعا این محصول سالیان سال دچار اسیب نخواهد شد. بدنه اصلی این کالا از نوع پارچه مخملی شکل گرفته است که پارچه ای نرم و راحت و در عین حال مقاوم بوده که در برابر ساییدگی هم بسیار مقاومت بالایی دارد. هم چنین این کالا قابلیت شست و شو را هم داراست که به راحتی در صورت کثیف شدن می توانید این فرایند را انجام دهید.

ابعاد و وزن

نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به ابعاد ان تعلق می گیرد که دارای طول 110 سانتی متر ، عرض 110 سانتی متر و همین طور ارتفاع 130 سانتی متر می باشد. این ابعاد کاملا مناسب بوده و کودک شما فضای بزرگی را برای استراحت ، نشستن و حتی دراز کشیدن بر روی این محصول دارا می باشد. علاوه بر این ها این محصول دارای وزن کلی 6 کیلو گرم است که جا به جایی ان ساده و اسان خواهد بود. هم چنین تحمل وزن این کالا هم 100 کیلو گرم است که قطعا برای سنین کودکان و حتی خود بزرگسالان نیز مقدار بسیار زیاد و قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی دیگر از ویژگی های خوبی که این محصول داراست بحث اماده بودن این محصول است که شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر این کالا را در اختیار گرفته و تنها جای ان را در داخل منزل تغییر دهید زیرا این محصول نیاز به راه اندازی نداشته و به صورت اماده به شما تحویل داده خواهد شد. هم چنین تنها نکته مهم در خصوص این محصول که باید ان را رعایت کنید بحث نحوه مراقبت از این کالاست که باید سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن از این محصول مراقبت کرده و با رعایت یک سری اصول ساده سلامت این محصول را تضمین کنید. در همین خصوص نیز مهم ترین نکات در خصوص این کالا عدم وارد کردن وزن بیش از اندازه ، عدم سوراخ کردن رویه ، عدم ضربه زدن و پریدن بر روی این محصول و هم چنین پهن کردن ملافه جهت کثیف نشدن این محصول است.

جمع بندی

مبل شنی کودک طرح پلنگی یکی از محصولات خاص و با کیفیتی است که دارای پارچه مخملی بوده و محتویات داخلی ان را هم فیبر تشکیل داده است. وزن کم ، تحمل وزن بالا ، مقاومت خوب و هم چنین قابلیت شست و شو و ترمیم رویه و محتویات داخلی از خصوصیات خوب این کالاست که می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...