مبل شنی کودک یک نفره

bestway 43776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک یک نفره

مبل شنی کودک یک نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا توسط شرکت بست وی تولید می شود . این محصول با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استفاده از این مبل حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و راحتی شست و شو دهید . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان می باشد . مبل شنی کودک یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این مبل با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید مبل شنی کودک یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی کودک یک نفره

مبل شنی کودک یک نفره از مقاوم ترین مبل های شنی طراحی شده برای کودکان می باشد که در طرح و نقش بسیار زیبا و دوست داشتنی طراحی و تولید شده است تا کودکان احساس خوبی را نسبت به استفاده از مبل های شنی داشته باشند . استفاده از مبل های نرم و طبی می تواند برای هر فردی لذت بخش و دوست داشتنی باشد ، بنابراین با خرید مبل شنی کودک می توانید نشیمنگاه راحتی و بسیار نرم را در اختیار کودکان قرار دهید ، تا ساعت ها به نشستن پرداخته و تلویزیون تماشا کنند و یا درس های خود را بخوانند . در راستای خرید مبل شنی کودک یک نفره قصد داریم تا در این بخش راهنمای شما عزیزان باشیم تا بتوانید با اطلاعات کامل تری خرید خود را انجام دهید .

طراحی و ساخت مبل شنی کودک یک نفره

مبل های شنی از نظر طراحی و ساخت متنوع ترین مبل های موجود در بازار هستند که می توانید در دسته بندی مربوطه در فروشگاه تهران اینتکس نیز به این تنوع بالا دسترسی داشته و با مقایسه بهتر گزینه مد نظر خود را خریداری کنید . نوع طراحی مبل شنی کودک فوق به صورت گرد ساخته شده است ، این طراحی به واسطه عدم استفاده از پایه ها در بدنه سبب شده است تا انعطاف پذیری مبل شنی افزایش بیشتری داشته باشد تا اینچنین کودک بتواند آنطور که دلخواه اوست ، به مبل فرم بدهد .

با فرم دهی خوب کودک می تواند تکیه گاهی نیز برای مبل شنی ایجاد کند تا احساس راحتی بیشتری را داشته باشد . برای تولیدات مبل شنی کودک یک نفره به مانند اغلب مبل های شنی بزرگسال از سه لایه استفاده شده است که در کنار هم قرار گرفتن این سه لایه ، مبل شنی کودک یک نفره تولید شده است . این سه لایه متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشد که محتوای شنی داخلی ترین لایه و رویه بیرونی ترین لایه بوده و آستری بخش میانی مبل شنی است که نگهداری محتوای شنی را به دلیل خرد بودن برعهده دارد .

خصوصیات و ویژگی های مبل شنی کودک یک نفره

از خصوصیات و ویژگی های مبل شنی کودک یک نفره می توان به داشتن وزن سبک این محصول اشاره کرد که آن هم به دلیل استفاده از اجناس سبک وزن در تولید محصول می باشد . در بخش بعدی توضیحات کاملی در رابطه با جنس هر سه لایه ارائه خواهد شد . در حالت کلی وزن مبل شنی کودک یک نفره تنها 4 کیلوگرم می باشد . دسترسی به هر لایه از مبل شنی وجود داشته و شما می توانید حتی به محتوای شنی مبل شنی نیز دسترسی داشته باشید که این طراحی بسیار عالی می تواند مزیت هایی را به مانند شارژ مجدد مبل شنی ، تعویض و یا تعمیر هر یک از لایه ها را برای شما به دنبال داشته باشد .

جنس مبل شنی کودک یک نفره

یکی از مهم ترین دلایل افزایش کیفیت مبل های شنی جنسی است که برای تولید استفاده می شود ، بدین ترتیب بهتر است در خرید های خود حتما به جنس هر لایه از مبل های شنی توجه داشته باشید . برای تولید و ساخت مبل شنی کودک یک نفره از پارچه مخملی استفاده شده است ، پارچه های مخملی که عمدتا با آن آشنایی کاملی دارید ، یکی از مقاوم ترین و زیبا ترین پارچه ها می باشد که به دلیل داشتن لطافت خاص و بی نظیر خود ، بسیار در تولید مبل ها به خصوص مبل های شنی نقش دارد زیرا سبب لطافت بیشتر مبل شده و می تواند حس خوشایندی را به فرد استفاده کننده بدهد . همچنین پارچه های مخملی می توانند از تعریق بیشتر بدن جلوگیری کنند . برای پر کردن بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیتی استفاده شده است که این مواد به صورت ریزدانه می باشد که به اصطلاح به آن شن شده نیز می گویند ، به همین علت نیز نام این نوع از مبل ها مبل شنی می باشد .

شستشو و تعمیرات مبل شنی کودک یک نفره

از ویژگی های دیگری که در بخش های قبلی نیز اشاراتی به آن شد می توان به شستشو و تعمیرات این محصول اشاره کرد . البته با توجه به جنس مخملی که مبل شنی کودک یک نفره دارد شما می توانید رویه آن را در صورت کثیف شدن بشویید . همچنین با توجه به دسترسی به لایه های داخلی و خدمات پس از فروشی که فروشگاه تهران اینتکس ارائه کرده است شما می توانید نسبت به تعمیرات و یا تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی اقدام کنید .

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک 
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...