مبل شنی گرد آبی اینتکس

intex 70953

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد آبی اینتکس

مبل شنی گرد محصولی از شرکت اینتکس آمریکا، با کیفیتی متمایز می باشد که به دلیل مقاومت بیشتر و جنس بهتر در مقایسه با مبل های بادی از طرفداران بسیاری برخوردار است. این محصول دارای جنس فومی با رویه چرمی می باشد و بخش داخلی آن را یونولیت های نسل جدید که افت کیفیتی طی سالیان طولانی ندارند تشکیل داده است. این کالا فوق العاده با دوام زیبا و راحت بوده ه قابلیت استفاده در اتاق خواب ،  پذیرایی ، نشیمن و یا حتی محل کار را دارد .  این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی گرد از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی گرد آبی اینتکس

مبل های شنی در طرح ها و رنگبندی های بسیاری در بازارهای جهانی عرصه می شوند و برندهای بسیاری نیز در درون ایران اقدام به تولید مبل شنی با کیفیت بالا می نمایند . نمایندگی تهران اینتکس علاوه بر عرضه محصولات برندهای مختلف جهانی همچون اینتکس و بست وی اقدام به تولید مبل شنی در تنوع طرح گسترده همراه با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش کرده است که با استقبال مصرف کنندگان نیز رو به رو شده است . مبل شنی گرد آبی اینتکس نیز یکی از محصولات این برند می باشد که با توجه به کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

مبل شنی گرد آبی اینتکس دارای رویه ای نرم و در عین حالا مقاوم و با کیفیت از جنس پارچه چرم صنعتی می باشد که در تست های انجام شده استحکام بالایی را از خود به نمایش گذاشته است . این محصول دارای دوخت های مستحکم در بخش رویه می باشد که پارچه را به خوبی در برابر فشارهای وارد شده بر بدنه مقاوم می کند . این نوع رویه قابلیت شستشو با استفاده از پارچه و آب خالی بدون استفاده از مواد شوینده را دارد . استفاده از مواد شوینده قوی می تواند به تار و پود پارچه آسیب وارد کرده و همچنین تاثیر بسزایی در کاهش طول عمر محصول داشته باشد .

یکی دیگر از بخش های اصلی تشکیل دهنده مبل های شنی ساختار داخلی آن ها می باشد . این محصول در بخش داخلی خود از فوم مخصوص خرد شده استفاده می کند که با تراکم بالایی قرار داده شده اند و پس از نشستن در دفعات اول به خوبی حالت بدن را به خود می گیرد و این امر باعث می شود که آناتومی بدن در استفاده طولانی مدت حفظ شود و به خوبی از خستگی بدن جلوگیری به عمل می آورد . گفتنی است که تمامی مواد داخلی و همچنین پارچه رویه آن توسط شیاری که در بخش کف محصول تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . همچنین فوم داخلی استفاده شده در این مبل شنی به صورت جداگانه توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود که در صورت نیاز می توانید آن را تهیه کرده و اقدام به استفاده از آن نمایید .

کیفیت ساخت این محصول مطابق با استانداردهای تولید مبل شنی می باشد و فروشگاه تهران اینتکس با استفاده از تجربه چندین ساله خود اقدام به تولید این محصول کرده است ، لذا برای آرامش خاطر هر چه بیشتر خریداران ، نمایندگی اینتکس برای این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی را فراهم آورده است تا به خیالی راحت اقدام به خرید آن نمایید .

وزن این مبل شنی چرمی برابر با 5 کیلو گرم می باشد که از این رو به راحتی قابل جا به جایی در محیط های خانگی و کاری می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 110 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد ، مطابق با استانداردهای جهانی تعبیه شده است . به طور کلی اگر خواهان خریداری مبل شنی با تنوع در رنگبندی و همچنین قیمت مقرون به صرفه می باشید ، پیشنهاد ما به شما مبل شنی گرد آبی اینتکس می باشد که توسط فروشگاه اینتکس می توانید اقدام به خرید آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...