مبل شنی یک نفره بزرگسال راحتی

MBL-21012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگسال راحتی

مبل شنی یک نفره بزرگسال راحتی مناسب برای استفاده در محیط های خانگی و یا کاری می باشد که در رنگبندی های متنوع و زیبایی به بازار عرضه شده است . این محصول ساخته شده توسط فروشگاه تهران اینتکس می باشد که از کیفیت ساخت بالا و زیبایی ایده آلی برخوردار است و از همین رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان خریداران باز کند . وزن 5 کیلو گرمی و سبک این محصول باعث شده است که به راحتی قابل جا به جایی باشد . جنس رویه این مبل شنی از نوع چرم مصنوعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین چرم استفاده شده در ساخت این محصول ، ضد حساسیت می باشد . در ساختار داخلی این مبل شنی از فیبر مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر استفاده شده است که دارای استحکام بالا می باشد و از این رو به خوبی قابلیت تحمل وزن این مبل شنی را تا 100 کیلو گرم افزایش داده است که برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال استاندارد است . لازم به ذکر است که این مبل شنی شامل خدمات پس از فروش کامل می باشد که توسط نمایندگی تهران اینتکس ارائه می شود و خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی یک نفره بزرگسال راحتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره بزرگسال راحتی

مبل شنی یک نفره بزرگسال راحتی یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده و طرفداران زیادی دارد. این محصول نرم و راحت کاربرد های زیادی در محیط کاری ، خانگی و ... دارد . برای خرید مبل شنی نیاز به آشنایی کاربرد ها و جزئیات این محصول پرطرفدار دارید پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت :

مهم ترین بخشی که باعث جذابیت و زیبایی محصول می شود طراحی و چگونگی ساخت آن می باشد در این قسمت قصد داریم شما را با نوع طراحی و ساخت این محصول اشنا سازیم این مبل شنی بصورت گرد و انعطاف پذیری بالایی طراحی شده است تا از نرمی و راحتی این محصول لذت ببرید همچنین این محصول دارای رنگبندی های متنوع و جذب کننده می باشد تا حس ارامش را با این مبل های راحت تجربه کنید در قسمت زیرین این مبل شنی یا به عبارت دیگر در کف این محصول یک زیپ جهت تعویض ساختار داخلی آن و یا شستشوی رویه مبل بکار می رود.

جنس بدنه :

مهم ترین بخشی که برای خرید یک محصول باید به آن توجه کرد جنس آن می باشد که نشانه کیفیت محصول است و ما در این قسمت قصد آشنایی شما را با این بخش مهم داریم. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد در تست های انجام شده متوجه مقاومت بالای آن در برابر فشار،ضربه و ساییدگی شدیم که این امر نشان دهنده ساخت با کیفیت این مبل شنی می باشد.جنس رویه این محصول از چرم مصنوعی و مرغوب و قابل شستشو میباشد  و همچنین مواد داخلی این مبل شنی بزرگسال از یونولیت (فیبر) مخصوص ساخت مبل های شنی یا هپی چیر استفاده شده است که از نرمی وانعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

ابعاد،وزن و وزن تحمل :

ابعاد مبل شنی تک نفره بزرگسال دارای اندازه هایی از قبیل : (طول:110 سانتی متر ، عرض:110سانتی متر و ارتفاع:110 سانتی متر) می باشد.شایان ذکر است که قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 100 کیلوگرم می باشد که نشان دهنده کیفیت این محصول میباشد در مقابل این سایز بزرگ محصول دارای وزنی سبک معادل 5 کیلوگرم است که میتوان به سادگی این مبل شنی را به حرکت در اورده و در جای مورد نظر قرار داد.

جمع بندی :

مبل شنی یک نفره بزرگسال از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفدران خود می باشد این مبل شنی بزرگسال در رنگبندی های مختلف و متنوع روانه شده است.جنس رویه این مبل شنی از چرم مصنوعی و مرغوب می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد استحکام بالایی نیز در برابر سائیدگی دارد مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 100 کیلوگرم را به این محصول داده است این مبل شنی یک نفره بزرگسال  با بهترین و برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات و کاربرد های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید این مبل شنی و کاربرد های آن لذت ببرید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه تمامی رنگ ها
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...